האופה האהוב שקרס במשבר הקורונה חוזר עם מקום חדש במרכז עזריאלי

רבים התגייסו כדי לסייע לאמיל אהובה לאחר שנקלע לקשיים כלכליים ונאלץ לסגור את בית העסק, עכשיו הוא חוזר אחרי שקיבל הצעה שקשה לסרב לה

פורסם בתאריך: 24.11.20 17:02

לאחר שנאלץ לסגור את המאפייה שבבעלותו בעקבות משבר הקורונה, אמיל אהובה חוזר בגרסה מחודשת במתחם עזריאלי חולון. בימים הקרובים עתיד להיפתח בית מאפה חדש תחת השם "רוני בייקרים", שאותו פותח אהובה בשיתוף עם רוני עזרי.

המאפייה החדשה תפעל במתחם עזריאלי חולון, הממוקם באזור התעשייה, ותתמקד בכל מני סוגי מאפים, כריכים וסלטים. אהובה מסביר כי לא מדובר רק במאפייה, אלא במעין בית קפה, שבו יוכלו לקוחות גם לשבת ולסעוד כאשר הדבר יתאפשר על פי משרד הבריאות.



בחודש יולי האחרון נאלץ אהובה לסגר את המאפייה שהחזיק במרכז סדאב בחולון, זאת בעקבות הקשיים הכלכליים שאליהם נקלע במשבר הקורונה. בשיחה עם "השקמה חולון" סיפר אז אהובה: "אני פשוט הגעתי למצב שאני קורס. אנשים התחילו לנסות ולתרום לי. אנשים רצו לעזור לי לשפץ, לתקן ולעשות אבל המצב שלי כל כך גרוע שזה לא עוזר. אני מאוכזב מהרשויות. אני אומר את זה בשם המון בעלי עסקים". אז הצהיר אהובה כי בכוונתו להפסיק להיות עצמאי ולעבוד כשכיר.

כמה ימים לאחר שסגר את העסק שבבעלותו, החל אהובה לעבוד במרכול כשכיר. לאחר מכן, קיבל הצעה מרוני עזרי, שבבעלותו מאפייה במרכז דרגת, לקחת חלק בהקמה של מאפייה חדשה שתהווה גם מקום בילוי במתחם עזריאלי חולון. גם כאן אהובה משמש כעובד שכיר, אלא שהוא לוקח חלק פעיל בהקמת המקום והפעלתו.

אמיל אהובה התייחס לפתיחה ומסר: "בשעה טובה במהלך השבוע הזה, אנחנו פותחים את בית המאפה עם כל הדברים הטובים שאתם מכירים. אשמח לראות את כל לקוחותיי הנאמנים. אני לא שוכח לכם את כל הדברים הטובים שעשיתם לי. תודה על התמיכה ותודה על הכל".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר