רץ למרחקים קולינריים

אחרי כמעט 5 שנים, טל סילו השף של ה"סילו"- אחת המסעדות המצליחות בחולון ובישראל עוזב לטובת הפרוייקט הבא שלו שבנתיים נשמר בסוד. בראיון ל"השקמה חולון" הוא מסביר " שמנו את חולון על המפה הקולינרית, והמעבר לא קל"

פורסם בתאריך: 8.12.21 08:14

שף טל כהן (44) שהיה מזוהה מאוד על הסילו בעיר, מסכם תקופה ארוכה של עבודה ושותפות במסעדה שהפכה להיות מצליחה במיוחד, כהן, שעם השנים היה שותף ושף במסעדה הספיק להאכיל שלל סלבס שהגיעו למסעדה כמו כוכבי הסדרה "פאודה", שירי מיימון ואחרים, ובשנה שעברה עמד לצד השף אסף גרניט כשזכה לקבל את התואר "אחד מארבעת השפים שהטובים בישראל".עכשיו, הוא החליט לעזוב וללכת לעבר מיזם קולינרי חדש ומסדרן עליו הוא ממעיט לדבר, הסיבה, לדבריו, השנה האחרונה בחייו שהובילה לשינויים אישים שגררו החלטות לשינויים מקצועיים.



"אז ככה, עברו 4.5 שנים מאז שנכנסתי להיות השף של מסעדה בחולון בשם סילו, כעבור שנה הפכתי להיות שותף במסעדה, חייב לומר שזאת היתה חוויה בלתי רגילה, יוצאת דופן, מרגשת, מעמיקה, מלמדת בצורה אין סופית, קבלתי מלא הכרה בזכותה, יצרתי ובשלתי עם הטבחים שלי, הגשתי ושרתתי עם המלצרים שלי, אירחתי את לקוחותי עם המארחות, הגשתי משקאות עם הברמנים, שטפתי כלים בעת הצורך עם שוטפי הכלים וחוויתי את המקום עם שותפי, אירחתי את אורחי כשביקרו בביתי, דאגתי לכל עובד ועובדת כאילו היו ילדיי, נתתי את המיטב ואמשיך לתת בהרפתקאה הבאה" הוא כתב בפוסט מרגש בפייסבוק וזכה למאות תגובות והבעות תמיכה.

אז מה קרה שם?

"אמנם את תקופת הקורונה עברתי די בקלות, מהר מאוד הפכתי להיות שף יועץ של קבוצת סודסקו,הקמנו מתחמי אוכל לחברות הייטק והאכלנו אלפי אנשים,יצרתי שיתוף פעולה עם פיצה האט וברגע שפתחנו את הסילו מחדש ועד לרגע זה, לא היה שולחן פנוי במסעדה לשמחתי".

מה סוד ההצלחה?

"הכל מהכל. זה מתחיל מהתפריט שהכיל 64 מנות ועוד 12 קינוחים, כדי שכל מי שמגיע בין אם הוא טבעוני, צמחוני או צליאקי ימצא מה לאכול אצלנו. זה המשיך עם התרומה שלנו לקהילה על בסיס תדיר. התמהיל של האוכל הטוב, הקהל שלנו שעמד על מעל 17.000 סועדים בחודש ועוד יצר את הקסם של המסעדה הזו, מעבר לאנשים הטובים שעבדו ועובדים שם לאורך כל הדרך"

ומה עכשיו?

"אני לא עוזב את התחום וממשיך להיות טבח , אבל כזה שהולך לטעמים שונים ורחוקים יותר. יש למה לחכות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר