בניין עיריית חולון. צילום: אלי נאמן לאתר
בניין עיריית חולון. צילום: אלי נאמן לאתר

מנהל המחלקה התורנית בחולון נדבק בקורונה: "לא היו לי תסמינים"

נמשכת העלייה במספר הנדבקים והחולים המאומתים בחולון. כל הנתונים:

פורסם בתאריך: 14.6.20 12:20

אחד משני עובדי עיריית חולון שנדבקו בקורונה הוא מנהל המחלקה התורנית, אילן כהן- צדק.

ביום שישי פרסמה עיריית חולון כי שניים מעובדיה המועסקים במחלקות שונות נדבקו בנגיף קורונה. במהלך סוף השבוע התפשטה השמועה כי מנהל המחלקה התורנית בעיריית חולון, אילן כהן-צדק, הוא אחד משני העובדים שנדבקו. ברשת החברתית ובקבוצות הוואטסאפ פורסמו הודעות ובקשות להתפלל לרפואתו. כהן-צדק נדבק בנגיף הקורונה במהלך השבוע שעבר יחד עם בנו. מצבם כעת מוגדר וקל והם נמצאים במנוחה בבית.



"אני מרגיש בסדר", מוסר הבוקר כהן-צדק ל"השקמה חולון", ומוסיף: "יש קצת עייפות לא שגרתית וכשאני עומד שתי דקות על הרגליים, אני מרגיש כאילו רצתי כמה קילומטרים. יש כאבי שרירים וגם איבוד טעם וריח".

כהן-צדק נדבק בנגיף יחד עם בנו במהלך השבוע שעבר כשהיו באלעד. לאחר מספר ימים החל להרגיש בתסמינים, ניגש להיבדק ונמצא חיובי. "נדבקנו באלעד ולמעשה היה מסלול שהתחיל בטבריה, הגיע אל ראשון לציון ומשם לאלעד. ביום שלישי בלילה הרגשתי תסמינים וכבר לא יצאתי מהבית. הלכתי לעשות בדיקה והתשובות היו מאוד מהירות", הוא מספר.

כהן-צדק משתף את תחושותיו לגבי העלייה במספר הנדבקים בימים האחרונים וקורא לציבור לציית להנחיות על מנת שלא יהיה גל שני. "אני חושב שאנחנו צרכים יותר להיזהר ולעטות מסכות ולשטוף ידיים כי אי אפשר לסגור את העולם. כל הנושא של בדיקת חום בכניסה למקומות הוא כלום כי אפשר ללכת עם הנגיף ולהרגיש מצוין. הייתי שלושה ימים עם הנגיף, הרגשתי מצוין ולא היו לי תסמינים. אם תהיה הקפדה על מסכות, חיטוי ידיים ושמירת מרחק אנשים לא יידבקו." אומר כהן ומוסיף. "בהזדמנות זו אני רוצה לשבח את התנהלות העירייה בכל התקופה הזו."

בתוך כך, מספר חולי הקורונה החדשים בחולון ממשיך לעלות. בשלושת הימים האחרונים התווספו 11 חולי קורונה מאומתים בעיר. כעת עומד מספר החולים הפעילים בחולון על 36 איש. שיעור הגידול בחולים מאומתים בחולון משלושת הימים האחרונים גבוה ביחס לערים השכנות ועומד על חמישה אחוזים, לעומת ארבעה אחוזים בבת ים ו-4.5 אחוזים בראשון לציון.

מלבד עובדי העירייה שנדבקו, בסוף השבוע נחשף כי תלמיד מגמנסיה נבון נדבק בקורונה. בעקבות כך מנהל בית הספר, אורי לס הודיע על סגירתו, זאת לאחר שלאורך התקופה האחרונה הרבה לשתף בחשבון הפייסבוק שלו את דעותיו של אביו, פרופסור יורם לס אשר סבור כי הקורונה היא בסף הכל "שפעת עם יחסי ציבור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לימור

    איזו הגדרת תפקיד הזויה. מישהו בודק שם בכלל מה העובדים עושים?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר