צילום: Ekaterina A / shutterstock.com

עלייה דרמטית במספר חולי הקורונה בחולון: אלה השכונות עם מספר החולים הגבוה ביותר

הנתונים מדאיגים: עלייה של 50 אחוז במספר החולים הפעילים בחולון, בתוך עשרה ימים. ראש עיריית חולון פנה במסר לתושבים: "חייבים להוריד את התחלואה"

פורסם בתאריך: 9.9.20 11:44

נמשכת העלייה בתחלואת הקורונה: ביממה האחרונה אובחנו בישראל יותר מ-3,400 חולי קורונה. מספר החולים הפעילים בישראל עומד כעת על 30,079 איש מתוך 138,719 מאובחנים. מספר החולים הקשים הגיע ליותר מ-450, כאשר אמש (רביעי) חל לראשונה העוצר הלילי באזורים ברחבי הארץ שהוגדרו כאדומים.



בחולון המוגדרת כעיר צהובה צהובות עם שיעור תחלואה בינוני, נוספו ביממה החולפת עוד 76 נדבקים חדשים. כעת עומד מספר החולים הפעילים בעיר הגיע ל-447 מדובר בעלייה של 50 אחוזים במהלך עשרת הימים האחרונים. עוד עולה מהנותים כי במהלך השבוע האחרון נוספו 259 חולים חדשים, מתוך 2,669 בדיקות שבוצעו.

שיעור התחלואה בחולון עומד על 24 לכל 10,000 תושבים. זאת, כאשר בראשון לציון השכנה הגיע מספר החולים הפעילים ל-389 עם שיעור תחלואה של 16 מתוך 10,000 תושבים, בבת ים – 267 חולים פעילים עם שיעור תחלואה של 21 מתוך 10,000 תושבים.

לנוכח הנתונים המדאיגים יצא ראש עיריית חולון, מוטי ששון, בפוסט שבו ציין כי מצב התחלואה בשכונת קריית איילון גבוה במיוחד. עלייה מדאיגה במיוחד גם בקריית שרת. כאשר בקריית בן גוריון ובנאות רחל נרשמה עלייה דרסטית במספר הנדבקים.

"אלה ימים לא פשוטים", הוסיף ששון, "הקורונה היא לא פייק ניוז – היא אמיתית והיא מסוכנת. השאננות היא האויב, אבל זה בידיים שלנו: עלינו לשוב לזכור ולהזכיר את כללי הממ"ש – מסכה, מרחק, שטיפת ידיים. גם אם יש לכם תסמינים קלים – אל תהססו ולכו להיבדק. חובת הבידוד היא לא זכות, היא חובה. אם אתם חולים מאומתים, מומלץ לפנות לקופת חולים ולבקש להתפנות למלונית".

עוד ציין ששון כי "לא כך רצינו להגיע לשנה החדשה המתקרבת עלינו. אנו עושים הכל כדי לנסות לקיים שגרה עירונית גם בימים טרופים אלו. כדי שנוכל לחגוג את השנה החדשה, גם אם באופן מוגבל – חייבים להוריד את התחלואה בחולון, ביחד".

בתוך כך, נמשכת ההתפרצות גם במוסדות החינוך כאשר עד אתמול התגלתה קורונה כ-20 גנים ובתי ספר בחולון. כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון", בעיר כ-130 אנשי צוות וכ-500 תלמידים בבידוד. הבוקר דווח על תלמידה מבית הספר אריאל שרון שנדבקה בקורונה.



תגובות

תגובה אחת
  1. סוזאן חולון

    ראש העיר תדאג שלא יעשו סוכות בעירך ולא המספרים יהיו גבוהים בהרבה יותר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר