אזור התעשיה בחולון. ככה זה נראה עכשיו
אזור התעשיה בחולון. ככה זה נראה עכשיו

קבוצת עזריאלי החלה בעבודות המרכז החדש בא.ת חולון. צפו:

כמה זמן יימשכו עבודות הפיתוח באזור התעשיה בחולון, מה יבנו במקום ומי ייהנה מהפיתוח?

פורסם בתאריך: 14.6.18 15:13

אזור התעשיה חולון הפך לאזור מבוקש ליזמי הנדל"ן והדבר בא לידי ביטוי ברכישה מואצת של קרקעות על ידי חברות מובילות בשוק הנדל"ן המניב. מחירי הקרקע באזור התעשיה והעסקים חולון עלו בשמונה השנים האחרונות פי שלושה בעקבות אישור תכניות בניין העיר ח-499 וח-152/3, פיתוח מחלף חולון מזרח, פיתוח התשתיות באזור התעשיה ופיתוח פרויקטים חדשים לאכלוס.

כזכור, בישיבת מועצת העיר שהתקיימה בספטמבר 2017 ועסקה בעתידו של אזור התעשיה של חולון, ראש העירייה מוטי ששון פרס בפני משתתפי הישיבה את תכניות הבנייה והפיתוח לאזור, ולפי תכנית בניין העיר (תב"ע) בשטח זה, שאושרה בספטמבר 2012, השטח מיועד  למגוון רחב של שימושים פרט למגורים וביניהם תעשייתי, משרדים, מרפאות, מסחר, בתי אוכל, דיור מוגן ועוד. המתחם בעל אישור לבנייה של כ-138 אלף מ"ר וכ-55 אלף מ"ר של שירות על קרקעי. בין השאר נודע כי על מתחם שוק העיר ייבנו מגדלי משרדים כדוגמת מגדלי עזריאלי בדרך השלום בתל אביב, אשר יוסיפו אלפי מקומות עבודה בחולון וימצבו אותה כעיר מובילה באזור.

על פי התכנית, בנוסף למבני משרדים שאמורים להיבנות במקום על ידי חברת אלישרא וכן דרכי הגישה החדשים לכביש 44 ולכביש 4 צפון, מתוכננים באזור התעשיה רחובות הולנדיים ובהם שדרת חנויות משולבת במבני משרדים כדוגמת שרונה בתל אביב, לצד שטחים ירוקים. גולת הכותרת תהיה הקניון הגדול של חולון, שעל פי התכניות יהיה הגדול ביותר בגוש דן וכן מתחם קולנוע כדוגמת סינמה סיטי.

צפו בעבודות ההריסה והפינוי באזור התעשיה בחולון:

ואכן, מי שנקלע לאזור התעשיה בחולון לאחרונה יכול להיווכח בתנופת העבודה במקום, בכלים הכבדים ובהרס המבנים כמו שוק העיר ו"הום סנטר" שאינם עוד. הפרויקט לפינוי ובינוי מחדש של מתחם שוק העיר וסביבותיו, הנושא את השם הזמני "עזריאלי ג'" הוא של קבוצת עזריאלי. חברת "לוינשטיין-נתיב" אחראית על ביצוע עבודות הפירוק וההקמה וחברת "דרור בלולו" מבצעת המקום את עבודות התשתית. עבודות ההריסה הסתיימו וכעת במשך חודשיים יתבצעו פינוי הפסולת ותחילת החפירות. בשטח עובדים כ-25 כלים ו-60 עובדים ללא הפסקה. לדברי אחד המנהלים, זהו אחד הפרויקטים הגדולים של "לוינשטיין-נתיב" הפועלת משנת 1976, ולדברי האנשים בשטח, העבודות יימשכו לפחות שנתיים וכי עדיין לא ניתנו כל האישורים לבנייה".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

מקבוצת חברת עזריאלי נמסר: "קבוצת עזריאלי מגבשת בימים אלה את התכניות של הפרויקט בחולון. התכנון של הפרויקט צפוי לכלול, בין היתר, מגדלי משרדים ומתחמי בילוי ופנאי. עם סיום התכנון יוגשו התכניות לאישור עיריית חולון.

גלי שמיר, זכיינית "רי/מקס אבניו חולון- בת ים", מסרה כי השפעת פיתוח אזור התעשיה כבר ניכרת בביקושים לדירות באזור ובעיקר בשכונת קריית שרת הסמוכה, במיוחד בחלק של רחוב משה שרת ועד פארק פרס. "השכונה עברה ועוברת עדיין שינויים רבים", אומרת שמיר, "ביניהם מתחם לה פארק, היכל הטוטו, היכל הקרח, מתחם עזריאלי והקירבה לכביש 4. בניינים רבים בשכונה עברו ועוברים תמ"א 38 ובשנים הקרובות מתוכנן מתחם נוסף של עזריאלי במקום מתחם ישן מסחרי. פיתוח נוסף של האזור יעלה, ללא ספק, את ערך הנדל"ן בשכונה ובשנים האחרונות אנו עדים לביקוש הולך וגובר לדירות בשכונה שכנראה יגבר עוד לנוכח ההתפתחות העתידית".

קיראו עוד באותו נושא:

היסטריית בנייה באזור התעשיה: הפרויקטים והמשקיעים

קולנוע ושופינג: מה צפוי במתחם הבילוי בחולון?

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה המבנה הישן של לודזייה שיהפוך לעוד משרדים להשכרה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר