התנגדות להצעה החדשה לחידוש סאדאב: יגביר את הצפיפות בשכונה

המתנגדים מבקשים להיפגש עם ראש העירייה ולהציג את השגותיהם על הפרויקט

פורסם בתאריך: 24.2.20 14:42

נמשכת ההתנגדות לעבודות המתכוננות במרכז סאדאב בחולון. אתמול (ראשון) נערכה אסיפת תושבים במתנ"ס בן גוריון, המתנגדים להצעה שהונחה לפניהם. מדובר באסיפה ראשונה של תושבי השכונה, שבה לקחו חלק נציגים מתוך 11 בניינים, בין היתר מרחובות משה דיין, רבינוביץ' ובן גוריון.

בתום הישיבה הוחלט לקיים פגישה עם ראש עיריית חולון, מוטי ששון, שבה יוציגו בפניו נציגי התושבים את ההשגות בעקבות התוכנית לחידוש ושינוי פני המרכז.



לפני כחודשיים פורסמה לראשונה ההצעה לפרויקט פינוי- בינוי של מרכז סאדאב שברחוב רבינוביץ' בחולון. התוכית הוצגה במלואה בישיבה שנערכה בין בעלי העסקים במרכז בן ה-29 השנים, ובמהלכה התחוללה מהומה. לאחר אסיפה נוספת שנערכה בין בעלי העסקים, נקבעה נציגות מטעמם אשר תצטרך להכריע בעתידו של המרכז.

אתמול בערב קיימו תושבי קריית בן גוריון אסיפה ראשונה שבה דנו על התנגדותם לפרויקט. זאת, לאחר שקמה קבוצת מתנגדים בקרב תושבי השכונה, ששמה לה למטרה למנוע את יישום התוכנית שהובאה לאישור.

עיקר התנגדותם של תושבי השכונה היא בעקבות הכוונה של התוכנית לבנות בין שלושה לארבעה רבי קומות במקום. דבר שלטענת התושבים יגביר את הצפיפות בתוך השכונה.



עו"ד אהרון רוקח, העומד בראש הנציגות של בעלי העסקים הסביר בראיון אשר נערך עמו לפני כחודש ופורסם ב"השקמה חולון" כי דווקא במהלך השנים האחרונות חלה ירידה בכמות התושבים בקריית בן גוריון, כך שלא תהיה צפיפות. "יש ירידה במספר האוכלוסייה פה מ-18 ל-15 אלף איש. אנחנו רוצים לשנות את התמונה הזו מקצה לקצה, שיהיו פה דירות שלושה חדרים לזוגות צעירים", אמר.

בנוסף, מתנגדים התושבים לכוונת לבטל את גן הצנחנים ולהחליפו בכביש אשר יחבר את רחובות רבינוביץ' ומשה דיין. אומנם התוכנית שהציגו עו"ד רוקח ודרור צוקרמן, שפורסמה במלואה כאן ב"השקמה חולון", כוללת בתוכה את העתקת גן הצנחנים בן ארבעה הדונמים אל שטח חלופי בן 6.1 דונמים. יחד עם זאת, דבר עדיין אינו מקובל על המתנגדים.

"הפגישה הזו הכרחית במאבקנו נגד בנית מפלצות שיחסמו לנו את האוויר ואור השמש. נגד הפיכת גן הצנחנים לכביש דו כיווני, דבר שיביא עמו זיהום אויר ממאות מכוניות שתחלופנה בו", נכתב בהזמנה שהופצה בין התושבים.

יש לזכור כי התכניות שהוצגו טרם אושרו ומדובר בהצעות בלבד.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר