התנגדות בעלי עסקים ותושבים נגד פינוי מרכז סאדאב עולה שלב

לאחר שפוצצו את הישיבה יוצאים בעלי העסקים והתושבים בעצומה שקוראת למנוע את יישום התוכנית, הכוללת ארבעה מגדלים וסלילת כביש - דבר שיגיבר דרמטית את הצפיפות וייפגע בעסקים

פורסם בתאריך: 4.12.19 14:45

לאחר חשיפת התוכנית לפינוי בינוי מרכז סאדאב, מאבק בעלי העסקים והתושבים עולה שלב. בימים האחרונים הופצה עצומה מטעם תושבי קריית בן גוריון המתנגדים לפרויקט. בינתיים, הספיקו לחתום על העצומה יותר מ-1,000 איש, כאשר היעד שהוצב הוא של 1,000 חתימות.



עיקר ההתנגדות של השכנים נובעת מכך שבניית המגדלים תגביר את הצפיפות הרבה הקיימת בשכונה. בנוסף, טוענים הדיירים כי התוכנית כוללת סלילה של כביש חדש, על שטח גינת הצנחנים הוותיקה. גם בעלי העסקים שאמורים להתפנות מהמרכז מאוד חוששים.

"לאחרונה נודע לנו כי יש כוונה להרוס את המרכז החביב עלינו, ולבנות במקומו מרכז גדול יותר, שיכלול חמש קומות של חניון וארבעה מגדלים", כך כתבה בפוסט שהופץ בפייסבוק יוזמת העצומה שרה ארונוביץ' קרפנוס, שהתייחסה גם להריסת גינת הצנחנים לטובת כביש חדש, הוסיפה: "הגן אינו שייך אך ורק לקריית בן גוריון, הוא נכס של העיר ובמיוחד של תושבי חולון. לא יתכן שיהרסו את הגן היפה הזה ויהפכו אותו לכביש מפויח, סואן מסוכן ומזהם".

בשבוע שעבר נחשפה התוכנית לפרויקט פינוי בינוי של המרכז הוותיק בחולון – סאדאב. פרטי התוכנית המלאים הוצגו במהלך אספה של בעלי העסקים שאותה ארגן ועד המרכז. על פי התוכנית עתיד המרכז להיהרס לחלוטין, כאשר על שטחו יוקמו ארבעה מגדלים רבי קומות בתוספת שטח מסחרי מקורה וחניון בן שלושה מפלסים.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

לצד התומכים בתוכנית, התגלו התנגדויות רבות בקרב בעלי עסקים במרכז, לרבות אלה אשר נמצאים במקום בשכירות. כמו כן, גם תושבי האזור הביעו התנגדות לתוכנית ואף החלו להתאגד כדי לעצור אותה באמצעות דרכים משפטיות, כשאר העצומה היא עוד שלב במאבקם.

יחד עם זאת, בשלב זה קשה לדעת מתי והאם התוכנית תצא בכלל אל הפועל שכן דרושות רוב חתימות בקרב בעלי הנכסים בתוך המרכז, יעד שלא ברור האם יושג בקרוב.

 

עוד באותו הנושא:

פינוי בינוי מרכז סאדאב: הסוחרים פוצצו את האסיפה | צפו:

לקראת אישור פינוי בינוי במרכז סאדאב: מה יהיה עם העסקים והאם הצפיפות תחריף?

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר