עיריית חולון. צילום: אלי נאמן
עיריית חולון. צילום: אלי נאמן

כמה ארנונה אתם משלמים על הנכס שלכם? סקר מיוחד בחולון

בעיר שמדורגת במקום השביעי ביוקר הארנונה, יערכו מדידות נכסים על ידי חברה חיצונית

פורסם בתאריך: 19.10.17 16:31

עיריית חולון הודיעה: בימים אלה נערך סקר נכסים ברחבי העיר, הכולל מבנים למגורים, עסקים ותעשייה במטרה לעדכן את חיובי הארנונה. חולון, יש לציין, נמצאת במקום השביעי בארץ ביוקר הארנונה.

הסקר נערך בעקבות דרישת משרד הפנים, המחייב את הרשויות המקומיות לערוך סקר נכסים ומדידות ארנונה בכל מספר שנים. בעיריית חולון מוסיפים כי הסקר בעיר ייעשה בהתאם לתכנית עבודה מסודרת, ותבצע אותו חברת מדידות חיצונית מוסמכת, שזכתה במכרז מטעם העירייה, אשר תלווה ותפקח על התהליך.

"מטרת סקר הנכסים היא לבצע גביית אמת של המיסים העירוניים", כך נמסר מעיריית חולון, "בין הנתונים שיאומתו: שטח הנכס, השימוש שנעשה בו והמחזיק בו. כמו כן המטרה היא יצירת שוויון בחיוב הארנונה בין הבעלים או המחזיקים של הנכסים בעיר, בהתאם לתוצאות הבדיקה ועל פי צו הארנונה של העירייה".

עוד באותו העניין:

 

בעירייה קראו לתושבים ולבעלי נכסים "לשתף פעולה עם הסוקרים והמודדים מטעם העירייה, על מנת שיוכלו לבצע עבודתם נאמנה, תוך תיאום מוקדם של הביקור בנכס עם התושב". כמו כן נמסר כי "אי שיתוף פעולה בדרישה לביצוע המדידות יגרום לביצוע הערכת השטח על פי המידות החיצוניות, דבר שעלול לגרום לחיוב מוגדל".

לפני כשלושה שבועות פורסם ב"השקמה-חולון" כי העירייה מעדיפה שלא להשתתף במבצע ההנחות בארנונה, שאותו יזם משרד הפנים, כפי שעושות לא מעט רשויות מקומיות בישראל, זאת בטענה כי "העירייה אינה מסרבת להעניק הנחות בארנונה לחייבים, אלא נוהגת מזה שנים רבות לדון בכל מקרה ומקרה לגופו ולהקל במידת האפשר".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. מוסדי

    עדיין לא קלטתם שהעירייה נלחמת בתושבים?.
    עירייה חמדנית שתפקידה ה-י-ח-י-ד הוא לגבות כסף מארנונה ודו״חות מהאזרחים
    מהכתבות באתר תראו שהתושבים לא זוכים לקבל חינוך לילדים, אין מקומות בילוי, העיר נראית מוזנחת, סרחון ביוב, אין חנייה בעיר, הזנחה, חולדות בגינה ציבורית
    אז מה עושים בעירייה עם כל הכסף שאנחנו משלמים מדי חודש??
    נכון, יש עוד תערוכת אמנות מודרנית במדיהטק שלא מעניינת אף אחד

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר