מצוקת חניה. חונים על מדרכות

מחפשים חניה? בקריית שרת חונים על מדרכות ולא מקבלים דו"חות

ללא פיקוח ואכיפה מתאפשרת בקריית שרת חניה חופשית על מדרכות, המאלצת הולכי רגל, קשישים ואמהות עם עגלות, לרדת לכביש

פורסם בתאריך: 24.10.17 13:07

תופעת החניה על מדרכות ותלונות תושבים על היעדר פיקוח ואכיפה מצד העירייה נמשכות. כזכור, בעבר פרסמנו תלונות של תושבים שמוחים על חניה שלא כחוק על מדרכות בשכונת ח-300 בעיר, מפגע בטיחותי חמור שמאלץ את הולכי הרגל לרדת לכביש, על הסכנות הכרוכות בכך. התלונות בנושא לא פוסקות ונדמה שכבר מדובר בתופעה ברחבי העיר. תלונות רבות מגיעות באחרונה משכונת קריית שרת, שם טוענים תושבים כי התופעה הפכה למכה של ממש וכי מי שמפרים את החוק וחונים על מדרכות כלל אינם חוששים מהעירייה עקב היעדר פיקוח ואכיפה.

ק. שרת. הקלות הבלתי נסבלת של חניה על מדרכה

"זה כבר הפך אצלנו למצב בלתי נסבל שהוא כמעט קבוע", מתלונן השבוע תושב השכונה, "התופעה קיימת אמנם בכל רחבי השכונה, אבל היא בולטת במיוחד ברחובות קריית שמונה ויריחו. אנשים מחפשים חניה, לא מוצאים, עולים על המדרכה, חונים ונעלמים".

מדובר גם בדיירי השכונה וגם באורחים מחוצה לה: "התופעה בולטת מאוד בסופי שבוע. יש רכבים שחנו על מדרכה ונעלמים ולכן סביר שמדובר גם באורחים מחוץ לעיר שהבינו שאין בעיה, אין אכיפה, אין סכנה ואין עונש. אז הם חונים על המדרכות".

לדברי המתלוננים, החניה על המדרכות בולטת בעיקר בשעות הערב והלילה וגם כאמור, בסופי שבוע. "הבעיה הגדולה היא שמי שמחנה את רכבו בצורה מסוכנת ולא חוקית וגורם למטרד בטיחותי לעוברים ושבים, בכלל לא חושש", טוענים התושבים. כלי הרכב נשארים במקום לילה שלם עד הבוקר שלמחרת, ובסופי שבוע במשך כל השישי-שבת. "הם לא מקבלים דו"חות, אין אכיפה נגדם, אנו כלל לא רואים את הפקחים בסביבה והעבריינים חונים בלי חשש על המדרכה ללא כל התחשבות בהולכי רגל ובעיקר בנכים ובעגלות תינוקות".

"לא פעם נאלצתי לרדת עם בני משפחתי לכביש כדי לדלג על רכב שחונה על המדרכה וחוסם מעבר לעגלות תינוקות", מתלונן תושב אחר ושואל: "למה אין אכיפה? הרי דו"חות שיודבקו לשמשות הרכב יפתרו את הבעיה מיידית. אף נהג לא יחנה שלא כחוק על מדרכה אחרי שייאלץ להיפרד מ-500 שקל ולשלם קנס. הבשורה של מתן דו"חות תעבור מפה לאוזן והבעיה תיפתר. איפה העירייה ולמה אין אכיפה ופיקוח?".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הפיקוח העירוני יתגבר את סיוריו בשכונה ויאכוף כנגד מי שחונה בניגוד לחוק".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר