צילום: מיכאל יעקובסון

ראשי הערים נלחמים על הרכבת

ראשי הערים חולון ובת ים לשר התחבורה: "בטל את החלטתך לפגוע בתדירות הרכבות"

פורסם בתאריך: 7.1.18 09:05

בהמשך לעצומת התושבים נגד קיצוץ תחנות העצירה בארבע תחנות בבת ים ובחולון, פנו ראש עיריית בת ים יוסי בכר וראש עיריית חולון מוטי ששון במכתב משותף לשר התחבורה ישראל כץ: "בטל את החלטתך לפגוע בתדירות הרכבת העוצרת בתחנות בבת ים ובחולון". עוד ביקשו השניים מהשר פגישה מיידית על מנת למנוע את ההחלטה שצפויה להיכנס לתוקפה ב-14.1.2018

בהמשך לפרסום ב"השקמה-חולון"על כך שתושבים מחולון ומבת ים חתמו על עצומה כנגד קיצוץ תחנות העצירה בארבע תחנות בערים בת ים וחולון, מצטרפים ראשי הערים לקריאתם ודורשים משר התחבורה ישראל כץ לבטל את ההחלטה לפגוע בתחנות בת ים וחולון.

"כראש רשות המונה כ-160 אלף תושבים הצורכים את שירותי הרכבת, אבקשך לבטל את רוע הגזירה שפוגעת באלפים מתושבי העיר", ציין בכר והוסיף כי "ראוי להדגיש כי למעלה מ-40% מאוכלוסיית בת ים עובדת בערים הסמוכות ובראשן העיר תל אביב, כאשר רובם המכריע של העובדים נוסעים לעבודה בתחבורה הציבורית. לא יעלה על הדעת כי בעוד תושבי בת ים וחולון נאלצים לסבול מרעש הרכבות ומזיהום האוויר הנגרם בעקבותיהן, משרד התחבורה מתכוון לשלול מהם את הזכות הבסיסית לנסוע בהן וכל זאת כדי לחסוך שמונה דקות נסיעה בלבד לתושבי הדרום".

מורן ישראל, יו"ר סיעת הצעירים במועצת העיר חולון ומוביל המאבק בחולון ובבת ים, אמר כי "אני שמח לשמוע שהמאבק שאנחנו מנהלים מזה כמה חודשים על הרכבות הצליח סוף סוף להניע את ראשי הערים בכיוון הנכון. אנחנו נמשיך להיאבק בהחלטה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר