זירת האירוע בתל גיבורים

פוענח רצח העבריין יוסי שריקי בתל גיבורים: שישה חשודים ברצח

"התושבים בשכונה חיים בפחד מחשש לנקמה מצד אחד הצדדים המעורבים", אומרת שכנתו של שריקי שהיתה עדה לרצח

פורסם בתאריך: 20.2.18 11:49

משטרת ישראל פענחה את תיק רצח יוסי שריקי בחולון והיום (שלישי) הוגשה הצהרת תובע נגד שישה חשודים ברצח. כזכור, לפני כחודש (15.1.18) נורה למוות שריקי, תושב שכונת תל גיבורים בחולון, בעת שצעד בשעת ערב  ברחוב הבנים בחולון. שריקי, עבריין מוכר בתחום הרכוש, נורה מטווח קצר על ידי שני רוכבי אופנוע שחלפו על פניו ונמלטו מהמקום.

הבוקר הוסר צו איסור הפרסום בחקירת אירוע הירי לעבר שריקי ז"ל בחולון, כאשר פעולה מהירה ונחושה של יחידה מרכזית במשטרה הצליחה להביא למעצרם של מעורבים באירוע בחשד לרצח.

כזכור, שריקי נורה מטווח קצר, נפגע קשות ונפטר מפצעיו מאוחר יותר לאחר שהובהל לבית החולים. אריק קוזניץ, חובש בכיר במד"א, תיאר את שאירע: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, גבר כבן 30, בהכרה מעורפלת כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו התחתון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות ועצירת דימומים והוא פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים וולפסון כשמצבו קשה ולא יציב".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

עם היוודע על הגשת כתב האישום נגד החשודים ברצח, אומרת תושבת רחוב הבנים שהיתה עדה לרצח בשעה שתלתה כביסה בחלון ביתה: "החיים לא שבו למסלולם. התושבים בשכונה חיים בפחד מחשש לנקמה מצד אחד הצדדים המעורבים. נכון שמסתובבים מאז כוחות גלויים וסמויים בשכונה, אבל זה לא עוזר. תמיד היה זה רחוב שקט שבו כולם עוזרים לכולם ומאז הרצח, ההורים חוששים להוציא את ילדיהם לרחוב וגם אני מפחדת להסתובב בחופשיות. אם רוכבי אופנוע עברו פה ורצחו פה, זה יכול לקרות לכל אחד ואם במקרה מישהו תמים שאינו קשור לפשע היה לידו, זה היה עלול להיגמר באסון. אני מקווה שלא יהיו נקמות כעת כיוון שיש פה אנשים שומרי חוק ואני מקווה שהמשטרה תשיב לנו את תחושת הביטחון שכל כך חסרה לנו".

מהמשטרה נמסר שבלשי יחידה מרכזית במשטרה, אשר שהו באותה עת באזור בפעילות מבצעית ממוקדת נגד עבריין אשר נחשד במעורבות בתחום הסחיטה, פעלו באופן  מהיר, ממוקד ונחוש, למעצרם של החשודים זמן קצר לאחר האירוע.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית המשפט בתל אביב, בהתאם להתפתחות החקירה והראיות שנאספו נגדם, עד לגיבוש הצהרת התובע, שהוגשה היום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר