ההפגנה נגד יהונתן גפן: התושבים התעמתו עם השוטרים. צפו

גם לאחר שנקבע כי יהונתן גפן לא יופיע בבית יד לבנים, הפגינו אמש גימלאי כוחות הביטחון מחוץ לאולם שבו הופיע. נרשמו עימותים עם שירה גפן שהגיעה לתמוך באביה וגם עם תושבים שבסך הכל ביקשו קצת שקט

פורסם בתאריך: 5.4.18 08:44

כ-20 נציגי עמותת השוטרים, הסוהרים, הגימלאים ואזרחים בכוחות הביטחון הפגינו אמש (רביעי) מחוץ לתיאטרון הבובות בחולון במחאה על הופעתו של יהונתן גפן. המפגינים התעמתו עם תושבים המתגוררים בסמוך לאולם שהתלוננו על הרעש שעלה מההפגנה. בשלב מסוים קראו המפגינים לעבר בתו של גפן, שירה, שהגיעה לתמוך באביה.

צפו בעימותים בין המפגינים לתושבים:

כפי שפורסם אתמול ב"השקמה חולון" נציגי כוחות הביטחון החליטו להפגין מחוץ לאולם במחאה על התבטאותו של גפן, בעקבות ראיון שהעניק לחברת החדשות ובו הגן על עהד תמימי והוסיף כי הוא יכול להבין מה גורם לאנשים להפוך לשהידים. הראיון עורר סערה גם בחולון: משפחות שכולות וארגון יד לבנים פנו לראש העיר חולון מוטי ששון בדרישה לבטל את מופעו של יהונתן גפן "שיחות שלא נענו", שאמור היה להתקיים תחילה בתיאטרון חולון, שבו נמצא גם בית יד לבנים. בסופו של דבר, בעקבות הלחץ הוחלט כי המופע, שהתקיים במסגרת פסטיבל ימי הזמר בחולון, לא יעלה בבית יד לבנים.

ואולם, הפשרה שנמצאה לא סיפקה את גימלאי המשטרה ונציגי כוחות הביטחון שהתייצבו להפגנה, בהובלת עופר אשקורי, תושב חולון, בן 51, גימלאי משטרת ישראל. המפגינים התעמתו עם שירה גפן, שיצאה לעברם מהאולם, שהכיל יותר ממאה אנשים שבאו לצפות בגפן. המפגינים ביקשו משירה להעביר לאביה את המסר שעליו להתנצל וכי דבריו היוו פגיעה במשפחות השכולות ובצה"ל. "שיגיד מה שהוא רוצה אבל לא על החיילים שלנו ולא על השוטרים שלנו", אמר לשירה אשקורי והוסיף: "הוא אמן שאני גדלתי עליו, אני גדלתי על השירים של אבא שלך, הילדים שלי גדלו על השירים שלו ואני כואב שהוא לא התנצל. לא צריך להשוות". גפן והצופים נמנעו מעימות עם המפגינים.

הרעש שיצרו המפגינים גרם לעיכוב בהעלאת המופע, ובסופו של דבר בשעה 22:30 המשטרה ביקשה לסיים את האירוע בעקבות תלונות התושבים.

צפו בעימותים בין המפגינים לתושבים:

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עדי

    בושה לעיר מדינת ישראל. כל מופע אפשר לבטל אם לא מוצא חן בעיי מישהו. תמה המדינה הדמוקרטית.

  2. עדי

    לפחות תורידו את הדגל אתם מבזים את מדינת ישראל ואת אלה שנפלו למענה.

  3. הפגנה? נו באמת.

    זו לא הייתה הפגנה. זה היה מופע יחיד של איש אחד תמהוני והמגאפון שלו. גם בקשות השכנים שיפסיק את הצרחות האלימות והטקסטים ההזויים או שיוריד את הווליום לא עזרו ולא פלא שהיו שם עימותים. זה לא נכון שהיו עיכובים תחילת המופע. המופע התחיל ב-5 דקות איחור ותו לא. ברור שמי שכתב את כתבה הזאת כלל לא היה במקום והחומר הועבר אליו על ידי עוזריו של המפגין התמוה.

  4. לפחות דברו אמת

    בכתבה כתוב שהצהרת שאתם מתכוונים להפגנה שקטה. בפועל עמדת שם עם קומץ אנשים וחפרת במגפון בקולי קולות. שעתיים וחצי ברצף. לא פלא שהשכנים ביקשו שתפסיק. גם הווליום. גם התוכן. שעתיים וחצי!. זו לא היעתה הפגשה. זה היה מופע יחיד של מי שמחפש תשומת לב? ומי שכתב את הכתבה הזאת? בכלל לא היה במקום. אחרת היה מבין איך האכילו אותו לוקשים שאותם הוא רץ לפרסם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר