קינן. "זמן למהפך"
שי קינן

הליכוד הודיע על פריימריז בחולון: המועמד המוביל ירוץ לראשות העיר

בבחירות שיערוך הליכוד בחודש הבא יוכרע מי משני חברי המועצה, שי קינן או עזרא סיטון, יעמוד בראשות הליכוד בחולון וירוץ לראשות העיר

פורסם בתאריך: 14.5.18 12:18

בחודש שעבר נערך סקר על ידי מכון סמית עבור תנועת הליכוד בחולון וממנו עלה כי ההתמודדות העיקרית היתה בין חברי המועצה שי קינן  לעזרא סיטון. התוצאות הצמודות ביניהם הובילו את תנועת הליכוד לחשיבה מחודשת, בעקבותיה החליטה הוועדה המוניציפלית העליונה של הליכוד על קיום פרימרייז בחולון. 4,000 מתפקדי הליכוד בחולון הם אלה שיקבעו למעשה מי יעמוד בראשות הרשימה למועצת העיר ואותו מועמד יתמודד מטעם התנועה גם במרוץ לראשות העיר.

נכון לעכשיו, שני המתמודדים הצפויים להתמודד על ראשות הליכוד בחולון הם חברי המועצה שי קינן ועזרא סיטון. כאמור, בסקר של תנועת הליכוד זכו שניהם לתוצאות צמודות – עזרא סיטון – 35%, שי קינן, – 34%. הבחירות המקדימות למתמודד לראשות העיר מטעם הליכוד צפויות להיערך בתחילת החודש הבא (5.6.18). בהמשך תתגבש הרשימה למועצה שאותה ירכיבו 124 חברי מועצת הסניף.

סיטון. "אשקול את צעדיי"

סיטון. "אשקול את צעדיי"

כמו כן החליטה הוועדה שכל מי שיתמודד בבחירות פנימיות בליכוד ויפסיד ובהמשך ייצא ברשימה עצמאית או יצטרף לתנועה אחרת ללא מכתב מאשר מהתנועה, יסולק מהליכוד. בנוסף החליטו שאין שריונים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

חבר מועצת העיר מטעם הליכוד שי קינן מסר בתגובה: "אני שמח מאוד שהליכוד קיבל את עמדתי ותמך בגישה הדמוקרטית של בחירות בקרב מתפקדי הליכוד. טענתי בפניי הוועדה המוניציפלית כי לאור השפעתו של ראש העירייה מוטי ששון על חלק מעסקני הסניף, קיים החשש שלא אבחר במועצת הסניף. עכשיו, משעמדתי התקבלה, אני עסוק בליכוד הכוחות כדי לנצח ולהפוך את חולון לעיר הכי טובה בארץ. אני רוצה להודות מקרב לב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, על הגיבוי הפוליטי. זה לא מובן מאליו ואני אסיר תודה לו".

חבר המועצה עזרא סיטון מסר בתגובה: "אני לומד את החלטת הועדה ובימים הקרובים אמסור את עמדתי".

קיראו עוד באותו עניין:

מורן ישראל מצטרף למרוץ על ראשות העיר: "חולון היא הבית שלי"

הפתעה: ד"ר קרן גונן תרוץ לראשות עיריית חולון

מביתו בחולון הכריז אילן גזית על כוונתו לרוץ לראשות העיר – צפו:

 

תגובות

תגובה אחת
  1. יחזקאל אהרוני

    חשוב לציין לציבור ששני הטיפוסים המוזכרים ישבו במשך שנים במועצה בלי לעשות דבר עבור הציבור ועכשיו רבים בינם לבין עצמם במקום להתאמץ ולרוץ עבור הציבור.
    כל כך נמאס מפוליטקאים, הגיע הזמן למישהו נקי מפוליטיקה שבא לתושב ולא לכסא.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר