כוחות צה"ל בגדר הדרומית. "א"י היא מעל הכל"

חולון של הפטריוטים: תגובות זועמות על העצומה נגד הירי בגדר

תושבים מחולון הודיעו הערב כי הם מתכוונים למנוע את היוזמה להחתים עצומה נגד ירי צה"ל בגדר: "כמו שמחינו נגד יהונתן גפן, כך עכשיו נבהיר לעוכרי ישראל שמקומם אינו איתנו בחולון"

פורסם בתאריך: 16.5.18 22:25

יוזמה של כמה תושבים מחולון להקים לצד קניון עזריאלי ביום שישי הקרוב דוכן החתמה לעצומה הקוראת לצה"ל להפסיק את הירי לעבר המפגינים בגדר הדרומית בגבול עזה, עוררה זעם רב בקרב רבים מתושבי העיר.

תושבי חולון הודיעו כי בכוונתם לארגן הפגנת נגד יוזמי העצומה מתנועת המחאה העממית ולמנוע מהם את פעילות המחאה כנגד צה"ל. הפעיל החברתי עופר אשקורי מתכוון, לדבריו, "להבהיר להם שמקומם אינו פה איתנו. אנו נגיע עם דגלי ישראל ובדיוק כמו שמחינו כנגד יהונתן גפן, כך עכשיו, נבהיר לעוכרי ישראל שמקומם אינו איתנו בחולון"

יוסף, פעיל נוסף, מסר: "לא ניתן לעוכרי ישראל ולבוגדים בצה"ל את הבמה. שילכו לעזה, שם יקבלו את היחס המגיע להם".

אורי, חברו, אמר בזעם: "איך הם לא מתביישים? אנו עסוקים בלשמור עליהם והם אומרים לנו לא לירות. אף תושב חולון לא יחתום על העצומה ההזויה הזו. אנו נגיע עם דגלי ישראל ונרות נשמה למען חיילי צה"ל, נישא תפילה אל השמיים, נשיר שירי ארץ ישראל ונעמוד זקופים עם הדגל. אף אחד לא יגיד לנו איך להתנהג במדינה שלנו".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

לדבריו הצטרף אבי: "כולנו נראה את אחדותנו ונבהיר להם שאין להם מקום בחולון. אני לא מבין איך נותנים להם במה. נדאג להביא את הצל ואת כל פעילי הימין בארץ ונראה לאותם בחורים מי יותר חזק. ארץ ישראל היא מעל הכל ואם הם לא יודעים לכבד, שילכו לעזה".

על פי התחזית, צפוי שרב כבד ביום שישי הקרוב אך נראה כי באזור קניון חולון צפוי להירשם שיא החום עם התחממות האווירה סביב היוזמה להחתים תושבים נגד מדיניות צה"ל. פעילי ימין וארץ ישראל השלמה יגיעו, כך נראה, בהמוניהם להפגין נגד הצעירים שיזמו את העצומה. או כמו שאומר אחד הפעילים: "הייתי מציע להם לחשוב פעמיים לפני שיציבו את השולחן מחוץ לקניון. חבל, זה לא ייגמר בטוב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר