עומר אדם

אתר ההזמנות ייפתח היום: כך תבטיחו מקום להופעה של עומר אדם

הכינו את המקלדת והעכבר לקראת פתיחת האתר שבו תוכלו להירשם ולקבל כרטיסים להופעה בחולון. כך זה יעבוד:

פורסם בתאריך: 3.6.18 10:11

כפי שפורסם ב"השקמה-חולון", הזמר עומר אדם יפתח את אירועי הקיץ בחולון. המופע מיועד לתושבי חולון בלבד וניתן להזמין כרטיסים ללא תשלום באמצעות אתר אינטרנט ייעודי החל מהערב (19:00) ומדי יום במהלך השבוע עד יום חמישי (7.6) החל מהשעה 19:00.

בכל יום, החל מהערב (ראשון, 19:00) תוקצה מכסה מסוימת של כרטיסים מסך הכרטיסים הכולל, אך בשל הביקוש הרב לכרטיסים, קיים חשש כי האתר הייעודי יקרוס. על מנת להזמין כרטיס למופע יש להיכנס לאתר ולהזין מספר תעודת זהות מלא. בעירייה הודיעו כי לא ניתן להיכנס לאתר הזמנות הכרטיסים באמצעות דפדפן אקספלורר. לאחר שהמערכת הממוחשבת תזהה שהמזמין הוא אכן תושב חולון, יש להקליד את כתובת הדואר האלקטרוני ואת מספר הטלפון הנייד והכרטיס הדיגיטלי ישלח ישירות למזמין הן בדואר האלקטרוני והן במסרון (SMS).הכרטיסים יינתנו, כאמור, לתושבי חולון בלבד, מגיל 12 ומעלה, וזאת על פי כתובתם כפי שמצוינת במרשם האוכלוסין שבמשרד הפנים. כל תושב מגיל זה זכאי לקבל כרטיס אחד בלבד.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בעירייה מציינים כי במידה ונתקלתם בבעיה בזמן הרישום – ניתן לפנות לטלפון 03-5263666. מענה טלפוני יינתן בין התאריכים  7-3 ביוני, בין השעות 17:00 ועד 22:00, או לדוא"ל: [email protected]

הופעתו של עומר אדם תתקיים ביום רביעי, 27.6.18, בחניון היכל טוטו חולון. השערים ייפתחו בשעה 19:00 (יש להגיע אך ורק לשער הכניסה כפי שמצוין על גבי הכרטיס – שער 1: כניסה משדרות ירושלים 220; שער 2: כניסה ממתחם לה-פארק). לפני המופע "יחממו" את הקהל כוחות מקומיים ממועדון השברולט בחולון – הרכב הצעירים ודיג'ייס הבית.

יש להגיע למופע עם ההזמנה המודפסת או לחילופין עם צילום מסך של הברקוד. הכרטיס הוא אישי וחל איסור מוחלט למכור או להעביר אותו. העברתו או מכירתו של הכרטיס מהווה עבירה פלילית, שתטופל בידי משטרת ישראל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעקבי דליה 14543284

    כבר יומים אני לא מצליחה להזמין כרטיסים אנא עזרו לי בתודה צריכה 2 כרטיסים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר