דגל הגאווה הונף מעל בניין עיריית חולון
דגל הגאווה מעל בניין עיריית חולון

לקראת הפגנת הלהט"בים בחולון: דרישה להדיח את ישורון מתפקידיו

ארגוני הקהילה הגאה יוצאים להפגנת מחאה גדולה נגד אמירותיו של סגן ראש עיריית חולון. קוראים לפטר את ישורון מתפקידו כסגן ראש העיר וכדיקן הסטודנטים במכללת אשקלון

פורסם בתאריך: 18.6.18 14:39

ארגוני הקהילה הגאה בישראל יחד עם נציגי הקהילה בחולון נערכים לקראת הפגנת מחאה גדולה שתיערך ביום חמישי (21.6, 19:00) במחאה על התבטאויותיו של סגן ראש עיריית חולון יואל ישורון כנגד הלהט"בים.
בקול קורא שהוציאה האגודה למען הלהט"ב בישראל נכתב: "לא נשתוק אל מול התבטאויותיו הפוגעניות והמזלזלות של סגן ראש עיריית חולון כנגד חברי וחברות הקהילה הגאה". באגודה קוראים לפטר את ישורון מתפקידו כסגן ראש העיר וכדיקן הסטודנטים במכללת אשקלון: "אנו קוראים וקוראות להדחתו מתפקידו הציבוריים – אדם כזה אינו ראוי לתפקיד ציבורי".

כפי שפורסם ב"השקמה-חולון", סגן ראש עיריית חולון, יואל ישורון, המכהן כדיקן הסטודנטים במכללת אשקלון, פרסם בשבוע שעבר בדף הפייסבוק שלו פוסט כנגד מצעד הגאווה בפרט והקהילה הגאה בכלל. בפוסט כתב, בין השאר: "במדינת תל אביב צמחו גידולי פרא, מפלצות בסגנון סרט 'היורה', שרקחו ממוחם הננסי והמעוות מצעדי חיות דו-רגליות מבחילות ודוחות".

בהודעה נוספת שיצאה בהובלת ישראל חופשית, צעירי העבודה וגופים ליברליים נוספים, נמסר: "בעקבות דברי הבלע של סגן ראש עיריית חולון כנגד הקהילה הגאה, מתגבשת מחאה כאשר שיאה בהפגנה ביום חמישי בשעה 19:00 ברחבת העירייה".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

רוני, מראשי המחאה, ציינה: "אני גרה בחולון עם בת הזוג שלי ושתי הבנות שלנו. נורא נחמד שישורון מצטער אבל זה לא מספיק. זאת העיר שלי, אני רוצה להרגיש חלק ממנה ולמה שהוא כתב יש השלכות. אנו לא דבר שולי בחברה. הגיע הזמן שגם חולון יהיה אירוע גאווה. בחולון יש קהילה גאה וחולון זאת עיר שאמורה להכיל את כל האוכלוסיה, ללא הבדל דת, גזע ומין. העניין פה הוא איך מתייחסים אלינו. אנו לא רוצים להרגיש שאנו חיים במקום שכאלה דברים יכולים להיאמר. ישורון צריך להבין שהדבר פועל לרעתו. אנו לא חיים בתקופת האבן".

לאחר שבעיריית חולון גינו את התבטאויותיו של ישורון וציינו כי ישורון יזומן לשיחה דחופה עם ראש העיר וכי "מדובר בדעתו הפרטית של מר ישורון, שנכתבה בדף הפייסבוק הפרטי שלו", פנה הבוקר (שני) ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) אל ראש עירית חולון מוטי ששון בדרישה לפטר את ישורון מתפקידו בעירייה.

"מר מוטי ששון", כתב ח"כ חסון, "אני פונה אליך בדרישה לפטר לאלתר את סגן ראש העיר יואל ישורון בשל התבטאויותיו כנגד הקהילה הלהט"בית שכללו אמירות מכוערות ופוגעניות. אין זה ראוי שנציג ציבור יפרסם אמירות הומופוביות ומילות שנאה כאלו, ולהוסיף חטא על פשע – הוא הודיע שאינו חוזר בו מדבריו והטענה כאילו מדובר בחשבון הפייסבוק הפרטי שלו היא אינה נכונה – זהו דף הפייסבוק המשמש אותו כסגן ראש העיר. תגובת העירייה  שמדובר בדעה פרטית אינה מספקת. אין מקום לשיח ושנאה כזו בציבוריות הישראלית ויש לעקרו מן השורש. לכן אני קורא לך לפטר אותו לאלתר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין מקום לאדם נבער בעל דעות שאבד עליהן הקלח במרחב הציבורי בכלל ובתפקיד רשמי בפרט
    שימשיך להפיץ שטויות באפילת ביתו

  2. חולוני

    גם הוא וגם בכנסת יושבים פרימיטיבים מטומטמים דוגמת סמוטריץ שמעיזים לפתוח פה מלוכלך.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יואל ישורון אדם הגון מרצה משכיל ומעל לכל איש של אמת..מותר לו לחשוב מה שהוא רוצה ..דמוקרטיה …
    תפגינו נגד שמאלנים מסריחים שמדברים נגד ביטחון המדינה שבגללם יש פיגועים שהם רוח גבית והשראה למחבלים….. לא נגד אדם שאומר את דעתו מה זה מצעד הגאווה מצעד של מתרוממים שמרוב צער על החיים הדפוקים שלהם העלובים. הם מתנחמים בכותרות של הפוך על הפוך במקום לומר אני מסכן אני דפוק אני מתרומם או מזרומם אז הם מתנחמים ב אני גאה
    אתם נראים מתרוממים עצובים ולא גאים בכלל מאחורי החיוכים אתם נראים עצובים מאוד גאים עאלק.חח

  4. דנה

    ישורון איש ציבור ולא יכול להיות. נגד ציבור מסןיים. שיפנה. את כסאו

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מזעזע. אין מקום לאיש כזה בתפקיד ציבורי ודעתו האישית איננה מהווה הצדקה לפירסום דעות ועמדות כאלו.

  6. רן

    לא לשכוח שיואל ישורון גם משתמש בביטויים כמו ״קשיש בלוי״.
    בושה וחרפה!

  7. האזרח

    ישורון אתה מוזמן לזחול על 4 מהחיים הציבוריים החוצה..
    מקומך אינו עם הציבור. תנסה במקום אחר.

  8. אמת

    יואל ישורון אמרת מה שרבים חושבים על מצעד הגאווה כולל גאים בעצמם. מותר לך לומר את דעתך ואם ללהטבים לא מתאים בעיה שלהם. זו מדינה חופשית ויותר גרוע ממה שאתם מציגים לראווה במצעדים לא יכול להיות. לא ברור לי כלל איך נותנים לכם אישור למצעדים ברוח הזויה ופרובוקטיבית כזו

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ישורון, תתפטר. אתה לא ראוי לתפקיד ציבורי או חינוכי.
    עדיף לך שתתפטר מאשר שתפוטר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר