המרכז המסחרי בקריית שרת לאחר השיפוץ הראשוני

מה התחדש במרכז המסחרי בקריית שרת? כל הפרטים

שורת חנויות חדשות והשיפוצים שהחלו במקום מפיחים אופטימיות בקרב הסוחרים והתושבים

פורסם בתאריך: 9.7.18 09:43

זה שנים רבות סובל המרכז המסחרי בקריית שרת מהזנחה וברור היה שהמקום זקוק למתיחת פנים ולתיקון תשתיות. לאחרונה החלה עיריית חולון בשיפוץ המרכז והדבר מפיח אופטימיות בקרב הסוחרים.

המרכז המסחרי בשכונת קריית שרת קיים כבר זה יות מ-30 שנה ובימיו הראשונים ידע פריחה ושגשוג. עבור רבים מתושבי חולון היה המרכז מקום הבילוי העיקרי בעיר, אך בחלוף השנים, הרכב האוכלוסיה בשכונה השתנה, תמהיל החנויות השתנה והמצב, כך לדברי בעלי העסקים במקום, הלך והידרדר. כעת, עם שיפוץ התשתיות במקום, עושה רושם, יש תקווה חדשה שהמרכז יחזור להיות מוקד לבילוי שכונתי מהנה כפי שהיה בעבר.

לאחרונה שופצה במרכז המסחרי בקריית שרת החניה שהיתה במצב תחזוקתי גרוע, אספלט חדש נסלל והחניות סומנו מחדש, וזאת במסגרת חידוש שאר התשתיות שמתוכננות למקום.

זאת ועוד, במקום נפתח פאב חדש שמתמחה בבירות ומושך אליו תושבים מכל רחבי חולון, כמו גם "שניצליה" שנפתחה במקום ה"שווארמיה" הוותיקה, ובקרוב ייפתח סניף חדש של "סופרפארם" בשטח סניף בנק לאומי שנסגר.



דני מהסופרמרקט הסמוך אומר: "מרגישים אווירה של התחדשות עם שיפוץ החניה ובקרוב גם ישפצו את המדרכות. אני רואה יותר עובדי ניקיון בסביבה ועם כל העסקים החדשים שנפתחים, אנחנו אופטימיים יותר".

השינוי המיוחל למרכז בקריית שרת הגיע גם למרכז המסחרי בג'סי כהן, שם כבר החלו העבודות להחלפת המרצפות ושיפוץ רחבת החניה. בביקור במקום עדיין ניכרת הזנחה אך גם כאן הסוחרים מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה. "סוף סוף החליטו להשקיע במרכז", אומר אחד הסוחרים בג'סי כהן, "זה טוב לכולם שהמרכז יהיה יותר נקי ומסודר, יבואו יותר קונים והמקום יהיה שוקק חיים".

קיראו עוד באותו נושא:

 כיצד הפכה אחת השכונות הוותיקות בחולון לאטרקציה נדל"נית?

תגובות

3 תגובות
  1. מוישה זוכמיר

    איזה מזל שיש בחירות? מעניין שכל חולון דווקא עכשיו עוברת שיפוצים ו"התחדשות". הא מר ששון?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לעירית חולון על שיפוץ כיכר ויצמן וכיכר בקרית שרת .גם המרכז המסחרי בסדאב זקוק לשיפוץ דחוף. יש צורך למעלית לקומה השניה. יצא חוק הנגישות והמרכז הישן הזה לא נגיש עדין . ומאד מקשה על כולם. המרכז הגיע זמנו להיות יותר נגיש פחות מוזנח יש בקומה השניה בעלי עסק. ויש צורך להעלות ציוד עליהם. המדרגות יגרמו למשהו בעיות גב. בהרמת משאות .שלא נדבר על אנשים מבוגרים ונכים שאין להם הנגשה לקומה השניה.

  3. רחל

    לדאוג שבעלי המסעדות , פאבים וכו' ישמרו על נקיון המקום. ראו מה קורה בכל מרכזי העיר שלנו בם יש חנויות לממכר מזון ושתייה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר