מי ישלם את הפיצויים על נזקי הבורות במכוניות בחולון?

העירייה טוענת כי היא מטפלת בתיקון הבורות בכבישים אך התשובה מתי ואיך יפוצו הנהגים על הנזקים שנגרמו למכוניות נותרה פתוחה

פורסם בתאריך: 17.1.19 13:54

חלפו כבר שבועיים מאז שנפערו בורות בכביש בשדרות גולדה בחולון, עשרות כלי רכב ניזוקו כתוצאה מכך, והנהגים מתלוננים על אי בהירות בכל הנוגע לפיצויי הנזקים למכוניות.

תושבת חולון שרכבה ניזוק בסוף החודש שעבר, מספרת: "נסעתי לכיוון כביש 4, עברתי מרחוב גולדה מאיר לכיוון קריית שרת ובורות מלאים במים פינצ'רו לי את שני הגלגלים הימניים של הרכב. הפנצ'רים בגלגלים נגרמו לעוד כמה רכבים סביבי. פניתי למוקד 106 ודיווחתי להם, אמרו יטפלו בתלונה אך לא עשו דבר. כבר באותו יום תיקנתי את הפנצ'רים ואחרי התיקון הגשתי בקשה להחזר דרך האתר של עיריית חולון. בתגובה לכך לא קיבלתי שום מענה או התייחסות".

התושבת לא אמרה נואש: "התקשרתי שוב, שלחתי מסמכים והתשובה שקיבלתי היתה: 'פנייתך התקבלה בברכה ונבדקה מול אגף תשתיות. גב' סיגל טביבי, רכזת הפניות באגף מסרה לי כי הבורות תוקנו. אגף תשתיות יוצא לפרויקט רחב במקום במהלך הרבעון הראשון של 2019. בברכה, אורן".

בורות בשדרות גולדה

"הבורות אולי תוקנו, אך השאלה היא מי ישלם בעבור הוצאות תיקון הנזקים לרכבים", אומרת התושבת ומוסיפה: "אני ביקשתי החזר על הוצאות נזק והתשובה לא התייחסה לנושא שבגינו פניתי לעירייה. התחושה היא שבעיריית חולון מתנערים מאחריות. הראיה, אחרי שבועיים שאני מחכה לתשובה ולפתרון, אתמול שוב הרמתי טלפון ואמרו לי, תשלחי שוב פנייה במייל. עושה רושם שהם רוצים לייאש את התושבים. נאלצתי לשלם 1,000 שקל על תיקון הגלגלים, יש לי קבלות ואיני מכוונת לוותר עד שאפוצה על כך".



זהו אינו מקרה יחידי. למערכת "השקמה חולון" פנו תושבים נוספים שהתלוננו על חוסר בהירות בעניין הפיצויים. תופעת הסדקים והבורות בכבישים בחולון קיימת ברחובות באזורים שונים של העיר כפי שפורסם ב"השקמה-חולון" רק השבוע. בעיריית חולון הסבירו כי "סדקים ובורות בכביש מטופלים באופן קבוע על ידי אגף התשתיות בהתאם לפניות במוקד העירוני ולסיור מים של עובדי התחזוקה בעיר", אך כאמור התושבים מודאגים בסוגיית הפיצויים לרכבים שניזוקו. מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בטיפול יחידת הביטוח העירונית".

עוד באותו נושא:

סכנה לנהגים ונזקים לרכבים בחולון מבור שנפער בכביש. צפו:

באילו רחובות בחולון יש בורות מסוכנים בכבישים?

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר