צילום: עיריית חולון

שינויים בתנועה בעדלאידע בחולון: רחובות ייחסמו – יגררו מכוניות

לכל מי שמתכנן לקחת חלק או להגיע לעדלאידע בחולון בסוף השבוע כדאי להתעדכן במפת החסימות ושינויי התנועה: אילו רחובות ייחסמו? אילו קווים ישנו את מסלולם ומתי כל זה יהיה מאחור?

פורסם בתאריך: 17.3.19 10:16

ביום חמישי הקרוב, החל מהשעה 12:00 יתקיים אירוע העדלאידע החגיגי בחולון. לכל מי שמתכנן להגיע לחולון בעת האירוע כדאי להתעדכן במפת  החסימות ושינויי התנועה: אילו רחובות ייחסמו? אילו קווים ישנו את מסלולם ומתי כל זה יהיה מאחור?

העדלאידע השנה, כך מבטיחים המארגנים, תהיה קרנבל ססגוני ענק עם מספר שיא של 50 מיצגים אמנותיים מעולמות הפנטזיה והדמיון ו-4,500 משתתפים שיעשו הרבה שמח. מה מצפה לחוגגים? הסלבס המתנפחים: עומר אדם, עדן בן זקן, נטע ברזילי וסטפאן; ממש כמו בריו – משאית קרנבל עם רקדנים וגם שרית חדד בתופים; פגסוס – הסוס הקסום המעופף, ​דינזואורים וממוטה, דרקונים מספרד, פרפרי ענק ונשים ענקיות, מכונית מפוסלת, משאית תופי TAIKO, מיצג מפסטיבל הברנינג מן בארצות הברית, קרנבל מקסיקני, קרנבל  ממתקים, קרנבל חדי הקרן, מסכות ותחפושות מרהיבות מעוגיפלצת ועד מלאכים, שטנים, תינוקות של במבה, אינסטגרם מלא גלאם וליצנים וגם: ערוץ הופ! עם החברים האהובים סמי הכבאי, לולי, ומטוסי העל ג'ט אסטרה ודוני ועוד ועוד.

חסימת הרחובות

ביום חמישי בבוקר, החל מהשעה 07:00 ייחסמו לחניית רכבים משני הצדדים רחובות סוקלוב, הנשיאים, ויצמן, גולומב וליאון בלום. כמו כן, כל כלי רכב אשר יימצא ברחובות אלה אחרי שעה זו ייגרר על ידי העירייה. כמו כן, תיאסר חניה ברחוב סרלין החל מהשעה 05:00 ועד לסיום האירוע. הרחוב עצמו ייסגר לתנועה החל מהשעה 07:00.

החל מהשעה 08:30 כל רחובות אלו וכן רחוב הופיין ייחסמו לתנועת כלי רכב. כמו כן כל כלי הרכב אשר יפונו מהצירים יגיעו אל מגרש החנייה צפרירים שברחוב הלוחמים, וכמו כן גם אל רחובות צמודים. בשעת קיום העדליאדע, רח' ז'בוטינסקי יהיה פתוח לכיוון צפון בלבד.  שדרות ירושלים יהיו סגורות בין השעות 07:00-14:00 מצומת פרופסור שור / גאולים ועד לרחוב קראוזה.

חניה

רחבת החנייה ברחוב ניל"י וחניית צמרת (סוקולוב 47) תיסגרנה לכניסת כלי רכב ביום חמישי 21.03.19 החל מהשעה 07:30. כל כלי רכב אשר יימצא בשטחי החניות לאחר השעה הנקובה ייגררו.

כמו כן, חניוני העירייה ומינהל החינוך, החניות ברחובות גולומב ולאון בלום (מאחורי העירייה) וחניוני הסופרפארם ובנק הפועלים יהיו סגורים מיום רביעי בערב, 20.03.19 בשעה 17:00. כלי רכב שיימצאו במקום לאחר השעה הנקובה יגררו.



 

בעירייה חוזרים ומדגישים כי הציבור מתבקש להקפיד לפנות את כלי הרכב החונים ברחובות ובחניונים שפורטו לעיל ולהימנע מגרירה ומאי נעימויות.

מידע ופרטים לגבי רכב שנגרר ניתן לקבל בטלפון: 03-5086100 או במוקד העירוני: 106.

חניונים מומלצים לציבור הרחב: הלוחמים (צפרירים), קניון חולון, "ימית", המגרש ברחוב ההסתדרות / דגניה וחניון המדיטק.

שינויים בקווי התחבורה הציבורית

קווי התחבורה הציבורית העוברים בציר העדלאידע המתוכנן יועברו לדרכים החלופיות הבאות:

כל הקווים אשר עוברים בין רחוב סרלין למזרח העיר יופנו אל דרך כביש 44. הקווים אשר נוסעים  משד' קוגל דרומה  יופנו בכיכר קוגל אל רחוב הלוחמים ומשם אל רחובות המעפילים ואילת ועד לרחובות ההסתדרות והופיין.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר