רוויטל ודניאל פיינה. צילום מתוך הפייסבוק

מאות הגיעו לנחם את משפחתה של רוויטל פיינה ז"ל

"אמא שלי, אהבת חיי, תמיד תהיה חקוקה עמוק בליבי ונשמתי", כתבה בתה של תושבת חולון שנמצאה ללא רוח חיים לאחר שנעלמה מביתה

פורסם בתאריך: 29.5.19 14:41

תושבים רבים מחולון והסביבה הגיעו לביתה של רוויטל פיינה ז"ל, כדי לנחם את בני משפחתה. זאת, לאחר שבראשית השבוע נמצאה גופתה כשהיא מוטלת בין שיחים בראשון לציון, כשבוע לאחר שנעדרה מביתה.

במהלך החיפושים אחר האם, בת 51 שהתמודדה עם מצב בריאותי מורכב, הבת דניאל הצליחה לרגש רבים. היא סיפרה כי האם השאירה מכתב שבו סיפרה כי בכוונתה לשים קץ לחייה, וקראה לסייע בחיפושים אחריה. אלא שאיש לא הצליח להציל את רוויטל.



לאחר היוודע דבר מותה של רוויטל, תושבים רבים מחולון התארגנו כדי לתמוך בבת דניאל ובבני המשפחה. ואכן, מתחילת השבוע רבים פוקדים את בית המשפחה. גלי ברדה דדיסון פרסמה פוסט בפייסבוק, שבו קראה לתמיכה במשפחה ועד מהרה יותר מ-100 איש הגיבו לדברים והתחייבו להגיע ולסייע לבת. "אני מתקשרת עם הבת בהודעות. אני בקשר איתה. היא ילדה מתוקה", מספרת גלי ומוסיפה כי ההיענות של האנשים לתמוך בבת ובמשפחה הייתה גדולה מאוד.

בנוסף, פרסמה דניאל הבוקר (רביעי) פוסט בדף הפייסבוק שלה, שבו כתבה: "אמא שלי, אהבת חיי, רוויטל פיינה, כבר לא בין החיים, אך תמיד תהיה חקוקה עמוק בליבי ונשמתי. כל מי שמעוניין לבוא לשבעה מוזמן לרחוב המעפילים 20 חולון. אמא'לה את כל חיי, את כל עולמי. אני איתך לנצח נצחים ואין עוד אמא מדהימה כמוך".

"אהובתי, בת זוגי לחיים, לעולם לא אשכח את החיים המושלמים שהענקת לי", המשיכה הבת, "אני אוהבת אותך ומתגעגעת אלייך הכי הכי הכי בעולם שרק אפשר".

דבריה המרגשים של הבת זכו לשיתופים בקבוצות פייסבוק מקומיות, וקיבלו מאות תגובות תומכות: "ילדה מהממת את ואחיך מוזמנים אליי כמה שרק תרצו ואף לגור אצלי. מבטיחה שיהיה לכם מלא חום ואהבה של אמא לביאה. שולחת לכם חיבוק. האובדן כל כך גדול. אני כואבת את כאבכם ילדים יקרים", כתבה אחת הגולשות.

גולשת נוספת, תושבת חולון, כתבה: "שלא תדעי עוד צער, תתנחמי בזה שיותר לא היא תסבול, ותנוח על משכבה בשקט ושלווה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר