שטח החניה שעליו נאבקים התושבים
שטח החניה שעליו נאבקים התושבים

בי"ס על שטח החניה: התושבים ייפגשו עם ראש העירייה

מצוידים בעצומה שעליה חתומים מאות מתושבי השכונה, ינסו הצדדים להגיע להסכמות

פורסם בתאריך: 25.6.19 15:04

בעקבות התנגדות תושבי רחוב משעול השוהם לבניית בית ספר לחינוך מיוחד על שטח החניה, תתקיים פגישה בין נציגי התושבים לבין ראש עיריית חולון, מוטי ששון. זאת, במטרה להגיע להבנות.

הפגישה צפויה להתקיים היום (שלישי), בשעה 16:30. נציגי התושבים מתכוונים להגיש לידיו של ששון עצומה שעליה חתמו 724 תושבים.

הצדדים ינסו להגיע להסכמות. זאת, בעקבות התנגדות התושבים להפקעת שטח החניה לטובת הקמת בית ספר לחינוך מיוחד.



"ההתנגדות שלנו נובעת אך ורק מבעיות צפיפות קשות, בעיית תחבורה ותנועה וחוסר נגישות לרכבי הצלה במקרה הצורך", כך צוין בעצומה, "יש לנו גם בעיית חניה קריטית. אין לנו התנגדות לכל בית ספר שיהיה באזור, ובתנאי שלא תידרש בנייה נוספת על הקיים כבר בגני הילדים".

תחילתו של המאבק בחודש שעבר עם היוודע תוכנית העירייה להקצות את השטח של גני הילדים ומגרש החניה עבור בניית בית ספר לחינוך מיוחד.

כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון", בהודעה שהופצה בין התושבים, נכתב כי "הובא לידיעתנו שהעירייה פועלת במחטף בסודיות ללא פרסום כנדרש לדיירי הסביבה, כדי שגני הילדים במשעול השוהם יוסבו לבית ספר לחינוך מיוחד (מה שעשוי גם להוריד את ערך הדירות)".

הדברים עוררו ביקורת מצד רבים שראו במאבק הדרה של ילדי החינוך המיוחד. בתגובה מסרו תושבי הרחוב כי אינם מתנגדים לפתיחת מוסד לחינוך מיוחד, אם לא יבוטל מגרש החניה.

ראש העירייה, מוטי ששון, התייחס גם הוא לנושא ואמר: "בעיר חולון לא תהיה הדרה של ילדי החינוך המיוחד ואנו נמשיך לדאוג להם כמו לשאר ילדי העיר. הרוח העולה מדברי קומץ התושבים בנושא אינה מאפיינת את הרוח החולונית המחבקת את הילדים בעלי הצרכים המיוחדים".

כעת, לאחר שהסערה נרגעה מעט, ינסו הצדדים להגיע להסכמות בנושא. זאת, כאשר הצליחו עד כה התושבים לאסוף 724 חתימות, לעצומה שפורסמה על ידי תושב השכונה מאיר גלעדי.

"אנחנו מקווים שראש העירייה ישמע אותנו ויבין את ההיגיון שיש בזה ושאין טעם לעשות צפיפות נוספת ופקקים לקרייה", אומר גלעדי, "יכול להיות שיש חלופות יותר טובות שיציע לנו ונראה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

3 תגובות
  1. שחר ד

    נראה שראש העיר נפנף את הדיירים האם הוא יוכל לרדת מהעץ הגבוהה והכותרות .שהרי אנחנו זוכרים את המשפט בחולון לא תיהיה הדרת ילדים חינוך מיוחד .
    האם יוכל לחזור בו ראש העיר ולבדוק את הסוגייה בצורה מיקצועית ועניינית .
    בסופו של דבר בטווח של 4 שנים מהיום אם תחילת עבודות רכבת הקלה והמשך בניה בחולות הסמוכות יגרמו לקרית בן גוריון לבעית תחבורה אמיתית .
    כהורה שילדים לומדים בבן גוריון מבין את הבעיה בבקרים .טענה שיש שטח חום וצריך לנצל אותו לטובת צורכי העיר או לתושבים כ11000 קולות .

  2. שכן

    "יופי של תגובה של ראש העיר" שמנסה להסיט את הדיון הזה ולגרום לדה לגיטמזיצמה של הדרישה של התושבים בכך שהוא טוען שהמאבק שלהם הוא נגד "הילדים המיוחדים" זאת למרות שכתוב שהתושבים מדגישים שהבעיה היא החניה ולא הילדים או בית ספר או כל דבר אחר, אלא רק החניה!.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שיבוא בשעות הערב המאוחרות ויראה את בעית החניה בקריה ואז אולי יבין זאת.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר