טוני סאסי משה. צילום: פרטי
צילום מסך מתוך "סיפורה של טוני סאסי משה" (קרן אייסף)

משכונת מצוקה לניהול בית ספר; צפו בסיפורה של מנהלת אשלים החדשה:

טוני סאסי משה, אשת חינוך ותיקה, נבחרה לתפקיד לאחר שהמנהלת דינה סטניסלבסקי פרשה בתום שנה סוערת במיוחד. צפו בסיפורה יוצא הדופן

פורסם בתאריך: 16.7.19 18:21

אשת החינוך טוני סאסי משה מונתה היום (שלישי) למנהלת החדשה של בית הספר אשלים, זאת לאחר שנבחרה במסגרת המכרז של משרד החינוך.



רק לפני כשבועיים דווח כאן ב"השקמה חולון" כי כמעט ולא ניגשו מועמדים למכרז לניהול בית הספר, והיו גם כאלה שחששו שלא ימונה מנהל חדש בזמן, על מנת לפתוח את שנת הלימודים הבאה.

זאת, כשלושה חודשים לאחר שמנהלת בית הספר, דינה סטניסלבסקי, הודיעה כי היא פורשת מסיבות אישיות, וציינה במכתב שכתבה להורים כי "בשנה האחרונה בית הספר ידע עליות וירידות סביב היחסים בין בית הספר לבין ההורים".

סטניסלבסקי פרשה אחרי שנה סוערת במיוחד, שכללה את השבתת בית הספר במסגרת המאבק שניהלו ההורים בטענה כי הוא אינו בטיחותי ומצבו אף מסכן את ילדיהם.

המנהלת החדשה, בת 42 ואם לשתיים, נולדה בנתניה וכיום מתגוררת בחולון, ומאחוריה 20 שנות ניסיון בחינוך. בין תפקידה השונים במערכת החינוך שימשה, בין היתר, כאחראית של תוכנית לימוד לילדים ונוער בסיכון באגף שח"ר.



סיפורה של סאסי משה יוצא דופן ולא פעם זכה לסיקור תקשורתי. היא גדלה בשכונת פשע, התמודדה עם מצוקה כלכלית, ולא פעם סיפרה שהפכה לאשת חינוך כדי להחזיר למערכת שזיהתה אותה והצילה אותה.

צפו בסיפורה של סאסי משה:

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טוני – בן אדם אותנטי, ערכי ואוהב אדם. זכו התלמידים וקהילת אשלים ! זכתה העיר חולון באישת חינוך !

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר