המכרז לניהול בית הספר אשלים נסגר כמעט ללא מתמודדים

חודשיים לפני פתיחת הלימודים, טרם נבחר מחליף למנהל שפרשה אחרי שנה לא פשוטה שכללה מאבק ארוך מצד ההורים

פורסם בתאריך: 1.7.19 14:29

המכרז לניהול בית הספר אשלים בחולון נסגר היום (שני), כמעט ללא מתמודדים.

המכרז פורסם בעקבות הודעתה של מנהלת בית הספר היסודי, דינה סטניסלבסקי, על פרישתה מהתפקיד. כפי שפורסם כאן, ב"השקמה חולון", המנהלת הודיעה במכתב להורים כי היא נאלצת לפרוש מסיבות אישיות, והוסיפה כי "בשנה האחרונה בית הספר ידע עליות וירידות סביב היחסים בין בית הספר לבין ההורים".



ואולם, כחודשיים לפני פתיחת שנת הלימודים עדיין לא ברור מי ינהל את בית הספר.במשרד החינוך שומרים על עמימות בכל הנוגע למועמדים לתפקיד שניגשו למכרז.

אלא שגורמים המעורים בפרטים סיפור ל"השקמה חולון" כי ככול הנראה הוגשה לפחות הצעה אחת למכרז אשר נסגר היום. אותם גורמים הוסיפו כי התמונה תתבהר בעוד כשבועיים, כאשר יוודע מי אמור יהיה לשבת על כיסא המנהל ולפתוח את שנת הלימודים תש"פ.

כזכור, בשנת הלימודים החולפת ניהלו ההורים בבית הספר היסודי בחולון מאבק, שכלל גם את השבתת הלימודים, בטענה כי בית הספר אינו בטיחותי ומסכן את הילדים.

המאבק, שנמשך חודש ובמהלכו הצטרפו גם גני הילדים לשביתה, הסתיים לאחר שההורים קיבלו הבטחה כי בית הספר ישופץ ויטופלו המפגעים הבטיחותיים, אלא שלטענתם ההבטחות לא קויימו והם יצאו לסיבוב נוסף במאבק.

אחת המשימות המרכזיות שתונח על כתפיו של מי שייכנס לתפקיד המנהל, תהיה לדאוג לשקם את הדיאלוג עם ההורים. "אנחנו נקבל את זה בזרועות פתוחות. אנחנו רוצים שיגיע מנהל ונתקן מולו את הטעויות שעשינו בדרך", מסבירים בסביבת ההורים.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר