מתוך קמפיין מחאת ההורים ב"אשלים"
מתוך קמפיין מחאת ההורים ב"אשלים"

ההורים ב"אשלים" זועמים: "הילדים לומדים באתר בנייה"

אחרי השביתה וההבטחות, הורים לתלמידי בית הספר אשלים יוצאים לסיבוב נוסף במאבק

פורסם בתאריך: 24.5.18 13:53

הורי ההתלמידים בבית הספר אשלים בחולון מחדשים את המאבק. לפני כשלושה חודשים השביתו הורי בית הספר את הלימודים במחאה על ליקויי בטיחות רבים שהיו בבית הספר וסיכנו את התלמידים.

מיד לאחר השביתה התקיים סיור של מנכ"ל העירייה יוסי סילמן, אשר במהלכו הובטח שהשיפוצים יסתיימו לאחר חופשת פורים, אולם השיפוץ לא הסתיים עד כה ולטענת ההורים, התלמידים נמצאים תחת סכנה בטיחותית יומיומית. לדבריהם, העירייה ומינהל החינוך אינם עומדים בהבטחתם לטיפול מיידי בליקויים הבטיחותיים בשטח בית הספר.

במסמך שאותו כתבה ראש מינהל החינוך אריאלה קידר ב-15.2.18 ציינה כי סגירת השטח באזור החלק האחורי של הבית ספר וביצוע העבודות יבוצעו באופן מיידי וזמן העבודות לא ייקח יותר מכמה ימים. כמו כן ציינה קידר כי שאר העבודות יתבצעו במהלך חופשת פורים, אך לדברי

הנהגת ההורים ב"אשלים", בראשות ניסים נחום וצחית אלישר, טוענת כי על אף שהובטח כי השיפוץ יתחיל אחרי פורים, בפועל התחיל השיפוץ אחרי פסח ובנוסף "הביאו צוותים שלא עובדים בחול המועד". לטענתם, "הוחלט לחסוך בריצוף ולא לעשות מצ"א. למזלנו, הגשם של סוף אפריל ותחילת מאי הוכיח להם שהזול הוא היקר ולכן היו צריכים להתחיל שוב מההתחלה את הריצוף עם המצ"א".

עוד טוענים בהנהגת ההורים הבית ספרית כי "הפסיקו את העבודות לשבועיים כי לא הצליחו להתחבר לניקוז הראשי, ורק השבוע הנחו את הפועלים כיצד לפתור הבעיה, אך כדי ליישם את פתרון החיבור, יש לכרות עץ בחצר, פעולה שמצריכה אישורים, ובשל בעיית תקשורת בין המחלקות בעירייה, לא ידוע מתי תבוצע הפעילות הזאת".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

עוד הם מציינים כי "החומה המסוכנת בבית הספר עדיין עומדת, ובנוסף, אם בהתחלה חצי משטח בית ספר היה סגור לפעילות תלמידים, עכשיו שני שלישים ממנו סגורים, כולל המגרשים. לילדים לא נותר מרווח מחיה וזה יהיה כך עד סוף השנה".

כעת, הורי בית הספר "אשלים" בהובלת הנהגת ההורים הבית ספרית מאיימים שוב כי ישביתו את שנת הלימודים הבאה במידה שהשיפוצים לא יסתיימו. לדבריהם, פנים בית הספר ישופץ בחופשת הקיץ על ידי הנהלת בית הספר ומתקציב בית הספר.

בנוסף, הורים נוספים טענו לאוזלת ידו של יו"ר הנהגת ההורים, רועי דביר, שבנו לומד בבית הספר. אחד ההורים ציין: "יו"ר ועד ההורים העירוני משמש כבובה של עיריית חולון. על מחדל כזה ב'אשלים' היו צריכים להשבית את כל מערכת החינוך בחולון, אך מסתבר שהם מעדיפים לשבת בצד ולא לסייע".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "ב'אשלים' מתבצעת עבודה יסודית ומשמעותית לשיפוץ ולשדרוג בית הספר, הכוללת מתן מענה לבעיית הניקוז. בהתאם לחוות דעת מקצועית של מהנדס, שניתנה השבוע, תבוצע עבודת הניקוז  בשבוע הבא ולאחריה יתחיל תהליך הריצוף".

הנהגת ההורים העירונית מסרה בתגובה: "אנו מחזקים את הורי 'אשלים'. ניסים נחום, יו"ר 'אשלים' וגם מ"מ יו"ר הנהגת ההורים העירונית, נמצא בקשר רציף עם מינהל החינוך וקיבל השבוע עדכון ולוח זמנים לתכנית השיפוצים. כולנו תקווה שהשיפוצים יסתיימו בקרוב".

קיראו עוד באותו נושא:

שביתה ב"אשלים": ההורים מוחים על ההזנחה

בלי מנהל ובלי מגרש: הורים ב״אשלים״ מאיימים בשביתה

ההורים מאיימים בשביתה משותפת: גני הילדים התאחדו עם "אשלים"

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר