מרכז סאדאב. צילום: דוברות איחוד הצלה
מרכז סאדאב. צילום: דוברות איחוד הצלה

במקום פינוי בינוי? בסאדאב בודקים החלופות לחידוש המתחם

בעקבות ההתנגדות לתוכנית פינוי בינוי ולאחר שהעירייה הבהירה כי טרם אושרה סופית, בעלי העסקים מחפשים חלופה

פורסם בתאריך: 7.1.20 16:30

לאחר שפוצצו את הישיבה שבה הובאה תוכנית הפינוי בינוי לאישור ולאחר שהעירייה הודיעה כי התוכנית טרם אושרה סופית, בוחנים בעלי החנויות במרכז סאדאב את החלופות לחידושו.



מרכז סאדאב הוותיק עומד בפני פרשת דרכים. כפי שנחשף לראשונה כאן ב"השקמה חולון" לראשונה לפני מספר שבועות, נחשפה תוכנית לפינוי בינוי של המרכז הוותיק אשר כללה את הריסתו המוחלטת והקמה של קומפלקס של ארבעה מגדלים עם שטח מסחרי מתחתיהם. התוכנית הוצגה במהלך ישיבה אליה הוזמנו בעלי העסקים במרכז, אשר בסופה היא פוצצה.

לאחר מספר שבועות מתוחים, התקיימה ביום שני האחרון ישיבה בין בעלי הזכויות במרכז אשר דנה בעתידו ובחלופות השונות לחידושו.  במהלך הישיבה נבחרו עשרה נציגים מטעם בעלי החנויות אשר ייצגו את האינטרסים של בעלי העסקים במקום וכמו כן נבחר בעל החניון במתחם כנציג החניון.

בנוסף, בישיבה הוסכם כי החברה היזמית של הפרויקט לחידוש המרכז תהיה חברת אזורים. בנוסף הוסכם כי משרד עו"ד רייסמן-גור ייצג את בעלי הזכויות במרכז. כמו כן, הוסכם כי לאחר שיושלמו הדיונים עם העירייה לבחינת החלופות השונות לחידוש המרכז, תיבדק ההיתכנות הכלכלית ויתקבלו סיכומים לגבי אופיו. הסיכומים יוצגו בפני בעלי הזכויות להחלטה האם להצטרף אל הפרויקט.

בעלי העסקים במרכז המסחרי מסכימים כי אי אפשר להמשיך להתקיים בו במצבו הנוכחי אשר כולל מפגעים רבים אשר יוצרים נזילות של מים והצפות בתוך החצר הפנימית של המרכז, כפי שתועד בשבוע שעבר. בנוסף, המקום אינו נגיש לנכים ואין בו מעלית.

"המבנה הזה הוא בן 30 שנה. צרכים לשפץ אותו והוצגה לפני מספר חודשים תוכנית לשיפוץ", אמר ל"השקמה חולון" בעל עסק במתחם, "יש כאן בעיה נוספת: המבנה הישן ולא מונגש לבעלי מוגבלויות. כבר שנים שמדברים לבנות כאן מעלית וזה עדיין לא קרה. אספו כסך מרוב בעלי החנויות אבל נשארו כמה שעדיין לא שילמו".

בשלב זה עדיין לא ידוע איזו חלופה תבחר לבסוף לחידוש המרכז הוותיק וככל הנראה שאלה זו תהיה פתוחה במהלך החודשים הקרובים.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר