בעקבות מזג האוויר הסוער: שוב נדחו העבודות בשכונת היוקרה בחולון

התושבים מתוסכלים: אחרי המתנה של כמעט חצי שנה התבשרו על התחלת העבודות והקמת הפארק המשודרג שהובטח להם, אלא שאז החלו לרדת גשמים

פורסם בתאריך: 20.1.20 13:42

התושבים בשכונת "מגדלים בשדרה" זועמים: לאחר עיכובים רבים, ולאחר שהובטח להם שהעבודות יתחדשו בראשית השבוע, הם גילו למורת רוחם שעוד ייאלצו להמשיך ולהמתין. לקראת סוף השבוע שעבר נתלו במגדלי הבתים בשכונת היוקרה הודעות מטעם עיריית חולון, לפיהן העבודות יחלו כבר ביום ראשון, וכי על התושבים לפנות רכבים שחונים באתר.

אלא שאתמול (ראשון) וגם היום דבר לא השתנה. "אנו חיים כבר שנים באתר בנייה", טוענים התושבים, "האזור כולו לא מטופל, סובל מבעיות בטיחות קשות ובמקומות מסוימים – אף מהווה סכנה של ממש למי שעוברים במקום".

לפני כחצי שנה הודיעה העירייה על סיום המכרז ובחירת החברה שתבנה את הפארק הענק. בנוסף, לפני פחות מחודשיים הודיעה העירייה על מועד מדויק של על תחילת העבודות. אלא שיומיים לפני המועד שנקבע גילו התושבים כי הוחלט לדחות את העבודות, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון".



לטענת העירייה אז, חברת החשמל ובזק הן אלו שדחו את תחילת העבודות. "חמש שנים ממתינים לתחילת העבודות", אומר תושב מתוסכל, "איפה כל האישורים והתיאומים? מי מנהל כאן את העניינים? מה הזלזול הזה? עושים צחוק מהתושבים, זו התנהלות דוחה ומבישה".

בסוף השבוע נראה היה שישנה תפנית: העירייה הודיעה על תחילת העבודות. אלא שבעקבות הגשמים העזים ומזג האוויר הסוער, שוב נדחו העבודות. "שוב התכוננו, שוב הכנו הכל ומי לא בא? הפועלים", טוען אחד התושבים, "אפשר היה לפחות לגדר את האזור לקראת תחילת העבודות ואפילו זה לא נעשה". תושב נוסף טוען כי "רכשנו כאן דירות במיליוני שקלים ולמה? כדי לצאת כל יום למרפסת ולראות אתר בנייה?".



מהחברה הכלכלית לפיתוח חולון נמסר: "הכל ערוך ומוכן לביצוע העבודות בשדרה ואכן התכנון היה להתחיל בעבודות אלה ביום ראשון כפי שנמסר לתושבים. ואולם, בשל מזג האוויר הסוער וכמויות הגשם הרבות שעדיין יורדות מאתמול, לא ניתן כרגע להתחיל בעבודות. בחברה מקווים שניתן יהיה להתחיל בהן בימים הקרובים".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר