"השארת אותנו המומים וכואבים": עשרות ליוו למנוחות את ציון מורד I צפו:

מותו של ציון מורד, הבעלים של פיצה סירוקו המיתולוגית, היכה בהלם רבים מתושבי חולון. בני משפחתו ספדו לו: "נלחמנו עליך עד הרגע האחרון"

פורסם בתאריך: 24.1.20 06:59

עשרות התקבצו אתמול (חמישי), בשעות הערב, בבית העלמין בחולון וליוו את ציון מורד בדרכו האחרונה. מורד, בן 77 במותו, הפעיל יותר מ-45 שנה את פיצה סירוקו בחולון, מוסד מיתולוגי בעיר.



"סבא שלי היקר, אני לא מאמינה שאני עומדת פה", ספדה לו נכדתו, "השארת אותנו המומים כואבים ושואלים איך זה יכול להיות שלא תהיה איתנו יותר. היית סבא, אבא וחבר אהוב על כולם. תמיד אוהב את כולם, היית מעורב בכל חלק וחלק מחיינו. תמיד באהבה ודאגה. אני לא יודעת איך יראו החיים שלנו בלעדיך. היית המלך של המשפחה".

"היית ציון של כולם היית מוסר והערצה לכל מי שהכיר אותך, שבית את כולם בטוב הלב שלך ובנתינה. סבא שלי היקר, נלחמנו עליך עד הרגע האחרון. הפכנו עולמות בתקווה שתישאר איתנו. כל כך רציתי שתהיה איתי מתחת לחופה. אני בטוחה שתמיד תהיה איתנו. בשם כולנו אני נפרדת ממך, בשם סבתא שתמיד דאגה לך, הילדים הנכדים המשפחה והחברים. תודה שהיית בחיים שלנו והענקת את כל הטוב שבעולם. לא נשכח אותך לעולם תנוח במשכבך לשלום אנחנו כבר מתגעגעים".

אחייניתו של מורד, ספדה לו ואמרה: " דוד יקר שלי, ציון, איך הלכת לעולמך ונטשת אותנו ככה בלי הכנה מוקדמת? היית האבא השני שלי. עזבת הכל והלכת. השארת את פיצה סירוקו, את השם היקר שלך, את השותפות שלך עם אבא. הייתם אחים בנפש ובנשמה, בעסק ובחיים, בסודות, בצחוקים, בבכי, בקשיים של חיים. עכשיו תפגוש את אבא למעלה".

ציון מורד, פיצה סירוקו

אחיו של מורד, ספד לו: "אתה קנית לי מכוניות, כלים הכי טובים, עזרת לי ודחפת אותי קדימה".

מותו של מורד היכה בהלם רבים מתושבי חולון. מאות גולשים ספדו לו ברשתות החברתיות. כך כתב בפייסבוק ארי קסלר: "לא אשכח בחיים את ימי רביעי שהייתי צועק לך מרחוק 'שלום ציון', שכל השכונה תשמע. היית מסתכל עלי בחזרה עם חיוך מאוזן לאוזן. אתה היית איש סוד, ידעת הכל לטוב ולרע".



עוד באותו הנושא:

זוהר ארגוב שכח לשלם, לפרס לא עבר האשראי: זכרונות מ"סירוקו"

שבועות: השבוע שבו החליט ציון מורד לסגור את פיצה סירוקו בשבת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ציון אדם מדהים .
    פיצה הכי טובה ב יקום .
    תודה רבה ציון , על עשרות שנים של פיצה מעולה . ושירות מדהים .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר