תלמידים מחולון נשלחו לבידוד מחשש להידבקות בקורונה

מבין התלמידים ארבעה בני משפחה, שבאו במגע עם קרוב משפחה שאובחן כחולה קורונה. אחת התלמידות פנתה במסר להורים ולתלמידים: "לא אני ולא אחים שלי חולים בנגיף בקורונה נכון לרגע זה"

פורסם בתאריך: 4.3.20 11:38

עדכון אחרון: 4.3.20 15:05

התפשטות הקורונה: תלמידים בחולון נשלחו לבידוד מחשש להידבקות בקורונה. הבוקר (רביעי) פורסם כי שלושה תלמידי בית הספר השש שנתי עתידים בחולון נשלחו לבידוד, לאחר שבאו במגע עם קרוב משפחה שנדבק בנגיף הקורונה בביקורו בחנות הפיראט האדום באור יהודה.

בהמשך היום נודע כי תלמיד נוסף מבית הספר הרצוג שהה בשער 8 באצטדיון בלומפילד, במושבים שלגביהם הורה משרד הבריאות להיכנס לבידוד, וכן שלושה תלמידים נוספים מתיכון איילון, תלמידה מאורט חולון נשלחה לבידוד לאחר שחזרה מאיטליה, שני תלמידים מבית ספר ניב וחמישה מעתידים, מהם שלושה בני משפחה אחת וכן אחיהם מבית הספר שז"ר, שבאו במגע עם בן דודם שאובחן.



ארבעת בני אותה המשפחה, נשלחו הבוקר (רביעי) לבידוד בביתם. שלושה מהתלמידים לומדים בעתידים ותלמיד נוסף לומד בשז"ר. במכתב משותף של הנהלת בית הספר עתידים וועד ההורים הבית ספרי, נמסר להורים כי "המקרה דווח כחוק למשרדי החינוך והבריאות. הנהלת בית הספר בקשר קבוע ורציף עם משרד החינוך ומשרד הבריאות".

עוד נמסר להורים כי "ההנחיות שהתקבלו הן כרגע להתנהל בשגרה ובמידה שתהיינה הנחיות חדשות – הן יובאו לידיעת ההורים". בנוסף, נמסר כי הורים שמגלים חששות ומזהים חרדות בקרב הילדים מוזמנים לפנות לבית הספר. זאת, במקביל להסברה שתיעשה בקרב התלמידים.

אחת מבין שלושת התלמידים שנשלחו לבידוד, שלחה בוואטסאפ השכבתי מסר מרגיע לחבריה: "שכבה יקרה שלי, בוקר טוב, בן דוד שלי נמצא חולה קורונה הוא בבידוד בתל השומר ובגלל שניפגשתי איתו ביום שישי אני בבידוד בבית", כך כתבה, "כרגע אין מה לדאוג ולהילחץ, כל עוד אין לי תסמינים של הנגיף, כל מי שהיה איתי במגע לא צריך בידוד. אם
חלילה יהיה לי משהו ויעשו בדיקות וימצאו את הנגיף אצלי, אז אעדכן. אוהבת ומתגעגעת".

אחותה, תלמידת כיתה י"ב, שנמצאת גם היא בבידוד, פנתה מאוחר יותר במסר לתלמידים ולהורים וכתבה: "לא אני ולא אחים שלי חולים בנגיף בקורונה נכון לרגע זה. בואו אני אסביר לכם, רגע לפני שאתם מפיצים עלינו שמועות מיותרות. בן דוד שלנו הוא הילד שנמצא חולה בקורונה מבית ספר ברנר. אני ואחים שלי היינו איתו במגע והורו עלינו להיכנס לבידוד החל מהיום ועד ל-13.3 לא נגיע לבית הספר ולא נצא מהבית. חשוב לי להבהיר לכם שכל מי שבא איתנו במגע במהלך, השבוע אין לו צורך לחשוש או להיכנס לבידוד כיוון שאתם נקראים מעגל 3. מי שרוצה לוודא יותר לעומק יכול לקרוא באתר של משרד הבריאות או להתקשר למד"א ויברר והם יגידו לכם שאתם לא צריכים להיות בבידוד".

בהמשך כתבה כי "שמענו שעושים עצומה בבית ספר כי אנחנו חולים בקורונה, והיינו בבית הספר. חשוב לי שוב להבהיר שאנחנו לא חולים ולא נמצא עלינו כלום כרגע. במידה שיהיו לנו תסמינים כלשהם אני ניבדק ונעדכן בהתאם. אני רק מבקשת להיכנס קצת יותר לפרופורציות לא לשכוח שיש ילדים קטנים בסיפור שמקבלים אין ספור של הודעות, כמו 'למה באתם לבית ספר?', 'אתם חולים' ו'תלכו מפה מה עשיתם לנו'. אנחנו מבקשים לא לפרסם דברים שיקריים".

כפי שדווח כאן ב"השקמה חולון" אתמול, מורה מבית הספר נבון בחולון נשלחה לבידוד בביתה, מחשש להידבקות בקורונה. זאת, לאחר שגם היא ביקרה בשבוע שעבר בחנות הפיראט האדום באור יהודה – המקום שבו שהה אחד מחולי הקורונה שהתגלו בישראל.

הבוקר דיווח שר החינוך רפי פרץ בהערכת מצב במשרד החינוך בנוגע להתפשטות הקורונה, על רקע כניסת מעל 1,000 תלמידים לבידוד, כי "כל ההוראות שנתנו עד עכשיו מנעו התפשטות גדולה יותר. בתי הספר והמנהלים מקבלים נהלים והוראות ברורות, אנחנו לא משאירים אף אחד לבד. הגב שהמשרד נותן למחוזות הוא חשוב, הנטל עליהם גדול ויש חשיבות לקשר ההדוק. כל מי שנמצא בבידוד מקבל ליווי של הצוותים שלנו".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר