הצעירה שעוררה סערה לאחר שהפרה בידוד החליטה לנצל את כוחה ברשת

ורד סבן שנקנסה לאחר שהפרה את הבידוד, מתגייסת למען נזקקים לזכרו של חברה וקוראת לכם להישאר בבתים בליל הסדר

פורסם בתאריך: 6.4.20 17:36

ורד סבן, צעירה מחולון, שהתפרסמה לאחר שהפרה את הבידוד הביתי, וטענה בין השאר כי עשתה זאת בעקבות ציוץ של ח"כ יאיר לפיד, החליטה לנצל את כוחה ופתחה במבצע לאיסוף בגדים למשפחות נזקקות.

אתמול (ראשון) העלתה סבן פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, בו קראה לאנשים להתגייס ולעזור לה לאסוף בגדים לנזקקים. "לאור המצב החלטתי לתפוס יוזמה ולהתחיל איסוף בינתיים באזור של הבית שלי, חולון והסביבה", כך כתבה, "אני בטוחה שלכל אחד יש בגדים ישנים שאינו משתמש בהם או שלא צריך, אשמח אם תכינו שק בגדים ואני אדאג להעביר את זה למי שצריך".



סבן, התפרסמה בעקבות הסערה שהתחוללה, לאחר שהפרה את תנאי הבידוד הביתי שבו שהתה, והוטל עליה קנס של 5,000 שקל. זאת, לאחר שסיפרה במסגרת ראיון לתוכנית הבוקר של ניב רסקין בערוץ 12 כי הפרה את הבידוד בעקבות ציוץ שהעלה ח"כ יאיר לפיד בטוויטר.

בעקבות הדברים, ח"כ לפיד מיהר לפרסם הבהרה וסבן קיבלה מאות תגובות נזעמות, חלקן פוגעניות. יחד עם זאת, הפך חשבון הפייסבוק של סבן לצבור אלפי עוקבים שהפכו את השידורים החיים ואת הפוסטים שפרסמה למאוד פופולאריים. כעת החליטה לנצל את כוחה ברשת כדי לקרוא לאנשים לתרום בגדים לנזקקים.

"החלטתי לאסוף בגדים למשפחות נזקקות, יש אנשים שהגיעו אליי בגלל הפרסום ויש חברים ששולחים לי הודעות", היא אומרת, "בינתיים יש היענות מאוד גבוהה. יש לי שקים שאני צריכה לתרום", אומרת סבן ל"השקמה חולון", ומוסיפה: "אני מאוד פעילה ברשתות החברתיות, ובינתיים אני מתמקדת באיסוף של בגדים, לכל הגילאים, גם לבנים וגם לבנות. זה בא מתוך ממקום מאוד מיוחד עבורי, כי ידיד שלי מת במפתיע  והבטחתי לעצמי שבגלל שהוא כל כך עזר למשפחות ונלזקקים אני אעשה את זה בדרך שלי, בשבילו, למענו ולזכרו".

למי ייתרמו הבגדים?
"אני עוד לא החלטתי. אני צריכה לבדוק עם עמותות ומשפחות קשות יום. אני צריכה לעשות קצת תחקיר וזה הכיוון בינתיים".

כמה פניות קיבלת מאז אתמול?
"פנו אליי בסדר גודל של עשרים אנשים. בינתיים התקשרו אלי ואמרו לי שיש שקים של בגדים מתחת לבית שלי."

סבן טוענת שגם עכשיו, שבועיים לאחר הפרסום שחולל סערה כלפיה היא עדיין שלמה איתו ועל אופן הצגתה ברבים. "אני ממש שלמה לגמרי. על מה שלא הייתי שלמה התנצלתי", היא אומרת, "בסך הכל, אני די חושבת שאני ממנפת את זה בצורה די יפה. אולי יהיו לי קצת יותר עוקבים באינסטגרם אבל אני עושה עם זה דברים טובים ולא פרובוקציות".

היכן את מתכוונת להעביר את ליל הסדר?
"אני מניחה שאעביר את הסדר עם המשפחה בחולון. כי יש עלינו סגר אין מה לעשות. יש להישמע להוראות כמו כל עם ישראל".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר