צילום: יח"ץ משען

המחווה המרגשת של ילדי גן מחולון לדיירי בית האבות משען

דיירת שלישית מבית האבות בחולון אובחנה כחולת קורונה

פורסם בתאריך: 17.4.20 12:18

לאחר ששתי דיירות מבית האבות משען אובחנו כחולות קורונה, השבוע אובחנה דיירת שלישית כחולה בנגיף. הדיירת פונתה לאשפוז בבית חולים. כזכור, אירוע ההדבקה של הדיירות הגיע לאחר ששני עובדים מבית האבות, בהם מטפלת, נמצאו חיוביים לקורונה.

גל הקורונה היכה בבתי האבות ברחבי הארץ כאשר לא מעט דיירים בני הגיל השלישי, נדבקו בנגיף אשר מהווה סכנה לבני גילם. אוכלוסיית הקשישים מהווה את קבוצת הסיכון הרגישה ביותר לסיבוכים אשר עלולים להביא לתמותה מנגיף הקורונה.

התפרצות הקורונה בבתי האבות בישראל יצרה בשבועיים האחרונים זעזוע עמוק בקרב הציבור אשר חרד לשלומה של אוכלוסיית הקשישים המשתכנת בהם ונאלצה השנה להעביר את ליל הסדר בבידוד וריחוק חברתי ומשפחתי.



כחלק מהדאגה לשלומם של אוכלוסיית הקשישים, ילדי גן ויוי הפועל ברחוב ביאליק החליטו לשמח את הדיירים עם ציורים וברכות. ילדי הגן, בני שנה עד ארבע יחד הוריהם וצוות גננות, הפתיעו השבוע את דיירי הדיור המוגן באוסף הציורים והברכות שנתלו בלובי של הבניין הראשי בבית האבות. כאשר יצאו הדיירים לחצר על מנת להתאוורר במקצת מן הבידוד המעיק הם הבחינו במחווה בהתרגשות רבה.

צילום: יח"צ משען

"לחברים היקרים, דיירי בית משען חג שמח! אנחנו מתגעגעים אליכם מאד. שימרו על עצמכם ואנחנו מחכים שנתראה שוב בקרוב", נכתב באחת הברכות".

את הרעיון ליוזמה הגו יחדיו ויקי אמיר, מנהלת שירותים חברתיים בבית האבות משען חולון וקרן קלדרון מנהלת גן הילדים. "לפני מספר שנים אימצנו את הגן והגן אימץ אותנו", מספרת אמיר, "הילדים מגיעים לבקר בחגים ומחממים את לבם של הדיירים. בחג שבועות הם רקדו סביב הדיירים".

"ביום המשפחה הם אפו להם עוגיות בצורת לב. הפעם, כמובן שלא אפשרנו מפגש עם הילדים אבל תערוכת הציורים והברכות יצרו עניין אצל הדיירים וחיממו את לבם. אני מקווה שנחזור מהר לשגרה בה הילדים והדיירים יוכלו להיפגש ולהתחבק בלי מחיצות ובלי מסיכות", הוסיפה אמיר.

תגובות

תגובה אחת
  1. ולדי

    אין על 'גן ויוי'. מגיל של כמה חודשים מחנכים ילדים לערכים שהלוואי היו להרבה בוגרים אחרים.
    שלושת ילדים שלי עברו שם, והקטן שביניהם מחכה לחזור במהרה.
    געגועים וכל הכבוד על היוזמה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר