צילום: SamaraHeisz5 / shutterstock.com

עובדת נוספת מבית האבות משען בחולון נדבקה בקורונה

שתי דיירות מבית האבות עברו בדיקה, לאחר שנמצא כי אשתו של העובד נדבקה גם היא בקורונה

פורסם בתאריך: 1.4.20 18:07

עובדת נוספת בבית האבות משען בחולון נמצאה חולה בקורונה. החולה היא לריסה פרותס, בת 56, אשתו של המחסנאי מבית האבות ויקטור רמבץ', בן 59, שמאושפז בבית החולים וולפסון לאחר שאובחן כחולה בקורונה.

לריסה קיבלה אתמול (שלישי) בלילה תשובה כי היא חיובית לנגיף הקורונה. עם היוודע המקרה, שתי דיירות אשר היו במגע עם המטפלת נכנסו לבידוד מיידי ונערכה להן בדיקה.

כפי שנחשף לראשונה כאן ב"השקמה חולון", סיפר ויקטור רמבץ' כי במשך מספר ימים פנה למד"א וביקש שתיערך לו בדיקה לקורונה לאחר שלא הרגיש טוב, אולם הוא נענה שאין בכך צורך מאחר שהתסמינים שפיתח לא עמדו בהוראות של משרד הבריאות. רק ביום שישי שעבר נבדק בבית החולים וולפסון ומאוחר יותר נמצא חיובי לנגף. ביום ראשון אושפז במחלקת הקורונה בבית החולים ומאז הוא שוהה בה, כפי שדווח כאן.



לאחר שהדבקותו אובחנה, ביקש פנה ויקטור מספר פעמים בבקשה שגם אשתו תיבדק ולבסוף נבדקה. עם קבלת התוצאות אמש התגלה כי גם היא נדבקה בנגיף הקורונה. "אתמול התקשרו בערב, היא הייתה בבית ונמסר שהתוצאה חיובית", מספר רמבץ' ל"השקמה חולון" ומוסיף "לפני שעה דיברתי איתה. היא כרגע בבידוד בבית ויש לה קצת חום".

חשיפת שני מקרי ההדבקות של העובדים בבית האבות משען בחולון זרעה חשש וחרדה בקרב חלק מהדיירים, החוששים כי נדבקו בנגיף מאחר ששהו בסמיכות אליהם. בשלב זה שתי דיירות אשר היו בסמיכות לפרותס נכנסו לבידוד.

מהנהלת בית האבות משען נמסר בתגובה: "שתי הדיירות שנחשפו למטפלת המאומתת נכנסו לבידוד הגנתי החל מאתמול לאחר קבלת תוצאות הבדיקה שלה. פנינו למשרד הבריאות ולמד"א לבקשת ביצוע בדיקה, ושתי הדיירות עברו בדיקה".

עוד נמסר כי "פנינו למשרד הבריאות מידית לגבי העובד הראשון מיד עם קבלת התשובות
ב-29.3 ולגבי המטפלת ב-31.3 עם קבלת התשובות של בדיקתה".



תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר