יוסי סילמן, מנכ"ל עיריית חולון. "ניסיון לגבש פתרון מהיר להסרת האנטנה"
יוסי סילמן

מנכ"ל העירייה לשעבר לא מתגורר בחולון וקורא לתושבים להתנגד לזיקוקים

יוסי סילמן שפוטר מתפקיד מנכ"ל העירייה, פתח במתקפה על החלטת ראש העירייה: "מוטי ששון מנותק מהרצון של רוב התושבים". ויש מי שקורא לו לעבור לחולון ולהתמודד בבחירות

פורסם בתאריך: 27.4.20 15:53

בסוף השבוע רבים מתושבי חולון היו עסוקים בסוגיית מופעי הזיקוקים שיתקיימו בחולון ביום העצמאות. זאת, לאחר שראש עיריית חולון מוטי ששון הודיע כי בכוונתו לקיים מופעי זיקוקים, כאשר בערים רבות הוחלט לבטלם בעקבות משבר הקורונה, בהן בת ים וראשון לציון.

בחולון החליט ראש העירייה מוטי ששון לקיים מופעי זיקוקים בשבעה מוקדים בעיר, והסביר כי מדובר בסכום של 80 אלף שקל בלבד, מתוך תקציב של שני מיליון שקלים שיועדו לחגיגות יום העצמאות.



החלטתו של ששון גררה אחריה ביקורת מקרב תושבי העיר, אותה ניתן לראות ברשתות החברתיות, ואף התארגנה עצומה הקוראת לבטל את קיום האירוע. אל הביקורת הצטרף גם יוסי סילמן, שפוטר מתפקידו כמנכ"ל עיריית חולון. צעד שגרם לחילופי האשמות הדדיות בינו לבין ששון.

"ששון מנותק מהרצון של רוב התושבים, מקווה שהתושבים לא ישתפו פעולה ולא יעלו פוסטים של הזיקוקים. יש להחרים בצורה גורפת", כתב סלימן בחשבון הפייסבוק שלו. "מר מוטי ששון כל כך מנותק מהרצון של רוב התושבים. מבחינתו כולם מטומטמים ורק אדון ששון יודע מה טוב לעיר ולתושביה. זה מה יש. מאוד מקווה שהתושבים לא ישתפו פעולה".

חבר המועצה מייקאל בוזגלו בתגובה הגיב לדבריו של סילמן ואף קרא לו להתמודד לראשות העיר בבחירות הבאות. "סילמן לא חסך בביקורת ודיבר את אשר על ליבו, אחרי הכל מנכ"ל שהיה בפנים יכול לעדכן הכי טוב את הציבור במה שקורה אי שם בויצמן 58. אני קורא לך מעל במה זו לעבור מהיכן שאתה מתגורר. תגיע לחולון ותחליף את הנוכחי ויפה שעה אחת קודם".

מטעמו של ראש העירייה, מוטי ששון, לא נמסרה תגובה.



תגובות

3 תגובות
  1. דור מחולון

    תתבישו לכם לא יהיה ראש עיר כמו מוטי ששון אדם ישר והגון וכל אלה שמנבים להכפיש את שמו לא תצליחו

  2. מיקו

    אין על מוטי מה קרה כולם פתאום הפכו לצדיקים מוכנים לתרום אז קצת זיקוקים לא יזיקו לכם עצמאות שמח

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר