קניון חולון. מאז 1998

קניון חולון חוזר לפעילות מלאה ומשיק קמפיין חדש I צפו:

בקבוצת קניוני עזריאלי נערכו לחזרה לפעילות ב"שגרת הקורונה". זה מה שמחכה לכם:

פורסם בתאריך: 6.5.20 19:00

בקניון חולון ערוכים לחזרה לפעילות מלאה. מחר (חמישי) צפוי הקניון לחזור לפעילות במסגרת "שגרת הקורונה", ההנחיות וההגבלות של משרד הבריאות.

בתחילת משבר הקורונה נסגר קניון חולון, מקבוצת עזריאלי, למעט סניפי השופר סל והסופר-פארם. כמו כן, גם המרפאות הפועלות בקומה מינוס 2. את תקופת ההדממה ניצלו בהנהלת הקניון להגברת קצב עבודות השיפוץ אשר מבוצעות במהלך החודשים האחרונים.



כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון", הקניון ישוב לפעילות לצד המשך השיפוצים ושדרוג המקום. כדי לעמוד בהנחיות משרד הבריאות בקניון ינסו להקל ולעזור למבקרים להימנע ממגע פיזי ושמירה על היגיינה באמצעות מספר אמצעים:

פתיחת שערי החניון ללא מגע פיזי – אפליקציית קניוני עזריאלי תאפשר כניסה, יציאה ותשלום לחניונים באופן אוטומטי על ידי זיהוי מס הרכב ללא כל מגע.

תשלום דיגיטלי – ניתן יהיה לשלם באמצעות עזריאלי גיפטקארד במגוון רשתות וחנויות שבקניונים.

עמדות אלכוג'ל ומדידת חום – בקניון יפוזרו עמדות אלכוג'ל, ותתבצע מדידת חום, גם בכניסה לחניון התת קרקעי וגם בכניסה להולכי הרגל. בנוסף, יוצב שילוט וסימון כדי לעזור בשמירת מרחק על פי ההנחיות.

החיטוי לפני הפתיחה:

כמו כן, כחלק מסדרת הפעולות אותם ינקטו הקניונים מקבוצת עזריאלי, יעלו גם סדרת סרטונים בטלוויזיה ובדיגיטל בהובלתה של החשקנית השחקנית נלי תגר, עם הסלוגן "קניוני עזריאלי עושים הכל כדי שתחזרו לבלות בראש שקט".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר