"אם לא תסדיר חוב בסך 57 אגורות, נעקל את חשבונך"

איך מסבירים בתאגיד המים את ההליכים, נקיטת הצעדים והמכתבים בעקבות חוב של קצת יותר מחצי שקל?

פורסם בתאריך: 14.6.20 17:07

לא פעם אנו מדווחים מפי תושבים על חובות מוזרים לתאגיד המים בחולון מי שקמה. כפי שדווח כאן, לפני שנה תושבת העיר שהייתה חייבת סכום פעוט של 45 אגורות, גילתה לאחר כמה שנים כי חובה טפח ל-3,000 שקל. במקרה אחד דווחו תושבים מכמה אזורים על חיובים גבוהים בשל צריכה מוגברת. יחד עם זאת, נדמה כי הפעם נשבר שיא חדש של יצירתיות.

ב-18 במאי שיגר תאגיד המים אל ביתו של תושב חולון מכתב אזהרה לפני נקיטת הליכים של עיקול רכוש וחשבון בנק, זאת בעקבות חוב שטרם שולם על ידו. כאשר הביט על סכום החוב הופתע לגלות כי הוא עומד על 57 אגורות בלבד.



 

במכתב האזהרה שנשלח לתושב מטעם תאגיד המים, נכתב באותיות אדומות ומודגשות כי אם לא ישלם את חובו תוך 15 יום, יינקטו נגדו כל ההליכים המותרים בחוק ובהם עיקול רכוש וכסף.

"הריני דורש ממך לשלם מי את הסכום המפורט להלן", נכתב בתחילת ההודעה שמיד לאחר מכן פורטו הסנקציות אשר יוטלו אם החוב לא ייגבה בזמן הנקוב. "הנני להודיעך כי אם לא תמלא דרישה זו בתוך 15 ימים מקבלת דרישה זו תהיה מי השקמה בע"מ רשאית לתפוס ולמכור את מטלטליך, לעקל את משכורתך, לעקל את חשבונך בבנק, לעקל את שכר הדירה ו/או חובות אחרים המגיעים לך", כך נכתב בכתב האזהרה.

מתאגיד "מי שקמה" נמסר בתגובה: "בזמן הפקת ההתראה התושב היה חייב 717.12 שקל, התושב שילם את החוב בחלון שבין הפקת הקובץ לבית הדפוס לבין תהליך ההדפסה בפועל, ומשם כך הוא עדין קיבל התראה אך רק על היתרה שנותרה בעת הדפסה בפועל".



תגובות

9 תגובות
  1. תשובה לתאגיד

    ממש אמינה תגובתם של התאגיד.
    התאגיד גובה בעת תשלום את מלוא החוב, ואינו מתיר תשלום חלקי , ולכן אין הגיון בכך שלאותו צרכן קיים ״פתאום״ חוב של 57 אגורות.

  2. ליזי

    תאגיד כושל שהפך לעול על גב התושבים ושודד ללא אבחנה אחרי שעשיתי את העברת הדירה לפני 6 שנים ושילמתי את כל מה שאני צריכה פתאום אני חייבת כסף שילמתי יש לי זמן וסבלנות להתווכח הרי הם תמיד זוכים בסוף כמו כל המושחתים במדינה ותאגידי המים זה אחד הדברים הגרועים שהעיריות עשו לתושבים אההה ואין את התגובה הזו

  3. חגית

    די נמאס כבר מתאגידי המים לא מבינה למה לא עושים כמו פעם ..דרך העיריה עם הארנונה….התאגידים נהיו יותר גרועים מהשוק האפור..

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הדף שהם הדפיסו יותר יקר מהחוב.
    טיפשות

  5. מנשה הספר

    חה חה חה תפנו ליצחק תשובה הוא ילמד אותכם איך עושים תיספורת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר