כתובות נאצה רוססו נגד הרב החשוד בעבירות מין

עורך דינו של הרב יוסף מוגרבי מחולון: "יש קבוצת שוליים שמתנכלת לרב דרך השמצות חסרות בסיס"

פורסם בתאריך: 2.11.20 13:22

פרשת הרב החשוד בעבירות מין: אלמונים ריססו כתובות גרפיטי נגד יוסף מוגרבי, בשתי נקודות שונות בעיר. אחת מהכתובות רוססה בסמוך לבניין עיריית חולון, על החומה של בניין המרכזייה הישנה של חברת בזק, ובה נכתב: "יוסף מוגרבי פדופיל". כתובת גרפיטי נוספת רוססה ברחוב הפלד שבאזור התעשייה.

יוסף מוגרבי משמש כרבה של ישיבה ועומד בראש קהילה גדולה בקריית שרת, שהתרחבה ב-20 השנים האחרונות. כמו כן, הוא נודע כמחזיר בתשובה פופולארי שהרצאותיו היו מועלות לרשתות החברתיות.

לפני שמונה חודשים, פורסם סרטון מתוך מצלמות האבטחה בישיבה שבראשה הוא עומד, ובה הוא נראה מבצע לכאורה מעשים מגונים בעצמו, זאת כאשר הוא צופה מבעד למצלמות האבטחה בתלמידיו נאבקים עירומים למחצה בשמן. לאחר פרסום הסרטון החלו לעלות עוד ועוד עדויות של תלמידיו לשעבר שטענו כי הרב הטריד אותם מינית לאורך השנים. כמו כן, נפתחה חקירת משטרה בעניין שעודנה מתנהלת.



לאחר פתיחת חקירת המשטרה, התכנס בית דין מיוחד בהרכב של חמישה דיינים שפסק כי יש לשלול מיוסף מוגרבי את התואר רב. על פסק זה חתומים בין היתר רבה של חולון יוחנן גוראריה ורבה של צפת שמואל אליהו. פרט להם, עוד 18 רבנים הצטרפו והביעו תמיכה בפסק הדין של חמשת הדיינים.

פרסום פרטי הפרשה הרעידו את הקהילה שהתגבשה לאורך 20 השנים האחרונות סביב יוסף מוגרבי. אנשים רבים אשר היו נוהגים להגיע לשיעוריו השבועיים החליטו להדיר משם את רגליהם ולגנות את הדברים המיוחסים לרב. אולם לצד זאת, גם בימים אלה יש לא מעט בקרב חסדיו של מוגרבי שרואים בו את רבם ועדיין ממשיכים ללכת אחריו. עדויות שמגיעות מסביבת הקהילה מראות כי עדיין ממשיכים להתקיים שיעורים שבועיים מפיו של מוגרבי. בשבוע שעבר תועד אחד אירועים אלה שהתקיים בחנייה שמתחת לביתו של יוסף מוגרבי, בו השתתפו אנשים רבים.

עורך הדין רועי בראונר המייצג את יוסף מוגרבי הגיב לדברים ומסר כי מדובר ב"שקר וכזב. יש קבוצת שוליים שמתנכלת לרב דרך השמצות חסרות בסיס. באותה מידה אפשר היה לטעון את הדברים עליי ועלייך".

 



תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כולם נגד כולם בגלל זה הבורא נתן לנו מתנה בשם קורונה וגם לא מבינים די עם זה יש חקירה למה לשפוך דם נקי לערוך סרט כל דפוק יודע בקלות .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר