עבודות הרכבת הקלה בצומת חולון. צילום: יחסי ציבור
עבודות הרכבת הקלה בצומת חולון. צילום: יחסי ציבור

עבודות הרכבת הקלה מגיעות אל צומת חולון

פרט לפינוי והעתקת תשתיות, יכללו העבודות גם הכנה להעתקת עצי הפיקוס והשקמה

פורסם בתאריך: 22.11.20 17:10

העבודות בתוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה בחולון צפויות להגיע בחודש הבא אל מתחם צומת חולון. בימים האחרונים כבר הוצבו שלטים המבשרים על העבודות הצפויות בצומת, במסגרתן יפונו תשתיות לצורך יצירת תוואי הרכבת.

לפני כשנה וחצי החלו העבודות בקטעים שונים של תוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה בחולון, כאשר בחודשים האחרונים מתרכזות העבודות בשתי נקודות עיקריות: שדרות ירושלים ורחוב שמחה ארליך. כעת יהפוך אזור צומת חולון ושדרות לוי אשכול לנקודת העבודות השלישית של פרויקט הרכבת הקלה בעיר.



העבודות אשר יחלו בשבועות הקרובים וצפויות להימשך ארבעה חודשים, הן עבודות שלב א', שבמסגרתן יוכשר תוואי הרכבת הקלה. פרט לפינוי והעתקת תשתיות באזור צומת חולון ושדרות לוי אשכול, יכללו העבודות גם הכנה להעתקת עצי הפיקוס והשקמה המצויים בו.

כפי שדווח כאן ב"השקמה חולון", העצים המדוברים עתידים לעבור העתקה, בהם עץ השקמה הוותיק שהועתק ממקומו מצפון הצומת לדרומו בשל עבודות שביצעה חברת נתיבי איילון במסגרת הרחבת הכביש המהיר עבור בניית תחנת הרכבת. מיקומו של עץ השקמה כיום נמצא על התוואי המתוכנן של הרכבת הקלה ולכן יש צורך להעתיקו בשנית.

העתקת עץ השקמה. פרויקט במילויני שקלים לעץ בן מאות שנים

לפני חצי שנה הועתק עץ השקמה שבחולות חולון, בסמוך לרחוב שמחה ארליך, בעלות כוללת של 1.8 מליון שקל. במקום עתידה להיבנות תחנת הרכבת הקלה של אזור ח'-500. על פי לוח הזמנים הנוכחי עתידה הרכבת הקלה בתוואי הקו הירוק לעלות על הפסים לא לפני שנת 2027.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר