עורך דין ניסן זכריה בוועדת הפנים של הכנסת צילום רוני שדה
עורך דין ניסן זכריה בוועדת הפנים של הכנסת צילום רוני שדה

עו"ד ניסן זכריה: "אפעל עד שמהלך פיצוי העסקים שנפגעו מעבודות הרכבת הקלה יושלם"

עו"ד זכריה הוזמן לדיון בוועדת הפנים כנציג העסקים והתושבים. לא מזמן דיווחנו כאן על עסק ותיק ברחוב סוקולוב שהודיע על סגירה בעקבות קשיים, ובעליו אמר: "אחרי שיחה עם ראש העיר מוטי ששון הבנתי ששום דבר לא ישתנה"

פורסם בתאריך: 12.1.23 16:17

האם תוקם קרן עירונית לפיצוי העסקים שנפגעו כלכלית מהקמת הרכבת הקלה בחולון?

כזכור, הגיש בתחילת חודש ספטמבר 2022 חבר מועצת העיר באופוזיציה והמועמד לראשות עיריית חולון, עו"ד ניסן זכריה, שאילתה בנושא זה ובדבר כוונת הרשות המקומית חולון לפנות למשרדי האוצר והתחבורה בבקשה לקבל סיוע כלכלי עבור העסקים. אך לדבריו של זכריה מאז לא הייתה התקדמות בנושא, עד שבשלישי האחרון, היה המשך ליוזמת זכריה, כאשר ראש העירייה, מוטי ששון, הצהיר בוועדת הפנים של הכנסת על נכונותו להקים קרן לפיצוי העסקים שנפגעו כלכלית בשיתוף משרדי הממשלה. במהלך הדיון בוועדה אמר זכריה כי לצד הקמת קרן פיצויים לעסקים יש ליישם באופן מיידי הטבה בתשלומי הארנונה לעסקים שנפגעו.

"מוטי ששון נרדם" | עו"ד ניסן זכריה יתמודד על ראשות עיריית חולון

העסק הוותיק נסגר אחרי 65 שנה: "כל רחוב סוקולוב קורס"

 

עו"ד זכריה, שיתמודד כפי שדיווחנו על ראשות העירייה בבחירות שיתקיימו השנה, הוזמן לדיון בוועדת הפנים כנציג העסקים והתושבים, החווים סבל רב בעקבות העבודות. עו"ד זכריה אמר: "מזה זמן רב שאני וגורמים רבים בעיר חולון מפעילים לחץ על ראש העיר, מוטי ששון, בדרישה לפצות את העסקים שנפגעו כלכלית מתהליך הקמת הרכבת הקלה, אך ששון בחר להתעלם שוב ושוב.  השבוע בוועדה ראש העיר אימץ באופן פתאומי את עמדתנו, ואף הצהיר על נכונותו להקים קרן לפיצוי העסקים בשיתוף משרדי הממשלה. בכוונתי לפעול באופן חד משמעי עד שמהלך פיצוי העסקים יושלם, אין זמן לבזבז, עסקים קורסים ומשפחות רבות נשארות ללא פרנסה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר