קרן גונן
גונן. קריאת השכמה לתושבי חולון

הפתעה: ד"ר קרן גונן תרוץ לראשות עיריית חולון

פרסום ראשון - העובדת הסוציאלית הודיעה הערב: "אחרי שני עשורים שבהם אני משרתת את תושבי העיר, החלטתי לתפוס את המושכות ולהוביל אותנו קדימה"

פורסם בתאריך: 4.3.18 19:00

ד"ר קרן גונן, עו"ס קלינית, הודיעה כי תתמודד בבחירות הקרובות על ראשות העיר חולון. בעבר שימשה כעובדת סוציאלית בעיריית חולון והמשיכה לניהול מרכז מטר"ה – מרכז טיפולי רב תחומי הידרותרפי ויחידה להתפתחות הילד בחולון.
גונן, אם חד הורית לבת 18, מגשרת זוגית ומשפחתית, בעלת הכשרה של פסיכיאטריה לגיל הרך, הודיעה כי תרוץ לתפקיד ראש עיריית חולון בכנס "נשים מעוררות השראה", שנערך הערב בגני תקווה. לפני כחודשיים הודיעה גונן על התפטרותה מניהול מרכז מטר"ה.

ד"ר גונן מגיעה מעולם הרווחה והאקדמיה מגיעה מתפקידה כמנכ"לית מרכז טיפולי רב תחומי והיתה בעברה עובדת סוציאלית, שם טיפלה בין היתר בסיפורים קשים של נשים מוכות, מכורים, נפגעי תקיפה מינית ועוד. את התואר השני שלה חתמה בתזה על התמכרויות ומיניות ואת הדוקטורט שלה עשתה בתחום של פגיעות מיניות מחוץ ובתוך המשפחה. גונן מגיעה משכונת מצוקה. בתור ילדה, יצאה לעבוד כבר בגיל 12 כדי להשתתף בכלכלת הבית. כיום היא מקיימת הרצאות לבני נוער בסיכון בנושא התמדה ונחישות ופורשת בהן את סיפור חייה.

"נולדתי בשכונת ג'סי כהן – שכונה קשה", מספרת גונן, "המצב המשפחתי שלנו היה מורכב וכבר בגיל 12 יצאתי לעבודה כדי לעזור בכלכלת הבית. היום אני גאה לספר על השירות הצבאי שלי כקצינה בצה"ל, על חמישה תארים אקדמיים ודוקטורט, על ניהול של מרכז גדול לטיפול רב תחומי בהתפתחות הילד, על עבודתי כעובדת סוציאלית שלימדה אותי על האנשים השקופים, על אלה שזקוקים להנהגה חזקה שתרים אותם כמו שאני הרמתי את עצמי בתור ילדה. אני מגיעה כדי לשנות את מאזן הנשים המנהיגות במדינה – אבל יותר מהכל אני מגיעה כדי לחזק את חולון ולהוביל אותה לעתיד חדש".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ד"ר גונן מסרה כי "מדינת ישראל זקוקה לשינוי והוא יגיע מהשטח, מהרשויות המקומיות, הערים והמועצות שבראשן יהיו יותר ויותר נשים חזקות ואיכותיות שיובילו אותן קדימה. כמו ישראל, גם חולון זקוקה לשינוי, לרוח חדשה ורעננה, ואני מגיעה כדי להביא אותה. אחרי שני עשורים שבהם אני משרתת את תושבי העיר ברווחה, בחינוך ובבריאות, החלטתי שהגיע הזמן לתפוס את המושכות ולהוביל אותנו קדימה".

עד כה לא הודיעו באופן רשמי מועמדים נוספים על ריצה לתפקיד ראש עיריית חולון.

תגיות:

תגובות

7 תגובות
  1. שחורי צורי

    בהצלחה הגיע הזמן להחליף שלטון יחיד בחולון ואם תזכי תצטרכי להחליף את ככככללל הצוות בעיריה ואם לא יחסלו אותך דרך אגב השקמה לא נותנת אפשרות רישום

  2. תמי דיין

    כבר מזמן היה צריך להחליף את ראש העירייה הנוכחי. הוא מכהן זמן רב מדי. בתקופתו איכות החיים בעיר נפגעה מאוד. המטרה העיקרית שלו היא לקחת כמה שיותר כסף מהתושבים, אפילו אם זה בניגוד לחוק ולבזבז על שטויות. הגיע העת לשנות את הגישה.

  3. רותי

    כתושבת חולון, וכפעילה למען התושבים. יש הרבה דברים לשנות ולחדש. לכן חייבים כח רענן המקושר ומקשר בין העירה לתושבים.
    חיזוק הוועדים לכל קיריה ושכונה. זה אחד הדברים החשובים לכל תושב בסולם הבירוקרטיה.

    מאחלת לך בהצלחה.

  4. לימור

    שמענו ואנחנו שמחים. לא אמרת מה בכוונתך לעשות חוץ מכמה ססמאות נבובות. זה לא רציני.

  5. טלי

    נראה שיש לך עשייה ברוכה, מוטיבציה בשמים ויכולות ענקיות . כבר יש לך את הקול שלי. טלי, אמא חולונית.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נשמח לדעת מה המצע והחזון שלך לעיר מלבד "רוח רעננה"

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר