עמוס ירושלמי, חבר המועצה. "שמח על הבחירה"
עמוס ירושלמי, חבר המועצה. "שמח על הבחירה"

עמוס ירושלמי על האיחוד עם בוזגלו: "גם למוטי ששון לא היה ניסיון"

חבר המועצה הוותיק איחד כוחות עם המועמד החדש לראשות העיר חולון מייקל בוזגלו: "הוא האיש הנכון בזמן הנכון"

פורסם בתאריך: 24.7.18 10:29

חבר מועצת עיריית חולון עמוס ירושלמי, העומד בראש סיעת צדק חברתי, הודיע אתמול (שני) כי הוא מצטרף לרשימתו של המועמד הטרי לראשות העיר מייקל בוזגלו. ירושלמי, אחד מהפוליטיקאים הוותיקים בחולון, ששקל לאחרונה לרוץ בגפו לבחירות לראשות העיר, הצטרף לסיעה החדשה שתיקרא "עידן חדש בחולון" ובראשה יעמוד בוזגלו.

מייקל בוזגלו. המועמד החמישי

מייקל בוזגלו. "הרשימה מתגבשת"

ירושלמי, שבשנים האחרונות נחשב לקטליזטור החברתי במועצת העירייה, מסר ל"השקמה-חולון": "אני מאוד שבע רצון מהבחירה שעשיתי. מייקל מביא עימו משהו חדש, צעיר, טכנולוגי ורענן אל מול שלטון עייף. נכון, רבים יטענו שאין לו ניסיון והוא חדש אך אני רואה מולי צעיר חולוני בן 39 שהחליט להקדיש את חייו למען העיר האיש עסוק כל היום בלתת לאחר וזה מה שקנה אותי. אני כל השנים נתתי ותושבי חולון מכירים אותי ואת העמותה שלי ומה שאני עושה למען האחר. מוטי ששון, שיושב על כס המלכות עשרות שנים, גם התחיל כחסר ניסיון. כעת, לאחר 25 שנה כראש עיר ולאחר שעשה מספיק למענה, צריך להחליף את הכוחות. בחודשים האחרונים היו לי ולמייקל המון שיחות והגעתי למסקנה שזו הדרך הנכונה והמתבקשת לנצח בבחירות. אני מכיר את בוזגלו לא מהיום והוא מבחינתי האדם הנכון בזמן הנכון".



בוזגלו מסר בתגובה: "אני מתרגש וגאה לשתף פעולה עם אדם מנוסה בעל יכולת השפעה כמו עמוס ירושלמי. הוא איש דומיננטי, הוא איש בעשייה ציבורית למען הכלל. הדגש שלנו הוא שהתושב הוא המלך והתושב במרכז ועמוס עושה זאת שנים ובצורה מצוינת. הוא אהוד ומקובל על תושבים רבים. אין לי כל ספק שהחיבור בינינו יצמיח רק דברים טובים למען עתיד תושבי העיר חולון, תוך ראייה מרחבית למשימות הרבות העומדות לפנינו בנושאים החשובים הנוגעים לנו בחיי היומיום: חינוך, רווחה, תשתיות, פינוי בינוי, פנאי ובילוי, ועדי שכונות, שיפור איכות השירות  ועוד. יהיו עוד אנשים מפתיעים ברשימה, תשמעו עליהם בבוא העת והרשימה מתעצבת בימים אלה".

קיאו עוד באותו נושא:

מייקל בוזגלו מתמודד על ראשות עיריית חולון

מה מתכנן שי קינן, מועמד הליכוד לראשות העיר חולון?

סקר הליכוד בחולון: מוטי ששון – 58%, עזרא סיטון – 35%

מורן ישראל מצטרף למרוץ על ראשות העיר: "חולון היא הבית שלי"

הפתעה: ד"ר קרן גונן תרוץ לראשות עיריית חולון

תגובות

6 תגובות
  1. תודה רבה

    שמחה לראות שחברה צעירים מהשורה נרתמו למען העיר, הגיע הזמן לרוח חדשה וצעירה, היה משמח יותר אם היו פחות מועמדים- ואם הם היו מאגדים כוחות- אז הסיכוי לניצחון גדול..
    שיהיה בהצלחה

  2. מיכל אוסטרוגורסקי

    אין לכם סיכוי.
    אין ולא יהיה ראש עיר כמו מוטי ששון.
    כל השנה רק חיפשו דברים והעלו סרטונים שמשמיצים ראש עיר שנתן את הנשמה בשביל העיר.
    במקום להתגייס לשורותיו וללמוד ממנו ולהכין דור המשך כמו מבוגר אחראי רק יורדים עליו כל הזמן.
    אני אמשיך להצביע לו ולא לליכודניקים ששוב יגנבו לנו את העיר.
    רק מוטי ששון

  3. סוזי

    אין על עמוס ירושלמי איש של עשיה שמו הולך לפניו המון בהצלחה לך ולמייקל

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שיהיה ראש עיר עם קו חשיבה צעיר שייתן לצעירים מענה בערבים שלא יצרכו לנסוע לתל אביב , שיפעל למען הנכים והמוגבלים, שיהפוך את העיר לזולה לאוכלוסיות נחשלות. מחירים בחולון מאוד יקרים הן בסופר מרקטים והן בכל תרבויות הפנאי.מוטי ששון הוא ראש עיר טוב, אבל הוא לא מתחשב מספיק באוכלוסיית הנכים, עד היום אין מועדון תרבות לנכים.גם אין תחבורה בשבת לאנשים שצריכים וחשוב להם ניידות בחולון. מה שכן יש הרבה פסלים בצבעים שונים בגינות והעיר נקראת בגלל זה עיר הילדים שזה לא קשור בהכרח למציאות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר