מייקל בוזגלו. "הרשימה מתגבשת"
בוזגלו. "חוששים ממועמדותי"

המועמד החמישי: מייקל בוזגלו מתמודד על ראשות עיריית חולון

כשלושה חודשים לפני הבחירות המקומיות, חמישה מתמודדים מחממים מנועים לקראת המרוץ לראשות העיר חולון

פורסם בתאריך: 15.7.18 10:17

בסוף חודש אוקטובר (30.10.18) יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות, ביניהם גם בחולון. ככל שמתקדם מועד הבחירות מתווספים למרוץ עוד מתמודדים המעוניינים לתפוס את כיסא ראש העיר, והאחרון מביניהם שהצהיר על כוונתו זו הוא מייקל בוזגלו.

בבחירות הקודמות לראשות עיריית חולון, שנערכו ב-2013, התמודדו רק שניים: ראש העיר מוטי ששון מול שמעון חזן,  שבסופן נבחר ששון עם 62.9% מהקולות לתקופת כהונה חמישית וסיעתו קיבלה תשעה מנדטים במועצת העיר. ששון, בן 71, רץ גם השנה לכהונה השישית מטעם מפלגת העבודה ולצידו מתמודדים שי קינן, מורן ישראל, ד"ר קרן גונן והמועמד הטרי מייקל בוזגלו.

שי קינן, בן 37, זכה לאחרונה בפריימריז של הליכוד וירוץ ברשימה עצמאית בתמיכת הליכוד. מורן ישראל, בן 34, עומד באש תנועת הצעירים שאותה הקים בחולון לפני כעשור. ד"ר קרן גונן, בת 42, עו"ס קלינית, הודיעה כי תתמודד בבחירות הקרובות על ראשות העיר חולון. בעבר שימשה כעובדת סוציאלית בעיריית חולון והמשיכה לניהול מרכז מטר"ה – מרכז טיפולי רב תחומי הידרותרפי ויחידה להתפתחות הילד בחולון.

כאמור, האחרון שהודיע על הצטרפותו למרוץ הוא מייקל בוזגלו, בן 39, מומחה סייבר וטכנולוגיה, פעיל חברתי בחולון. עם הצהרתו על כך אמר בוזגלו: "ההחלטה להתמודד לראשות העירייה היא מתוך תשוקה אדירה ורצון אמיתי להיות שליח ציבור למען הכלל, וההבנה שללא ספק יש לי היכולות לעשות את זה בדרך אחרת הכוללת הקשבה לצורכי התושבים, שינוי סדרי העדיפויות וההבנה העמוקה שחולון חייבת שינוי".

איך אתה מתכוון לעשות זאת?

"בעבודה סיזיפית יומיומית למען הכלל, עבודת שטח מקיפה והצגת האני מאמין שלי לעתידה של חולון בחמש השנים הבאות הכוללת שיפור איכות חיי התושבים בכל נושא ונושא: חינוך, רווחה, תשתיות, ביטחון, פנאי ובילוי ותברואה".



עד הבחירות ייתכן שיתווספו מועמדים ומסתמן כי חבר מועצת העיר עזרא סיטון, העומד בראש רשימת מצטיינים לחינוך, יצטרף אף הוא למרוץ. בינתיים, מתחת לפני השטח נעשים מאמצים לאחד כוחות בין המתמודדים כנגד ששון, שכרגע, על פי התחזיות, ינצח גם הפעם בבחירות לראשות עיריית חולון. יש לציין כי ריבוי המתמודדים יעלה עוד את סיכוייו של ששון כיוון שהוא נתמך על ידי בסיס קבוע של בוחרים לאורך שנים בעוד שאר המצביעים יתפזרו בין המועמדים השונים.

קיראו עוד באותו עניין:

מה מתכנן שי קינן, מועמד הליכוד לראשות העיר חולון?

סקר הליכוד בחולון: מוטי ששון – 58%, עזרא סיטון – 35%

מורן ישראל מצטרף למרוץ על ראשות העיר: "חולון היא הבית שלי"

הפתעה: ד"ר קרן גונן תרוץ לראשות עיריית חולון

תגובות

10 תגובות
  1. תושב מתוסכל

    לא מכיר אף אחד אבל העיר חייבת שינוי ומוטי ששון חייב לפנות את מקומו.
    – מתחם לה-פארק ועזריאלי הוכרזו כמקומות הבילוי של העיר. האם זה מספק? אי אפשר להתחרות בתל אביב אך מדוע לא לקחת את גבעתיים או ראשון לציון כמודל? מדוע אין מקומות בילוי נוספים בעיר?
    – התחדשות עירונית במרכז העיר (סוקולוב- שנקר- דב הוז) בו הזמן עצר מלכת ומיום ליום הופך לתחנה מרכזית מלוכלכת…
    – בילוי ופנאי בשבתות. אין כלום כמעט! האם חולון אט אט מתחרדת?
    – תחבורה ציבורית- לא ייתכן שאני ואשתי שעובדים גתל אביב צריכים שלושה אוטובוסים כדי להגיע לעבודה.
    – סימון מקומות חניה. מדוע לכל הרוחות העיר בחרה להעניק חניה חינם לכל מי שבא מבחוץ ותופס את החניה שלי?
    – סביבה סטודציאלית אטרקטיבית- אני מכיר באופן אישי שני מקרים בהם סטודנטים מ-HIT שכרו תחילה דירה בחולון בסמוך למכללה אך ברחו ממנה לעיר אחרת כי העיר מ ש ע מ מ ת !
    – תשתיות- מגדלים ומגדלים ומגדלים ואין שום הרחבה של כבישים ביציאה מהעיר בבוקר וחזרה בשעות הערב. מתי יפתחו את היציאה ל-4 צפון?(זה לא מעניין שיש מחלוקות על קרקעות)!
    – פיקוח קפדני על בעלי הכלבים- להתחיל להנחיל בעיר תרבות של איסוף צואת הכלבים ע"י הבעלים כפי שנהוג בערים אחרות.

  2. סימון זגורי

    בהצלחה חבר מקווה שתוציא את העיר מתרדמת תקדם את כול התמא ופינוי בינוי בחולון מוטי יאלה לך הביתה

  3. תושב חולון

    בהצלחה חבר מקווה שתוציא את העיר מתרדמת תקדם את כול התמא ופינוי בינוי בחולון מוטי יאלה לך הביתה

  4. רחל נהון

    חותמת על כל מילה של התושב המתוסכל. מוטי ששון הביא שינוי גדול לעיר וגם מיתג אותה, אך מי כמונו התושבים יודעים שמאז, העיר כמעט קפאה יל שמריה .חייבים שינוי!!!

  5. רובי

    ראש עיר בן 72, יושב כבר 25 שנה על הכסא, ובגלל שאין לו בגילו משהו יותר טוב לעשות הוא רוצה להמשיך ,מהכלי"ת העיריה בזבזה מליונים על ייייי

  6. סמי

    האיש בן 72, אין לו מוטיבציה לכלום אלא רק לשבת על הכסא כי מה יעשה בבית?….

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איך בוחרים מחליף למוטי ששון ?
    כדי להצביע על … צריך להכיר את המועמד

  8. לי

    התושב המתוסכל -הייתי מצביעה עבורך!! כל מילה בסלע !! בונים מגדלים ואין כבישים (דרכי יציאה מהעיר ), פארק פרס – עייף די מה עם עוד פארקים אגמים בתי קפה לבילוי אז נכון אין לנו ים אבל קצת ירוק בעיניים אפשר . בפריס הייתם ? אז אפשר לעשות בשטחים העצומים מיני גני טולרי? במקום עוד מגדלי ענק. העיר משעממת . עייפה. הגיע הזמן לשינוי הבעיה היא שלא מכירים את המועמדים האחרים . בכל מקרה הפתק שלי לא ילך למוטי!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר