סוכני ביטוח בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock
סוכני ביטוח בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock

סוכני ביטוח בחולון ששווה להכיר

פורסם בתאריך: 3.2.19 16:13

אורגל, סוכנות לביטוח

יש מי שדואג לעתיד לבוא ויש מי שמדקלם את המשפט "מי יודע מה יקרה מחר?" תוך כוונה לכך שהם חיים את הרגע. אבל החיים רצופים הפתעות- לעיתים פחות נעימות ואליהן כדאי מאוד להתכונן. תאונות, פגיעות, שינוי במצב גופני ואפילו מתקפות סייבר על המחשב יכולים לשנות ברגע את החיים. כדי להיות מוכנים לכל תרחיש שכזה ישנה חשיבות גדולה לביטוח ייעודי שיבטיח שברגע האמת יהיה מי שידאג לנו.

כבר יותר מ- 40 שנה שאורגל סוכנות לביטוח בניהולו ובבעלותו של אורי גלברסון מעניקה שירות מקצועי ונמצאת שם ברגע האמת כדי להילחם בשביל הלקוח על הזכויות המגיעות לו. אורגל סוכנות לביטוח מציעה שירות ואכפתיות ללא תחרות ולצד ביטוחי חיים, בריאות, דירה ונסיעות מציעה ביטוחים ייעודים וחשובים. דוגמת ביטוחים למוגבלי ניידות, לרכבי יוקרה, משאיות ומתקפות סייבר. כל זאת בהתאמה אישית לצרכי המבוטח. הניסיון, השירות, הידע וההבנה הרבה של הצוות יבטיח שתקבלו את הכיסוי הביטוחי הנכון והמתאים ביותר עבורכם.

אורגל סוכנות לביטוח היו הראשונים להציע שירותי דרך למוגבלי ניידות. במסגרת התשלום מוצעים מוצרי ביטוח ייחודיים ופוליסות המותאמות בדיוק לדרישות הביטוח הלאומי. "ישנה חשיבות רבה לביטוח ייחודי זה, שהרי מדובר בהתייחסות שונה, כשכל מקרה דורש סל ביטוחים מותאם למבוטח בעל הצרכים השונים והמיוחדים" אומרת יערה, סמנכ"לית אורגל סוכנות לביטוח. כך למשל מספרת יערה על מקרה שכיח שבו לאחר תאונה רובנו יכולים להתפנות ע"י רכב אחר, אך לאדם שמוגבל בניידות או למשל מתנייד באמצעות כסא גלגלים, משימה זאת קשה שבעתיים "אנחנו מספקים רכב חלופי ייעודי המותאם לצרכי האדם המוגבל ומאפשרים לו על ידי כך להגיע בבטחה הביתה".

גם רכבי יוקרה דורשים התייחסות מיוחדת. בעלי רכבים מפוארים וממותגים דואגים לאבזר את המכונית האהובה, אך לא דואגים לה במקרים של תאונות או פגיעות שעלולות להגיע. דוד בוקריס מנהל השיווק אורגל סוכנות ביטוח מציין "באורגל סוכנות לביטוח אנחנו מציעים פוליסה המיועדת לבעלי רכבי יוקרה ומשאיות, תוך הבנה מעמיקה בצרכים הייחודים של רכבים אלו". על מתקפות סייבר אנחנו קוראים בעיתון, אבל האקרים גם יכולים למצוא את דרכם לחברות, למשרדים ולמחשבים הביתיים שלנו. "בשנים האחרונות מתקפות הסייבר הפכו למשהו שיש להתכונן מפניו" מסבירה יערה. "באורגל סוכנות לביטוח אנחנו מציעים ביטוח מיוחד לעסקים כנגד מתקפות סייבר. איבוד נתונים גורם לנזק כלכלי עצום לעסקים ואנחנו מעניקים כיסוי ביטוחי שיסייע במקרים של תופעת מתקפות הסייבר" אשר יכולים להשפיע באופן ישיר על מוניטין העסק (כי יכולים לקחת את נתוני לקוחות העסק).

לצד ביטוחים ייחודים וייעודים אלה מוצעים באורגל ביטוחי חיים, בריאות, דירה ורכב. אין ספק שיש לקחת בחשבון תרחישים שלעתים אנחנו מעדיפים להתעלם מהם. דוד מציין שאורגל סוכנות לביטוח היא חברה בעלת ותק, אכפתיות, ניסיון וידע ששמה את הלקוח במרכז ותהיה שם ברגע האמת- מה שיבטיח לכם שקט נפשי – וזה שווה הכל.

אורגל סוכנות לביטוח
הרוקמים 26, חולון
טלפון: 03-5633356
טלפון דוד בוקריס, מנהל שיווק אורגל סוכנות ביטוח:052-6533382
קישור לאתר

לוגו אורגל סוכנות ביטוח

לוגו אורגל סוכנות ביטוח


סוכנת ביטוח – אביזוהר

הביטוחים והפוליסות שלנו מכסים אותנו מפני נזקים, פציעות והפתעות לא צפויות או כך לפחות אנחנו חושבים, בפועל חברות הביטוח לא ממהרות לקבל את תביעות הביטוח שלקוחותיהן מגישים ואלה נשארים אובדי עצות אל מול גופים ענקיים שמכירים את חוקי המשחק ואת כל המהלכים האפשריים הרבה יותר טוב מהם.

בעוד אנשים רבים מקווים לחסוך בעלויות ניהול התיק על ידי עבודה במסלול הישיר בחברות הביטוח קורה לא פעם שאותם המבוטחים מגלים שדווקא סוכן הביטוח הוא זה שיכול להביא להם את הישועה אל מול החברות הגדולות .

רבים מלקוחותיה של סוכנות ביטוח אביזוהר הגיעו דרך המלצה של מכר או חבר אחרי שנאלצו להתמודד עם הגשת תביעה לחברות הביטוח וגילו כי ללא סוכן ביטוח קבלת כספי התביעה היא אתגר לא קטן. הסוכנות שהוקמה לפני 35 שנה על ידי אלי אביזוהר קיבלה לשורותיה בשנים האחרונות גם את ביתו דניאל וכיום מנהלים השניים את הסוכנות ודואגים למבוטחים המבקשים להגיש תביעה לחברות הביטוח או כאלה המעוניינים לעשות ביטוחים במגוון תחומים, ובהם: רכב,דירה עסקים,ביטוח פנסיוני, בריאות, סיעוד, קרנות השתלמות, משכנתא ועוד.

היתרון הגדול ביותר בעבודה עם סוכנות ביטוח וותיקה מתרכז בשתי נקודות; כשהאחת היא העובדה כי סוכנות הביטוח מכירה כמו כף ידה את התחום ויודעת כיצד לנווט את מבוטחיה למחוז חפצם בשלום וכיצד להשיג עבורם את התנאים הטובים ביותר תוך כדי תפירה של התיק הביטוחי למידותיהם המדויקות; בעוד שהנקודה השניה מתייחס דווקא להיכרות רבת שנים של הסוכנות עם הגורמים השונים בחברות הביטוח מה שמאפשר לה להשיג תנאים מעולים עבור מבוטחיה.

נוסף על היותה סוכנות ותיקה מדובר במשרד שהעובדים היחידים בו הם גם הבעלים שלו – אלי ודניאל שזמינים 24/7 לפניות בכל נושא ועל כל עזרה שלקוחותיהם צריכים. "הרעיון הוא קודם כל הטיפול באנשים, אנחנו נהנים לדבר עם הלקוחות שלנו ולראות מה עובר עליהם. חשוב לנו שהמבוטחים שלנו לא ירגישו לבד ולא ימצאו את עצמם אובדי עצות בלי שיש מישהו שיתן להם מענה ראוי ולכן אנחנו תמיד פנויים להקשיב ולעזור".

תחום הביטוחים והפוליסות עלול להיות מבלבל ומאיים מעט למי שלא מכיר אותו, גם במקרה שכן הצלחתם לדאוג לעצמכם דרך מסלול של ביטוח ישיר כנראה שלאורך זמן הרגולציה תשתנה, הסטטוס שלכם יתחלף והתיק שלכם יזדקק לריענון על מנת שיוכל להביא את המקסימום עבורכם בכל שלב. עבודה מול סוכנות ביטוח מקצועית תציב אתכם בנקודת היתרון אל מול חברות הביטוח בכל מקרה של תביעת כספי הביטוח וכן תבטיח לספק לכם ליווי אישי וייעוץ לכל אורך הדרך.

כתובת: בן ציון ישראלי 13, חולון

טלפון: 052-4723755 | 03-5038081 | 052-4714401

מעבר לפייסבוק

פנויה תמיד להקשיב ולעזור - דניאל אביזוהר כהן. צילום: יהודית הופמן

פנויה תמיד להקשיב ולעזור – דניאל אביזוהר כהן. צילום: יהודית הופמן


שורשים סוכנות לביטוח

שורשים סוכנות לביטוח, היא אחת הסוכנויות המובילות והמבטיחות במרכז. הסוכנות מנוהלת בידי שירז אליהו, סוכנת ביטוח בעל וותק ומוניטין נצבר בתחום.

את סוכנות שורשים הקימה שירז לפני כשנתיים וחצי, לאחר שעסקה כסוכנת ביטוח שכירה בסוכנויות גדולות ומוכרות לאורך שנים, צברה ניסיון ומוכח ולמדה את כלל הצרכים והרצונות של הלקוחות על מנת לבנות עבורם חבילת ביטוח אישית ומקיפה המתאימה לצרכיהם.

שירז שמה לנגד עיניה את טובת הלקוח ומציאת הכיסוי הביטוחי המתאים ביותר לצרכיו בהתאם לתקציב. מטרתה העיקרית היא לספק ללקוחותיה כיסוי ביטוחי באיכות גבוה בעלות סבירה. בין אם אתם מחפשים כיסוי ביטוחי עבור הצרכים האישיים שלך, המשפחתיים או העסקיים, בסוכנות שורשים תמיד ישמחו לסייע במציאת הפוליסה הטובה והמשתלמת ביותר.

שורשים היא סוכנות ביטוח עצמאית הפועלת מול כל חברות הביטוח הגדולות ומספקת את כלל הביטוחים, ביניהם: ביטוח חיים ובריאות, ביטוח רכב, ביטוח עסקים, ביטוח דירה, ביטוח קבלנים, ביטוח סיעודי, פנסיה וגמל, בעיקר לעצמאיים וכן לארגונים ועמותות.

הסוכנות מנוהלת באופן מקצועי ומהימן תוך שימת דגש מירבי על שירות לקוחות אישי וראיית הלקוח כבן משפחה להבטחת הכיסויים המושלמים עבורו בחליפה אישית. שירז בקיאה בכלל ההיבטים  הדמוגרפיים, הדקויות, ההיסטוריה הבריאותית הנדרשת עבור חברות הביטוח כדי להפיק את הפוליסה הטובה והמשתלמת ביותר ולהכין את לקוחותיה לתהליך התשאול וההתאמה.  היא בקיאה היטב בכל סוגי הביטוחים והתאמתם ללקוחותיה תוך שמירה על האינטרסים ומימוש הפוליסה בעת הצורך.

עבור עצמאיים, שירז מבצעת ניתוח מעמיק לבחינת זכאות המס המירבית שלהם באמצעות הביטוחים המתאימים. היא רואה את לקוחותיה במרכז והיחס בסוכנות שורשים הוא חם, משפחתי, שירותי ובזמינות מלאה לכל דבר ועניין.

כתובת סוכנות שורשים: ויצמן 40 חולון
טלפון: 077-4307030

שירז אליהו

שירז אליהו


שלומי שמחוני ביטוח ופיננסיים

סוכנות הביטוח שלומי שמחוני ביטוח ופיננסיים, מספקת את כלל הביטוחים המתאימים לשכירים ,עצמאיים ולעסקים. הסוכנות מתמחה במיוחד בביטוחי חיים, בריאות , סיעוד, נסיעות לחו"ל ,במשכנתאות, פנסיות וחסכונות, כמו גם מספקת את כלל הביטוחים המוצעים כיום ביניהם: ביטוחי רכב, דירות, עסקים, אחריות מקצועית, קבלנים ועוד. הסוכנות עובדת עם חברות הביטוח הגדולות והמוכרות, להבטחת הפוליסה הטובה והאפקטיבית ביותר ומטרת הסוכנות היא להקיף את הלקוחות בכל הביטוחים הקיימים בבית אחד וללוות אותם לכל אורך הדרך.

הסוכנות מציעה ניסיון, מוניטין, וותק מקצועי ושירות אישי וישיר ללקוח, ללא פשרות. שלומי שמחוני בעל הסוכנות, עוסק בתחום הביטוחים למעלה מ- 18 שנים. הוא סוכן ביטוח בעל רישיון ביטוח פנסיוני וביטוח כללי, מומחה P.H.M וניהול סיכונים ביטוחיים וחבר לשכת סוכני ביטוח . טרם ייסד את סוכנות 'שלומי שמחוני ביטוח ופיננסיים', עבד וניהל סוכנויות ביטוח גדולות וצבר את מיטב ההכשרה והניסיון המקצועי בתחום. היתרון המובהק הוא בניהול תביעות של לקוחות מול חברות הביטוח השונות ומתן טיפולים מיוחדים בארץ ובחו"ל .

בשנים האחרונות התמחה בביטוח ספורטאים צעירים לילדים העוסקים בספורט תחרותי והתאמת כיסוי איכותי עבורם מניסיון אישי לשתי בנות ספורטאיות .

ההתמחות בנושא הפיננסיים ללקוחות המשרד באה לידי ביטוי בליווי והתאמת קרנות הפנסיה, קרנות ההשתלמות או ביטוח המנהלים המתאימים ללקוח על פי צרכיו והשגת המיטב מהקרנות המתאימות עבורו וזאת על ידי התמקצעות תמידית בהשתלמויות מקצועיות ורגולטוריות .

בנוסף, שלומי שמחוני מסייע בבחירת מסלולים מתאימים לחסכון כספי ובקיא בקופות הגמל השונות, התשואות והריביות הטובות והאופטימליות ביותר שניתן לייצר, הן בהפקדות חד פעמיות והן בהפקדות שוטפות.

יתרונות המשרד, מלבד השירות האישי והצבת הלקוח במרכז, עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשירות הלקוחות וכן בקדמת הטכנולוגיה המוטמעת. המשרד כמעט כולו דיגיטלי, הכל נעשה במערכות ממוחשבות ומתקדמות לאבטחת המידע ולהפקת השירות המהיר והאיכותי ביותר ללקוחות הסוכנות.

עד כה המשרד צבר מוניטין רב והלקוחות מגיעים מפה לאוזן. בנוסף לכל אלו, שלומי שמחוני היה מועמד מוביל לסוכן ביטוח פיננסי לשנת 2018 מטעם ועידת עדיף, מתוך המלצות ועשייה מול כל הגופים והגורמים.

כתובת המשרד: דרך קיבוץ גלויות 20 בתל אביב.

נייד : 0544-768541 | משרד  03-6582328 | פקס 153-544768541 .

קישור למייל

קישור לאתר

קישור לדף פייסבוק

קישור לאינסטגרם

שלומי שמחוני

שלומי שמחוני


יוסי בן זכריה

החיים מלאים בהפתעות ולכן כולנו צריכים להכין את עצמנו ליום בו דברים "לא ילכו כפי שתכננו". בעוד שנוכל לדאוג לפתוח בעצמנו ביטוחי חיים וחסכונות, חשוב לזכור שהתנאים של הפוליסות השונות משתנים ללא הרף בעקבות רפורמות חדשות שמונהגות, ועקב מצבנו הבריאותי שמשתנה עם הזמן. תפקידו של סוכן הביטוח הוא להתעדכן ברגולציות החדשות ובהתאמה אליהן, לעזור לכם למקסם את הרווחים הפוטנציאלים ולהבטיח עבורכם תיק אופטימלי.

ישנם לא מעט סוכני ביטוח בחולון, אחד הבולטים בהם הוא יוסי בן זכריה העוסק בתחום כבר למעלה מ-14 שנים, בהן שם לו למטרה לעמוד לצידו של כל מי שדורש להרחיב את פוטנציאל חסכונותיו. בין שירותיו אפשר למצוא ביטוחי חיים, ביטוח בריאות וסיעוד, ניהול חיסכון פנסיוני, פתיחת קרנות השתלמות וביטוח נסיעות לחו"ל.

למי שמרגיש שתחום הביטוחים והפוליסות קצת מבלבל אותו נעשה סדר במשפט אחד – המטרה העיקרית של כל אותם ביטוחים, פוליסות, ומסלולים שונים הוא ליצור חיסכון בו יוכל להשתמש אדם עם פרישתו ממעגל העבודה או בעקבות אובדן כושר העבודה.

הדבר הופך כיום למשמעותי יותר ויותר בעקבות דחיית גיל הפרישה, כתוצאה מהעליה בתוחלת החיים, והשינוי המהותי בהרגלי החיים של פנסיונרים, שבניגוד לעבר מנצלים את חסכונותיהם להמשך אורח חיים מכובד הכולל: צריכת תרבות, חופשות, מסעדות, בילויים, טיסות לחו"ל ועוד. 70 זה ה-50 החדש ואם חסכתם כמו שצריך – תוכלו להמשיך לחגוג גם בגיל הפרישה.

בעוד אנשים רבים נוהגים להזניח את החיסכון הפנסיוני המסובך ונותנים לטיפול בו ליפול בין הכיסאות, תפקידו של סוכן הביטוח הוא לבחון אחת לתקופה את תיקי מבוטחיו ולעדכן את התנאים בהתאם לרפורמות החדשות שנכנסו בחוק. ללא השגחה של סוכן ביטוח יכולים אנשים להיגרר במשך שנים עם פוליסות בעלות תנאים מיושנים, שלא ממצים את הפוטנציאל האמיתי של אותם החסכונות. התוצאה עלולה להיות הפסד של עשרות, אם לא מאות אלפי שקלים בתום תקופת החיסכון.

יוסף בן זכריה שמכיר את התחום מקרוב, דואג כי לקוחותיו יחזיקו בחיסכון פנסיוני ראוי באמצעות ניצול מקסימלי של התוכניות העומדות לרשות המבוטחים, הפחתת דמי הניהול שהם משלמים ובחירת מסלול החיסכון המומלץ ביותר עבורם. אחרי שנים של עבודה בתחום התמקצע בן זכריה ביצירת תוכניות ניהול סיכונים המותאמות באופן פרטני בהתאם למצב המשפחתי והכלכלי של לקוחותיו, כך למעשה ניתן להבטיח כי מבוטחיו יהיו מוגנים וערוכים למצבי קיצון.

מי שמעוניין להשתמש בשירותיו ישמח לגלות כי נוסף על הביטוחים והפוליסות, יושב בן זכריה עם לקוחותיו אחת לתקופה, יוצר תחזית מעודכנת לגיל הפרישה ונותן המלצות לשיפור התיק הביטוחי.

אם אתם מעוניינים להגדיל את החסכונות שלכם.
אם אתם מחפשים סוכן ביטוח מומחה, שיודע לדאוג להגנות על המשפחה וגם להביא את הכסף מחברות הביטוח בעת הצורך.
אם אתם רוצים למנוע כפילויות בביטוח ולבדוק אפשרות להפחתת עלויות בתחום הביטוחים.
תוכלו ליצור קשר עוד היום עם יוסי ולקבל מענה מקצועי לנושאים חשובים אלו.

כתובת: יבנה 14, חולון
טלפון: 050-8663539
מייל: [email protected]

למעבר לעמוד הפייסבוק 

יוסף בן זכריה

יוסף בן זכריה


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר