זירת הרצח. צילום: דוברות מד"א
זירת הרצח. צילום: דוברות מד"א

פחד באזור התעשיה: "תמיד רבים על חניה – מי האמין שזה ייגמר ברצח?"

עובדים באזור התעשיה חולון מספרים על הירי ברחוב הבנאי שהסתיים במוות: "שמענו צעקות ופתאום החלו יריות" | המקרה מצטרף לסטטיסטיקה עגומה של 10 אירועי ירי בחולון בשנה האחרונה

פורסם בתאריך: 17.2.19 11:22

בסוף השבוע האחרון (חמישי) אירע שוב מקרה ירי בחולון ברחוב הבנאי באזור התעשיה שהסתיים במותו של יורי פודובני, תושב לוד בן 43, נשוי ואב לשלושה ילדים. מעדויות עובדים במקום עולה כי לפני הירי נשמע ויכוח על חניה. מקרה הירי האחרון מצטרף לסטטיסטיקה עגומה של עשרה אירועי ירי בחולון רק בשנה האחרונה, רובם טרם פוענחו.

ביום חמישי, בשעות הצהריים, התקבל דיווח במוקדי החירום על ירי ברחוב הבנאי. כוחות הצלה שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה בפודובני, אולם נאלצו לקבוע את מותו. דקות ספורות לפני הירי, שמעו עובדים במקום צעקות. "האירוע כמו לקוח מסרט רע. עד עכשיו קשה לי להירדם", מספרת עובדת באזור התעשיה. "יצאתי לעשן סיגריה עם חברה בחצר. שמענו צעקות ולא הבנו מאיפה. פתאום החלו יריות אקדח. נכנסנו מבוהלות חזרה למשרד. בתוך דקות הגיעו למקום כוחות משטרה ואמבולנסים". חברתה למשרד סיפרה: "הייתי בהלם, משותקת. יצאנו כמו בכל יום לחצר לשתות קפה ועישנו סיגריה ופתאום בום – יריות. אני לא מסוגלת להבין איך מוויכוח על חניה לוקח אדם אקדח ולוקח חיים של בן אדם אחר. זה לא אמיתי. אלה דברים שרואים רק בסרטים. בחלומות הגרועים שלי לא האמנתי שאחווה אירוע כזה. אני לא יודעת אם אהיה מסוגלת לחזור לעבודה במקום הזה".



עובד נוסף מאזור התעשיה סיפר ל"השקמה-חולון": "תמיד יש פה בעיות חניה. בעלי העסקים פה מסתדרים, לפעמים צועקים ורבים אבל בסוף אנחנו משלימים כי הרי אנחנו שכנים. אני הייתי במשרד, שמעתי צעקות – זה חלק מהשגרה של הרחוב הזה, תמיד רבים פה על חניה – מי האמין שזה ייגמר ברצח? לפתע שמעתי קולות ירי. מיד אמרתי לעובדים לסגור חלונות ודלתות כי חשבתי שזה פיגוע. לאחר כמה דקות שמענו סירנות של אמבולנסים ומשטרה. הצצנו מהחלון וראינו המולה בחוץ. אמרתי לעובדים שאני יוצא לבדוק וראיתי אדם שכוב על הרצפה וחובשים מטפלים בו. זה היה מחזה לא נעים. העובדים היו בהלם. אספתי את כולם ואמרתי להם, 'חבר'ה קרה מקרה רצח בסמוך אלינו כנראה בשל ריב על חניה, אני עוד לא יודעים את כל הפרטים. בבקשה נגמור את היום מוקדם מהרגיל, קחו חופש עד יום ראשון ותנקו את הראש, אני רוצה עובדים שפויים'. אני עצמי בהלם מהמקרה הקשה ואני מקווה שיתפסו את האשמים ושהשקט ישוב לכאן".

כפי שדווח בסוף השבוע, ביום שישי הובאו החשודים, אב ובנו, להארכת מעצר כאשר הרקע הוא, ככל הנראה, ויכוח על חניה עם המנוח.

עוד באותו נושא:

אירוע ירי בחולון: "השכבתי את הילדים על הקרקע"

חיסול במרכז חולון: ירי מאופנוע לעבר רכב פרטי – הרוג כבן 40

רצח בחולון: "תליתי כביסה וראיתי איך יורים בו"

חיסול חשבונות בחולון? הלילה אירוע ירי במרכז העיר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר