סוף לפרשת "המפיק מחולון": טל נבון לא יועמד לדין על התחזות ועבירות מין

נסגר התיק השני נגד תושב חולון, שנעצר בחשד להתחזות ותקיפת נשים, ובהטרדה מינית. נבון: "האמת יצאה לאור"

פורסם בתאריך: 24.10.19 13:56

הפרקליטות החליטה לסגור את התיק השני נגד תושב חולון טל נבון, בן ה-32, בגין הטרדה מינית. זאת, לאחר סגירת התיק הראשון נגדו, בגין התחזות ועבירות מין בנשים.



נבון, שזכה לכינוי "המפיק מחולון", נעצר לפני כשנה, בחשד שהתחזה למפיק סרטים ותקף נשים במהלך אודישנים לכאורה. לפני כחצי שנה נסגר התיק הראשון נגדו מחוסר אשמה.

כעת הוחלט בפרקליטות על סגירת התיק השני גם כן מחוסר אשמה, בגין הטרדה מינית של שחקנית צעירה, באמצעות אודישן לסרט שנערך בבית הורי החשוד.

הפרשה נחשפה בפוסט בטוויטר של עיתונאית גלי צה"ל הדס שטייף. "זה טל נבון. החשוד בהתחזות למפיק, במאי, מלהק שפגע מינית בצעירות", כתבה שטייף בין השאר, "כולן באו לעיר הגדולה למצוא את עצמן. הוא צד אותן. על פי החשד עשה להן מבחני בד שכללו מגע מיני".

תחקיר גלי צה"ל הביא למעצרו של נבון ולווה בסיקור נרחב בתקשורת. בחקירה עלה חשד שטל נבון התחזה למפיק ובמסגרת האודישנים שערך לנשים, הוא ביקש מהן על פי החשד, לבצע עמו מעשים בעלי אופי מיני.

עוד נטען, כי החשוד הצטרף לקבוצת וואטסאפ של קטינים דתיים והתחזה בה לקטין, וכי בהמשך פתח בשיחות פרטיות שכללו תכנים מיניים עם קטינה בת 15 ממרכז הארץ.

"האמת יצאה לאור וזוכיתי מחוסר אשמה בשני התיקים", מסר נבון בתגובה ל"השקמה חולון". "מה שאומר שהיו הרבה שקרים בתיק הזה".  נבון הוסיף כי "להבא, אני פשוט לא אערוך אודישנים בבית, אלא במשרד".

האודישן המדובר של אותה שחקנית, דימה את אחת הסצנות המורכבות מתוך הסרט, שבה, על פי התסריט, השחקנית הייתה צריכה להתנשק עם נבון, ששיחק מולה דמות של הומוסקסואל.

"הסצנה הייתה של בחור ובחורה שנמצאים באותו בר. היא מפתה אותו ואז היא צריכה להתנשק איתו", מתאר נבון ומסביר: "הוא בעצם היה בחור הומו לשעבר שהיא מנסה להחזיר אותו למוטב".

עם זאת, עדיין עולה תמיהה, מדוע דווקא סצנה מורכבת זו, אשר כרוכה במבוכה רבה, נבחרה לשמש את האודישן לסרט שמורכב מעוד סצנות רבות ויותר פשוטות.

"זו הסיטואציה שהיא הכי מורכבת בתסריט." מסביר נבון. "ואם השחקנית מצליחה לעבור את הסצנה הכי קשה בסרט, אז אפשר להיות בטוחים שהיא תתאים.

נבון מוסיף כי אותה שחקנית ידעה מה מצפה לה. "היא ידעה שיהיו הדברים הכי מורכבים, שזו סצנת נשיקה ושאין סצנות עירום או אונס. היא יכלה להחליט לא להגיע לאודישן. הכל היה ידוע מראש".

הפקת הסרט שכתב נבון עם חברו, לא יצאה לבסוף לפועל והחלום נגנז עם מעצרו. "כבר ירד לי החשק לעשות אותו", אומר נבון. כיום הוא בכלל עסוק בהפקת סדרת רשת חדשה עם חבריו אופיר שקורי ועדן לוי

"אנחנו עובדים על סדרת רשת עם שלושה פושעים, עבריינים, בקונספט של מערכונים, והיא תקרא 'מבצע האודם האדום'".

אחרי שהכול מאחוריך, איזה מסר תרצה להעביר?

"המסר הוא שנשים לא יתלוננו תלונות שווא, כי יש מקרים שכך הן פוגעות במתלוננות אמיתיות. חשוב לזכור, שאם את מגישה תלונה, תתלונני על דברים שקרו לך".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר