בית אמא. צילום: המרכז הקהילתי נווה ארזים
בית אמא. צילום: המרכז הקהילתי נווה ארזים

בית חדש לאמהות בחופשת לידה: אוכל טוב, מנוחה והרבה תמיכה

"בית אמא" במרכז הקהילתי נווה ארזים בחולון מזמין נשים לאחר לידה לשבור את הבדידות והשגרה ולבוא למפגשים שלא בהכרח עוסקים בתינוקות

פורסם בתאריך: 9.1.19 13:43

חדש בחולון לאמהות בחופשת לילדה: "בית אמא" – בית לנשים שהן גם אמהות טריות, הפועל במרכז הקהילתי נווה ארזים של רשת קהילה ופנאי. הבית הוקם בשיתוף "אם לאם  בקהילה" ו"הורים עושים חיל" כדי לענות על צורך של אמהות בחופשת לידה ונותן מענה במגוון תחומים, במתחם חמים ובטוח לאם ולתינוק.

ברשת קהילה ופנאי, האחראית על המיזם, מסבירים: "חופשת הלידה היא תקופה מורכבת, שעלולה להיות מלווה בבדידות ובקושי. בית אמא ייתן מענה לצורך בחברה, קהילתיות ושכנות בתקופת ההורות הראשונית. זה בית אמיתי עם אוכל טוב, פינה לשים את הראש ולנוח, מקום שיש בו מי שישים עין על התינוק אם צריך, סביבה נעימה ומענה לכל צורכי האם והתינוק. המרכז מזמין אמהות בחופשת לידה למרחב חמים ובטוח, שמשלב פעילות ששמה את האם במרכז והכי חשוב – תמיכה ויחד".



נופר גרין, רכזת הקהילה במרכז הקהילתי נווה ארזים: "המרכז הוקם לאחר שאמהות רבות בחופשת הלידה שיתפו שאין פעילויות עבורן בעיר. החלטנו להקים את בית אימא והצבנו שלוש מטרות: להוות מקום מפגש לאמהות בחופשת לידה, לספק לנשים בחופשת לידה תכנים שמעניינים אותן ולא בהכרח שקשורים באמהות ותינוקות ולהעניק מענה תעסוקתי לנשים שתקופה ההורות הראשונית מהווה להן זמן לחשיבה מחודשת אודות התעסוקה". לדבריה, "בהמשך, בית אמא ייתן מענה, ייעוץ, שירותים ופעילויות לאמהות להתמודד עם שאלות של תעסוקה והכוונה תעסוקתית, לרבות אפשרויות ליצירת הכנסה.

"בית אמא" פועל שלושה בקרים בשבוע. לאם יחכו ארוחת בוקר מפנקת ופעילות משתנה. ניתן לרכוש כרטיסיה מוזלת למספר ימים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר