המתנפחים. עדלאידע חולון 2019
המתנפחים. עדלאידע חולון 2019

עשרות אלפים בעדלאידע בחולון – גם הפוליטיקאים התייצבו. צפו בחגיגות:

העדלאידע בחולון, האירוע הגדול ביותר בישראל בפורים, יצאה לדרך בפעם ה-28 עם מספר שיא של 4,500 צועדים ו-50 מיצגים. כך חגגה חולון:

פורסם בתאריך: 21.3.19 09:43

עדכון אחרון: 21.3.19 15:45

העדלאידע בחולון יצאה לדרך זו השנה ה-28. האירוע החגיגי כלל השנה מספר שיא של 50 מיצגים אמנותיים מקוריים מעולמות הפנטזיה והדמיון, והשתתפות של 4,500 צועדים.

הסמיכות לבחירות הורגשה גם באירוע עצמו, וכבר עם תחילתו התייצבו שר הכלכלה, תושב חולון, ממפלגת כולנו אלי כהן, יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי והשר לבטחון פנים גלעד ארדן.

צפו במוטי ששון פותח את העדלאידע:

אירוע העדלאידע בחולון נחשב לאירוע הפורימי הגדול והמושקע ביותר בישראל – "העדלאידע של המדינה" – ופוקד אותו קהל של עשרות אלפי אנשים. אירוע העדלאידע הראשון בחולון התקיים בפורים תשנ"א (1991) ומאז הפך למסורת עירונית.

השנה הוצגו דמויותיהם של הזמרים עומר אדם, עדן בן זקן, נטע ברזילאי וסטפאן במיצגים מתנפחים. בנוסף תעבור משאית הקרנבל שתכלול רקדנים ונגנים, יובל המבולבל, פגאסוס – סוסו של הרקולס מן המיתולוגיה היוונית ועוד.

חיים מסיקה, מנהל העדלאידע ומנהל מערך התרבות בעיריית חולון, מסר: "בחרנו השנה לעוף עם הדמיון והיצירתיות כפי שעושים בקרנבלים ברחבי העולם. העדלאידע תהיה קרנבל ענק שבו הכל גדול מהחיים: העושר הויזואלי, המקוריות, הססגוניות והקצב. בקרנבל הזה לא יהיה מי שלא ישמח וירקוד עד-לא-ידע".



תהלוכת העדלאידע תצא מרחוב סוקולוב 135 פינת רחוב יוסף סרלין (צומת הבורגראנץ') ותימשך לכל אורך רחוב סוקולוב. לאחר מכן תפנה שמאלה אל רחוב הנשיאים ותמשיך ישר ברחוב ויצמן עד לבניין העירייה.

בעירייה ובמשטרה ממבקשים להזכיר ולחדד את נהלי הסדר ואכיפה בשטח האירוע. לפיכך לא תותר כל רוכלות או הצבת דוכנים של מכירה ניידת בכל רחבי העיר בזמן האירוע. כמו כן, ייאסר שימוש באש גלויה ובבלוני גז בבתי העסק הנמצאים במסלול העדלידע, מכירת משקאות בבקבוקי זכוכית, מכירת צעצועים מסוכנים ותרסיסים למיניהם. חל איסור על הפעלת רחפן בשטח האירוע. הכניסה אל אזור התהלוכה עם נשק אסורה ומותנית בבידוק בטחוני. בנוסף לא תתאפשר כניסה למתחם עם אופניים רגילים וחשמליים.

בתום העדלאידע התקיימה המסיבה לכל המשפחה ברחבה שמול בניין עיריית חולון, עם מופע קרקס דרום אמריקאי, הופעת להקות השירה הייצוגיות של חולון, דיג'יי, קיר צילום, בובות מתנפחות עם דמויות סלב'ס ישר מהקרנבל ועוד. הכניסה חופשית.

כמו כן, מאות בני נוער הגיעו למסיבת ה"אפטר עדלאידע" שבמתחם לה פארק, עם די.ג'יי לוטרה, די.ג'יי עידו שוהם, די.ג'יי מור דוד ודי.ג'ייז הבית של מועדון השברולט.

גלעד ארדן השר לבטחון הפנים בעדלאידע בחולון

פורים בחולון 2019

פורים בחולון 2019

פורים 2019 חולון

פורים 2019 חולון

קהל הצופים בעדלאידע של המדינה

קהל הצופים בעדלאידע של המדינה

בסיום העדלאידע נמסר מדוברות משטרת מרחב איילון כי את האירוע איבטחו מאות שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים, שהתייצבו משעות הבוקר המוקדמות לאורך המסלול. זאת לאחר שבשבועות האחרונים בוצעה במשטרת מרחב איילון עבודת מטה מקיפה והיערכות יסודית לקראת העדלאידע.

עוד נמסר כי האירוע הסתיים ללא אירועים חריגים ובמהלכו איתרו השוטרים שבעה ילדים והשיבו אותם להוריהם. כמו כן, טופלו על ידי מד״א 13 משתתפים, שנזקקו לטיפול רפואי.

 

צילום: דוברות המשטרה

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר