מגזין דיזיינר מציג: מעצבים מומלצים באזור תל אביב
מגזין דיזיינר מציג: מעצבים מומלצים באזור תל אביב

מגזין דיזיינר מציג: מעצבים מומלצים בתל אביב והסביבה

פורסם בתאריך: 21.3.19 09:31

עיצוב פנים by OLA | חלל מעוצב הוא מעל כל טרנד ותפור בדיוק למידה

אולה אלישר. צילום: זיו כפיר

 

מי אני /  אולה אלישר מעצבת פנים ומעצבת מוצר, בעלת תואר B.Design בוגרת המכללה למנהל, הקימה לפני עשור את הסטודיו בראשו היא עומדת. הסטודיו מתמחה בפרויקטים פרטיים ומסחריים כאחד, ומעניק מענה מקיף איכותי וייחודי לכל צורך או אתגר בתהליך עיצוב החלל.

פרויקטים בולטים / "תכנון בית פרטי בתל מונד המשתרע על פני שטח בנוי של 300 מ"ר. דיירי הבית ביקשו ליצור את החלוקה הפנימית שלו מחדש, כך שיתאים לצרכיהם כמו גם לסגנון העיצובי המועדף עליהם. בבית השתמשתי בקווים נקיים ומודרניים ובפלטת צבעים מאוד רגועה. החללים הציבוריים בבית פתוחים ורחבים, ובעזרת בחירה מדויקת של חומרים וריהוט, נוצר חלל גדול עם אווירה נעימה.

פרויקט נוסף: אולם התצוגה של חברת אלומתריס פרימיום, הממוקם בקומת הקרקע של מתחם גב-ים בהרצליה פיתוח, ומשתרע על שטח של 250 מ"ר. האתגר המשמעותי היה הרצון ליצור חללים מאלמנטים של פתחים. האולם עוצב באמצעות שימוש במוצרי החברה כהשראה רעיונית וכחומר גלם של ממש. בעזרתם יצרנו משחק של נקודות מבט מרובות ביחס לכל מוצר, כאשר כל מבט חושף מוצר או אווירה שונה, המתאימה לסגנון המוצר".

בית פרטי בתל מונד. צילום: עודד סמדר

בית פרטי בתל מונד. צילום: עודד סמדר

אולם תצוגה אלומטריס. צילום: שי אפשטיין

אולם תצוגה אלומטריס. צילום: שי אפשטיין

האני מאמין שלי / "עיצוב עבורי הוא חלק בלתי נפרד מהחיים עצמם. זהו תחום חשוב ומרתק מכוון שהוא מאפשר לשנות את החיים ולהפוך אותם לטובים יותר ומעניינים יותר. כל פרויקט מרגש אותי מחדש ופותח בפניי עולם שלם של אפשרויות, חוויות וסגנונות. ההשראה לחללים שאני מעצבת מגיעה מהאנשים שמתגוררים ועובדים בהם, מסגנון החיים שלהם, מהחלומות שלהם וממאפייני האישיות שלהם. העיצוב מתחיל משם. אני מאמינה שהמפתח להצלחה ביצירת החלל הוא הקפדה גם על הפרטים הקטנים ביותר, מתוך הבנת הצורך של הלקוח להרגיש מיוחד וייחודי. החללים שאני יוצרת  מתאימים ונכונים  עבור אותו לקוח ולא לאף אחד אחר".

הדבר הבא / "אני לא  כל-כך מאמינה בטרנדים. מה זה טרנד? זה התנהגות או עדיפות קולקטיבית שנמשכת זמן קצר. אני חושבת שבעיצוב כמו בכל דבר אחר הבחירה צריכה לבוא ממקום האם זה נכון לאדם, לחלל, לסיטואציה ממקום של ייחודיות ולא ממקום של אופנה. החללים שאני יוצרת אינם מושפעים מזמן, הם אמיתיים ומשלבים חומרים טבעיים והרמוניים כך שהחלל שנוצר הוא מעל כל טרנד מתחלף ותפור בדיוק למידה".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


שרון ארמר עיצוב פנים | תוצאה מושלמת מתחילה בחיבור טוב בין אנשים

שרון ארמר. צילום: סוזי לוינסון

מי אנחנו / shapes design studio בבעלות שרון ארמר & גלית מסורי. אחרי 19 שנה בהן עבדה שרון כמעצבת פנים עצמאית, וגם כמעצבת הבית של חלמיש קרמיקה, החליטה לצאת לדרך חדשה ופתחה משרד בשותפות עם מעצבת הפנים גלית מסורי המתמחה בעיצוב מרחבי למידה וסביבת עבודה, ויחד השתיים מטפלות במרחב הפרטי, המסחרי והקהילתי.

פרויקטים בולטים / שיפוץ מהיסוד של דופלקס בנאות אפקה, בו שונתה כל החלוקה הפנימית של קומת חדרי השינה לשלושה מאסטרים מפנקים: אחד להורים ושניים נוספים לילדים המתבגרים. קומת האירוח הפכה לחלל אחד גדול ופתוח ובו מטבח גדול ומפנק, סלון ופינת אוכל.

פרויקט נוסף: מכון nails plus במיקדו סנטר, בשכונת תל ברוך. מדובר במכון יופי מצליח שלבעלת הבית היה חשוב ליצור בו אווירה חמה, ביתית, נעימה ומפנקת.

דופלקס בנאות אפקה. צילום: סוזי לוינסון

דופלקס בנאות אפקה. צילום: סוזי לוינסון

דופלקס בנאות אפקה. צילום: סוזי לוינסון

דופלקס בנאות אפקה. צילום: סוזי לוינסון

האני מאמין המקצועי שלנו / "אנחנו מאמינות שתוצאה מושלמת מתחילה בחיבור טוב בין אנשים, כמו החיבור בין שתינו, שנותן לנו להביא ערך מוסף לכל פרויקט. לכן, ברגע שיש חיבור טוב עם הלקוח – החזון לא מאחר להגיע".

הדבר הבא / "זה מגיע בעצם מהחדשנות הטכנולוגית המשתלטת על חיינו ובאה לידי ביטוי בכל סוג של עיצוב, מרחב, צורה וחומר. לדוגמה, טרנד המשושים והתלת-ממד שפוגש אותנו בכל אריח, טפט, פריט טקסטיל וריהוט".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


בוכהלטר עיצוב פנים ואדריכלות | סגנון חיים וחוויית מגורים

גיא ואורנית בוכהלטר צילום: עופרה שמעוני

מי אנחנו / בוכהלטר הינו סטודיו בוטיק, בהנהלת אורנית וגיא בוכהלטר, המתמחה בעיצוב פנים יוקרתי, בעל ותק של למעלה מ- 25 שנה. עיקר פעילות הסטודיו בבנייה פרטית, פנטהאוזים, דירות יוקרה ובנייני בוטיק.

פרויקטים בולטים / "דירת 170 מ"ר בבניין יוקרתי באזור המרכז, שעוצבה בסגנון עכשווי. אחת הסיבות שאנחנו אוהבים לעצב בסגנון זה, היא האתגר במציאת המינונים הנכונים והצורך להתמקד גם בפרטים הקטנים ביותר", מסבירים בני הזוג בוכהלטר. "את ההשראה שאבנו מסצינת העיצוב האירופאית, ותכננו חלל שישדר נוחות יחד עם שמירה על ניקיון ותחושת מרחב נוחה ויוקרתית".

דירה בבניין יוקרתי. צילום: סטודיו בוכהלטר

האני מאמין שלנו / "הסטודיו מציע עיצובים מגוונים, מתוך אמונה שעיצוב פנים איכותי אינו תלוי בטרנדים. עיצוב טוב הוא פרי עיצוב מדויק וממונן, המצליח לשלב בין סגנון החיים לחוויית המגורים המתאימה באופן מלא ללקוח. אנחנו יוצרים חללים יוצאי דופן, מעוררי השראה, נעימים, יפים ונוחים, במסגרת רצונות לקוחותינו ותקציבם".

הדבר הבא / "חשוב לזכור: טרנדים הם דבר מתעתע. כרגע אנחנו חוגגים על הגוונים האפורים עם שילובים של עץ ומתכת, אריחי ענק דמויי בטון, חיפוי קיר מעץ בסגנונות ובגימורים שונים. המטבחים עשירים באמצעים טכנולוגים, ועם איים עצומים".

דירה בבניין יוקרתי. צילום: סטודיו בוכהלטר

דירה בבניין יוקרתי. צילום: סטודיו בוכהלטר

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


איתי בר-און עיצוב תעשייתי | עיצוב כחידה וכמשחק

איתי בר און. צילום: מני שקד

מי אני / סטודיו איתי בר-און בע"מ, שהוקם בשנת 2010 ובראשו עומד המעצב הראשי איתי בר-און, מתמקד בעיצוב חיפויים תלת- ממדיים וגופי תאורה, ומעניק דגש למחקר טכנולוגיות וחומרים.

פרויקטים בולטים / VERTIGO – חיפוי תלת-ממדי בקאסטום מייד שעשינו במתחם צמרות בתל אביב, בבניין W PRIME. הפרויקט היה מורכב מאוד ביחס לעבודה התעשייתית שאנחנו עושים, ומאוד מאתגר מבחינה טכנית. למעשה, העבודה היתה להלביש שמלה על לובי כניסה לבניין. הפרויקט היה מורכב על כל היבטיו: תכנון המודל, הייצור שלו, העבודה מול מהנדס אשר צריך לאשר את התלייה שלו, ולעמוד בתקנים והעבודה מול האדריכלים והקבלנים בשטח".

STORK – גוף תאורה, באורך של כ-3.5 מטרים  לחלל התצוגה של חברת פיטרו. עבדתי במקביל עם מעצבת התאורה אורלי אלקבץ, כדי לעצב גוף בהתאמה אישית לשולחן ישיבות, שייראה כמו קו דק שמטפס מהרצפה ועובר לאורך השולחן".

גוף תאורה STORK. צילום: סטודיו מעיין גולן

גוף תאורה STORK. צילום: סטודיו מעיין גולן

דירה בבניין יוקרתי. צילום: סטודיו בוכהלטר

דירה בבניין יוקרתי. צילום: סטודיו בוכהלטר

האני מאמין שלי / "עיצוב עבורי הוא חידה ומשחק. אני לא ממציא את הגלגל אלא מנצל הזדמנות שנמצאת שם ויוצר מהלך שמשנה את כל התמונה".

הדבר הבא / "השיש חוזר ובענק, והוא מספק איזון חזותי מרענן בשילוב חומרים חמים כמו עץ וצבעים עזים; גיאומטריה: הדפוס הגיאומטרי הוא תמיד אופנתי ואפשר להשתמש בו בצורה מודרנית או קלאסית; שחור: הצבע השחור הוא קלאסי ומתוחכם ובעצם מדגיש את הקווים העיצוביים בחלל".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


ניצן הורוביץ עיצוב רב-תחומי | לחשוף את הלקוח לעולמות חדשים

מעצב הפנים ניצן הורוביץ. צילום: אורן דאי

מי אני / סטודיו לעיצוב רב-תחומי, עם ותק של 17 שנה. הסטודיו, העוסק בעיצוב בתים, דירות וחללי תצוגה, כולל מספר מעצבי פנים, בראשם ניצן הורוביץ, המגיע מעולם של חומרים ועשייה. בסטודיו משלבים טכנולוגיות ועוסקים בהגמשת חומרים, בדגש להתייחסות שיווקית ייחודית בהיבט המסחרי – צורות מכירה, פיתוח אלמנטים מיוחדים וכו', שמהווים חלק בלתי נפרד מחוויית הקנייה, תוך יצירתיות בתכנון.

פרויקטים בולטים / עיצוב אולמות תצוגה של החברות רגבה, טמבור, זהבי עצמון, סטודיו קרמיק, רשת חנויות יעד פרזול, מסעדת רוזנברג, ועוד. זאת לצד בתים ודירות יוקרה. הלקוח, מנקודת מבטו של ניצן הורוביץ, בא לקנות בידול, יצירתיות וייחודיות. הלקוח יודע ומבין לקראת מה הוא בא, ומבין שהוא צריך לתת לפרויקט להתפתח. כך הוא שומר על ראש פתוח ומאפשר ללמוד על עצמו, וגם על השימושיות שלו.

ניצן הורוביץ - אולם תצוגה רגבה. צילום: עודד סמדר

ניצן הורוביץ – אולם תצוגה רגבה. צילום: עודד סמדר

ניצן הורוביץ - אולם תצוגה רגבה. צילום: עודד סמדר

ניצן הורוביץ – אולם תצוגה רגבה. צילום: עודד סמדר

האני מאמין שלי / "לדעת להקשיב גם לעצמי. יש את הלקוח שיודע מה הוא רוצה, חולם, מפנטז ומדמיין. תוך כדי התהליך אני שואף לפתוח עבורו ספקטרום רחב, ולחשוף אותו לעולמות חדשים ולסל אפשרויות נוסף. אני מקשיב לעצמי, לא מתפשר, בעיקר כשטובת הלקוח לנגד עייני".

הדבר הבא / "מחר נדע מהו הדבר הבא. החלומות שלי משתנים".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


דורית וינברן עיצוב פנים | אדריכלות מעצימה המתכתבת עם אדם ומקום

דורית וינברן. צילום: יהודית מג'ר הופמן

מי אנחנו / דורית וינברן, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים, הקימה את משרדה בשנת 1997. המשרד עוסק בתכנון ובעיצוב פנים, ופועל בשני מישורים: תכנון למגורים – בתים פרטיים, דירות חדשות ושיפוץ מקיף של דירות ובתים קיימים; בתחום העסקי – תכנון משרדים וחברות, החל מאלפי מטרים ועד למשרדי בוטיק.

פרויקטים מובילים / תכנון משרד עו"ד באחד ממגדלי המשרדים החדשים בתל אביב. המשרד עוצב בסגנון אלגנטי וצעיר, עם דגש על שימוש בחומרים טבעיים, מונוכרומטיות ומינימליזם.

פרויקט נוסף: שיפוץ ועיצוב בית בשכונת רמת אביב ג', עם אינטרפרטציה מקורית לעיצוב הישראלי – מצד אחד שייך למקום; מצד שני שונה.

פרויקט שלישי: תכנון ושיפוץ דירה בבניין לשימור בתל אביב,  המשמר את סגנון הבאוהאוס של הבניין, ואליו נוסף תוכן חדש ועדכני המותאם לתפיסתם של הדיירים.

שיפוץ ועיצוב בית פרטי ברמת אביב ג'. צילום: אלעד גונן

שיפוץ ועיצוב בית פרטי ברמת אביב ג'. צילום: אלעד גונן

חדר ישיבות במשרד עורכי דין. צילום: עוזי פורת

חדר ישיבות במשרד עורכי דין. צילום: עוזי פורת

האני מאמין שלי / "אדריכלות המתכתבת עם אדם ומקום, אדריכלות המעצימה ומעמידה במרכז את המשתמשים – תוך הדגשת הייחוד, היתרונות, ההעדפות והרב-גוניות שלהם, בעיצוב מואר ומאיר הגורם להם להזדהות עם החללים שאני מעצבת בעבורם".

הדבר הבא / "הטרנד המוביל בתחום המגורים הוא מימוש בנייה ברת-קיימא (ירוקה) תוך שימוש בחומרים מקומיים, טבעיים ונגישים, ולא עתירי אנרגיה. שימוש בחללים מורכבים, עיבוד חללים בנפח נתון באמצעות מורכבותם – גבוהים, משקיפים, שיוצרים חוויה משפחתית ואסתטית, וכן עניין וחיבור בין הפרט למשפחה, והדגשת רכיבי בניין יחודיים (מדרגות, מעליות וכו'). בתחום המשרדים בולטת שבירת ההיררכיה הארגונית המסורתית, שקיפות חללים ויצירת אווירת בית/שכונה במרחבי העבודה".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


ארז חייט עיצוב פנים | תפישת עיצוב המרחב כאומנות

ארז חייט. צילום: אלעד גונן

מי אנחנו / סטודיו ארז חייט, שנוסד בשנת 2012, מתמחה בתכנון ובעיצוב בתי מגורים, פנטהאוזים ודירות יוקרה, משרדים וחללים מסחריים. חייט, המשמש בו הלכה למעשה כדיירקטור, הוא בוגר מרכז הבנייה הישראלי, שכבר במסגרת לימודיו הצטיין ובלט בעיצוביו שזכו, בין השאר, לשבחים בתעשייה. בנוסף להיותו מעצב ראשי בסטודיו, פועל ארז כמרצה בפורומים מקצועיים במגוון תחומי עיצוב.

פרויקטים בולטים / פנטהאוז בירושלים, דירה בבת ים הצופה לים, בית במושב בית זית שפונה להרים, בית בעמינדב שפונה לגבעות. לא משנה באיזה אזור גיאוגרפי ממוקם הפרויקט, העיצוב של חייט משדרג את הנוף שניבט ממנו ומהווה את התפאורה הדרמטית והמפוארת של הנוף העוטף אותו. בכל פרויקט יש מחשבה על חלוקת החלל, העמדת הריהוט, שילובים של חומר וצבע, ומחשבה על פרטים הקטנים ביותר.

עיצוב דירה עם נוף לים בעיר בת ים. צילום: אלעד גונן

עיצוב דירה עם נוף לים בעיר בת ים. צילום: אלעד גונן

ארז חייט עיצוב פנים | תפישת עיצוב המרחב כאומנות. צילום: אלעד גונן

ארז חייט עיצוב פנים | תפישת עיצוב המרחב כאומנות. צילום: אלעד גונן

האני מאמין שלי / "הסטודיו שואף להותיר חותם מובהק,  כאשר הוא תופש את עיצוב המרחב כאומנות, שרק תמהיל מדויק של מכלול מרכיביו יביא לתוצאה הרצויה. השאיפה בכל פרויקט היא להגיע לתוצר מעוצב ופונקציונלי, הנובע מתכנון מוקפד ומדויק".

הדבר הבא / "טביעת האצבע של המעצב בכל פרויקט מופיעה בצורת קיר כוח בסלון. זהו אלמנט עיצובי פיסולי שנוכחותו מרהיבה ונראה שיש לו ישות עצמאית, כזו שמשפיעה על כל אחד מהחללים סביבו. זהו אלמנט שתרומתו לחומריות, לפונקציונליות, ולצבעוניות החלל אינה מוטלת בספק, ומביאה את המרחב לנראות שאין שנייה לה".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


ורד כדורי אדריכלות ועיצוב פנים | קנבס ריק לתוכו יוצקים זהות

ורד כדורי. צילום: ערן תורג'מן

 

מי אני / האדריכלית ורד כדורי, בוגרת אונברסיטת TU-DELFT UNIVERSITY. הקימה את משרדה בשנת 2006. המשרד מתמחה בליווי לקוחות פרטיים ועסקיים בכל שלבי תכנון הפרויקט, עד לקבלת שפה אדריכלית מנומקת שיורדת לפרטי פרטים. כדורי מלווה באופן אישי כל לקוח לאורך כל שלבי התהליך.

פרויקטים בולטים / "OPA" מסעדה טבעונית של השפית שיראל ברגר, שנפתחה באוקטובר 2018. הפרויקט נעשה בשיתוף עם סטודיו Craft & Bloom. הקונספט העיצובי התבסס על שילוב עקרונות המטבח של השפית ברגר: שימוש בייצור מקומי ומטבח שמבוסס על פירות וירקות, לצד מרחב שקט, נקי, שנותן במה איכותית ואלגנטית למנות. המסעדה ממוקמת בשוק לוינסקי השוקק, ועל מנת ליצור הפרדה בין הסועדים לרחוב החלטתי  לסגור את החזית באמצעות התקנת קיר זכוכית בצמוד לקיר עם גימור טבעי. החלטה שסיפקה אפקט אינטימי, שהשמיט את רחשי הרחוב. אנחנו מאמינים בהתמקדות בחומרים ללא דופי ובחינת הדרכים שבהן הם עובדים באופן אורגני יחד. במקרה של OPA, כל יסוד זורח בפשטותו ומתקבל חלל נקי ולא מתאמץ.

פרויקט נוסף: בית פרטי ברחוב קפלן בהרצליה. הבית בן 6 מפלסים עוצב עבור משפחה יהודית-צרפתית צעירה עם 3 ילדים, שחיה על קו תל אביב-פריז. החלל הולבש בגוונים טבעיים רכים, נעימים ומזמינים, עם קריצה עדינה של ברזל ופליז.

הפרויקט השלישי: דירה שעוצבה משתי דירות קטנות בבניין ישן בתל אביב, הממוקם בקו ראשון לים. הדירות, שחוברו יחד השלימו דירה בשטח 120 מ"ר ובה ארבעה חדרים. הדירה עוצבה בקו מודרני צנוע, ובצבעוניות שקטה ונעימה במראה גלייריסט עירוני מתוחכם.

מסעדת OPA. צילום: יואב גורין

מסעדת OPA. צילום: יואב גורין

הירקון 148. צילום: שירן כרמל

הירקון 148. צילום: שירן כרמל

האני מאמין שלי / "אני לא מאמינה בעיצוב מוגזם או מתאמץ. ההתייחסות שלי לכל חלל היא כאל דף חלק, קנבס ריק שלתוכו ניצוק את החיים והזהות של הלקוחות. מעצב טוב לא בהכרח מביא את טעמו האישי לכל פרויקט, אבל הוא בהחלט אחראי להביא את הידע המקצועי ואת היכולת לתרגם את הידע לדרישות הלקוח,  מבלי להתפשר על עיצוב מדויק, מוקפד ואיכותי".

הדבר הבא / "עיצוב שקט ואופטימי. בשנים האחרונות רבים הטשאים עיניים לעיצוב הנורדי המייצר שקט, ניקיון וחוויה לא מתאמצת. המגמה העיצובית שלי כרגע הולכת לשם. יותר שימוש בחומרים טבעיים, ארציים, גוונים בהירים ויצירת מרחבים נעימים, איכותיים, אלגנטיים ושקטים".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


ליאת ניר בלזר עיצוב פנים, תכנון והלבשת בתים | יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה

ליאת ניר בלזר. צילום: מאיה חבקין

מי אני / ליאת ניר בלזר, מעצבת פנים משנת 2003, בעלת סטודיו עצמאי לעיצוב פנים והום סטיילינג' המתמחה בעיצוב ובתכנון דירות ובתים פרטיים מהשלב הראשוני. זאת בנוסף לשירותי ייעוץ וליווי בכל הקשור להלבשה ועיצוב חלל.

פרויקטים בולטים / שיפוץ, עיצוב והלבשת  בית דו-קומתי במודיעין. פרויקט בו התבקשתי לרענן נכס ישן על שתי קומותיו. התוצר הסופי יצר חיבור אידיאלי וזורם בין המטבח לבין חדר המגורים, וחלל החוץ קיבל במה משמעותית.

פרויקט נוסף: דירת נופש בת 2 חדרים ביפו מול הים, אותה הלבשתי מ-א' עד ת', במטרה לתת לה תחושה ביתית ונעימה ומצד שני תחושת חופש ומרחב. מיקום הדירה היה ההשראה העיקרית לעיצוב, לבחירת האקססוריז והגוונים הכלליים בדירה. את הקירות מעטרות תמונות יפואיות בשחור-לבן, והריהוט בצבעי תכלת עם נגיעות צהוב וורוד.

פרויקט שלישי: עיצוב והלבשת מיני-פנטהאוז בגני תקווה. פרויקט שכלל התאמת הבית למשפחה שבראשה לקוח מוגבל פיזית, המתנייד באמצעות הליכון רחב. מסיבה זו נשמרו מעברים רחבים המאפשרים גמישות  בניידות. כדי למצוא את האיזון בין העדפותיהם השונות של בני הזוג, בין המודרני לכפרי, משלב החלל הציבורי פרקטיות לצד עיצוב מאופק.

מיני-פנטהאוז בגני תקווה. צילום: אורית ארנון

מיני פנטהאוז בגני תקווה. צילום: אורית ארנון

בית פרטי במודיעין. צילום: שירן כרמל

בית פרטי במודיעין. צילום: שירן כרמל 

האני מאמין שלי / "אני מאמינה בעיצוב שמייצר חממה ביתית, ואני אוהבת לעצב בתים 'עובדים ונושמים', עם נגיעות צבע עדינות. כאלה שיש בהם אמירה אישית תוך הבנת הטעם וצורכי הלקוחות, הקשבה וחיבור לאופי ולסגנון החיים שלהם. אני מאמינה בעיצוב נגיש מתוך הבנה שהכל עניין של יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה".

הדבר הבא / 'מקסימליזם' – טרנד נפלא שהחוק היחיד בו הוא שאין חוקים! יש בו תשוקה עצומה ליצירת חלל צבעוני, נוח, עשיר בפרטים ובעל אמירה אישית מובהקת. מקסימליזם אינו מדבר בהכרח על חלל מבולגן,  עמוס בפרטים שפוזרו בצורה רנדומלית, ואינו מתכוון לחלל מדוגם ומסודר בקפידה: הרעיון הוא לשלב בעיצוב טקסטיל, אמנות לסוגיה, וכמה שיותר ספרים ופריטים שיוצרים חלל אישי ותחושת שייכות".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


רומי סילבר בנית תכנון ועיצוב פנים | סביבה הרמונית ובעלת מעוף

רומי סילבר בנית. צילום: אוהד בנית

מי אני / סטודיו עצמאי בתל אביב, בראשות מעצבת הפנים רומי סילבר בנית, הפועל משנת 2006. הסטודיו מתמחה בשיפוצים מסיביים, מלווה לקוחות סילבר משלב התכנון עד שלב הביצוע. במהלך שנים אלה עברו תחת ידיה עשרות פרויקטים, שכל אחד מהם הביא עמו השראה, סקרנות ואתגר.

פרויקטים בולטים / עבודת עיצוב פנים, לצד האדריכל בווילה בצוקי ים; עיצוב חנות "אלף אלף" ברחוב בזל בתל אביב, בפרויקט במסגרתו הפכה פינה צדדית ונשכחת לחנות מוארת ומזמינה; עיצוב פנים בווילה בהרצליה, בעבודה שכללה גם את עיצוב הטקסטיל ופריטי הנגרות; שיפוץ ותכנון של דירה בתל אביב, שבעליה חובבי וינטג׳; שיפוץ מסיבי, תכנון ועיצוב דירת שיכון מתפוררת בשכונת יד אליהו, שעוצבה לבעליה, שהם מעצבים גרפיים חובבי סגנון עיצוב בקווים נקיים עם נשמה.

חדר ילדים בווילה בהרצליה. צילום: איתי בנית

חדר ילדים בווילה בהרצליה. צילום: איתי בנית

וילה בצוקי ים. צילום: מיקיילה ברסטו

וילה בצוקי ים. צילום: מיקיילה ברסטו

האני מאמין שלי / "אני רואה בתפקידי שליחות ליצור ולבנות עבור הלקוח סביבה הרמונית ובעלת מעוף, אשר תקנה בסופו של יום מרחב מחיה שלם וייחודי. תכנון ועיצוב מוקפד עבור כל לקוח הם אלמנטים חיוניים בתהליך העבודה, כאשר צרכיו וחלומותיו באים לידי ביטוי באופן ממשי".

הדבר הבא / "הדבר הבא הוא הימנעות מהדבר הבא. העומס הוויזואלי בווירטואלי יצר השטחה בעולם העיצוב; כעת יש להתמקד באישיות הייחודית של כל לקוח, על מנת לתפור לו סביבה ייחודית לו ולא עוד העתק של פריים מהאינטרנט. אני רואה חזרה לעבודת יד, לקראפט ולעבודות אומנים קטנים".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


גליפס עיצוב במתכת | משמעות בתוך החומר

מירב רינגל. צילום: סטודיו גליפס

מי אנחנו / סטודיו גליפס, בראשות מירב רינגל, עוסק באמנות ובעיצוב, כשהחומר המאחד את העבודות הינו המתכת. הסטודיו חולש על שלל תחומים, תוך שהוא מפגיש בין חומר לטכנולוגיה, בין תשוקה לאמנות, ומותח את גבולות החומר בחקירה מתמדת של טכניקות ובחתירה לחדשנות וייחודיות. תמהיל העבודות של גליפס כולל מוצרים מעוצבים לבית, תמונות אמנות ואלמנטים לקיר, ולצדם עבודות בהתאמה אישית (CUSTOM MADE) עבור חללים מסחריים, משרדים ובתי מלון – החל בעבודות wall art ענקיות, דרך מידוף, ועד למחיצות ומשרביות.

עבודות בולטות / תמונות לקיר ואלמנטים של משרביות, ציפורים ועוד – עשויים ברזל בחיתוך לייזר, היוצרים נוכחות צורנית שאי אפשר להתעלם ממנה. האלמנטים הנבחרים מקבלים השראה מאובייקטים ומוטיבים המתרחשים כל העת סביבנו בפרשנות היוצרת השראה.

האני מאמין שלנו / פרפקציוניזם מהול בהתרגשות יומיומית מתהליך היצירה. ההתפתחות והנסיקה של גליפס תלויות בשני אלה: מצד אחד חתירה מתמדת וחסרת פשרות לדיוק, ומצד שני יציקה של הרבה חום ורגש אל תוך החומר הקר. משמעות בתוך החומר. "המשפט שמוביל אותי בעשייה, ובחיים בכלל, הוא 'השמים הם לא הגבול'", אומרת מירב. "לכל גבוה יש גבוה יותר, ותמיד צריך לכוון למעלה ולעוף קדימה עם החלומות. לא סתם הציפורים הן מוטיב חוזר בעבודות שלי".

סוקולנטים לקיר WALL-ART. צילום: סטודיו גליפס

הדבר הבא / "טרנדים זה אחלה, אבל הם לא יכולים לבוא על חשבון האמת הפנימית, המוצקה, אלא לצדה בלבד. בעיניי, עיצוב טוב הוא זה שמקפיד על המינון המדויק: הולך עם דברים על-זמניים, עושה שימוש בחומרים נצחיים (מישהו אמר ברזל…?) ומתבל אותם, ברגישות ובתבונה בטרנדים עכשוויים. בעולם שלי, אגב, הטרנד הנוכחי הוא שילוב של מתכות (mixed metal trend). הכל הולך עם הכל – ברזל, פליז, נחושת, נירוסטה – אקלקטיות מבורכת שעושה כבוד למתכת".

משרביה וציפורי אוריגמי בבית בעיצוב אדווה ספטי ומסקה. צילום: אורן בירן

משרביה וציפורי אוריגמי בבית בעיצוב אדווה ספטי ומסקה. צילום: אורן בירן

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


מאיה שינברגר עיצוב פנים | עיצוב כאתגר חדש ומלהיב

מאיה שינברגר. צילום: לירון ויסמן

מי אני / מעצבת הפנים מאיה שינברגר, בוגרת בהצטיינות תואר ראשון בעיצוב פנים במסלול האקדמי של המכללה למינהל B.Des, הקימה את הסטודיו בשנת 2012. הסטודיו מתמחה בתכנון ובעיצוב פנים לפרויקטים במגזר הפרטי והעסקי – במגוון רחב של קנה מידה. בין הפרויקטים שהושלמו בשנים האחרונות: בתים פרטיים, דירות ומגורי יוקרה.

פרויקטים בולטים / "שיפוץ דירת 4 חדרים ברמת גן, בה ביקשו הדיירים לייצר מרחב פתוח שמאפשר אירוח ובישול שהם חלק מרכזי בחיי המשפחה. המטרה היתה לייצר חלל עם אישיות ואופי, שתהיה בו אווירה חמה, מזמינה ואינטימית. הדירה מאופיינת במונוכרומטיות נעימה של גוונים אפורים ובז'ים, המתכתבים עם קיר האבן, שילובי חומרים, טקסטורות, פאטרנים וטקסטיל. "החלטנו לשמר את הקיר בסלון המחופה אבן ולהדגיש אותו. מול קיר האבן ה'פרוע' יש אלמנטים גיאומטריים המייצרים דרמה שקטה בחלל. התכנון התבטא בשימוש בחדש מול ישן על ידי שימור הקיר המקורי – מלאכה מורכבת בפני עצמה, שהעניקה לבית את ייחודו הסופי.

"פרויקט נוסף: שיפוץ פנטהאוז 5 חדרים בתל אביב. הקו המנחה היה ליצור חלל פתוח בו מתקיימים יחדיו הסלון, המטבח ופינת האוכל. המטרה היתה ליצור חלל אחד מרכזי פתוח ומלא אופי, שישקף את אישיותה ואורח חייה של הלקוחה. הקונספט העיצובי היה ברור מאוד: שחור-לבן ונגיעות צבע, כשהמשמעותית שבהן הן המדרגות הכחולות. נגיעות נוספות של צבעי יסוד מופיעות בפינת האוכל, הספרייה ובחדרי הרחצה".

פנטהאוז 5 חדרים בתל אביב. צילום: איתי בנית

פנטהאוז 5 חדרים בתל אביב. צילום: איתי בנית

דירת 4 חדרים ברמת גן. צילום: איתי בנית

דירת 4 חדרים ברמת גן. צילום: איתי בנית

האני מאמין שלי / "להעניק ללקוחות ליווי צמוד ומלא, החל משלב הקונספט, תכנון ראשוני, תוכניות עבודה, בחירת תאורה, ריהוט ופיקוח, עד לשלב סיום הפרויקט. תהליך התכנון מתחיל בדיאלוג להבנת הצרכים והרצונות של הלקוח, והפיכתם לחזון ויזואלי משותף בדרך להגשמת החלום. עבורי, כל פרויקט הוא אתגר חדש ומלהיב: מציאת פתרונות מיוחדים עבור כל לקוח בהתאמה אישית, בהתחשבות בתקציב ובלוחות הזמנים".

הדבר הבא / "שימוש בחומרים, טקסטורות וגימורים במראה טבעי המזוהים עם עבודות יד, בשילוב עם מתכות מטאליות המדגישות את החומריות הטבעית. גימור רך וטבעי אל מול גושני וגולמי. השילובים צריכים להיות במינון נכון ומדויק בכדי לא לייצר עומס בחלל. הייצור הידני, מכניס אל הבית חמימות, טבעיות, ועוצמה ייחודית. הבחירה והמגוון במינונים הנכונים ובמקום הנכון בכל אחד מהחומרים, היא זו שתהפוך את מראה הבית לייחודי".

לעמוד הכתבה באתר אקסטרה – מגזין דיזיינר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר