בית הספר המגינים

המלחמה על הכיתות: הורי ותלמידי "מגינים" יפגינו הערב מול העירייה

ההורים מאיימים להמשיך להשבית את הלימודים בבית הספר ודורשים מהעירייה עד סוף השבוע פתרון למצוקת הכיתות

פורסם בתאריך: 10.6.18 17:00

מאבקם של ההורים לתלמידי בית הספר המגינים בתל גיבורים נמשך זה היום השלישי ברציפות. לאחר שהשביתו את הלימודים בסוף השבוע שעבר, בחמישי באופן חלקי ובשישי שביתה מלאה, הושבתו גם היום (ראשון) הלימודים בבית הספר ובנוסף, מתכוונים ההורים להגיע הערב ולהפגין מול משרדי העירייה.

כפי שפורסם ב"השקמה-חולון", ההורים מוחים על החלטת העירייה להפעיל במבנה הנמצא בשטח בית הספר גני ילדים ודורשים כי המבנה ישמש ככיתות לימוד לתלמידים לנוכח מצוקת הכיתות בבית הספר. העירייה מצידה טוענת כי נושא מצוקת הכיתות ב"מגינים" נבדק על ידה וכי לא נמצא חסר בכיתות.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

לאחר שביתה בת שלושה ימי לימוד, הודיעו ההורים כי מחר יחזרו התלמידים אל ספסל הלימודים וכי הלימודים יתקיימו כסדרם אולם, כאמור, הם מתכוונים להגיע להפגנה מול משרדי העירייה הערב, בעת שתתקיים במקום ישיבת המועצה.

"אנו ממשיכים ברצינות ובנחישות את המחאה בדרכים ובערוצים שונים", נמסר מהנהגת ההורים הבית ספרית. זאת בהחלט היתה שביתת אזהרה, ואנו מקווים שעיריית חולון והעומדים בראשה רואים לנגד עיניהם את חומרת ההחלטה ויעמלו כדי למצוא פתרון ראוי לילדינו – קרי החזרת המבנים שהושאלו על מנת לאפשר לילדינו סביבת לימודים מיטבית. אנו מצפים שעד סוף השבוע יימצא הפתרון".

עוד הודיעו כי ביום חמישי הקרוב הנהגת ההורים תתכנס שוב להערכת מצב מחודשת וכדי לשקול השבתה כוללת של כיתות ד'-ו'.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר