מחאת ההורים והתלמידים ב"אורט חולון" הבוקר

השביתה ב"אורט חולון" מתחדשת: "הילדים עדיין בסכנה"

ועד ההורים ב"אורט חולון": "הבטיחו מיגון, ניטור ומקום חלופי לאנטנה הסלולרית, אך דבר לא זז"

פורסם בתאריך: 20.9.18 09:05

השביתה בבית הספר אורט חולון מתחדשת הבוקר (חמישי) כיוון שלטענת ההורים לתלמידים, על אף דרישות חוזרות ונשנות מצידם להסרת האנטנה הסלולרית בסמוך לשטח בית הספר, הדבר לא נעשה עד כה ובריאות התלמידים נמצאת בסכנה.

הנהגת ההורים יצאה בערב יום כיפור בהודעה להורים ובה צוין כי "למרות שעצרנו את השבתת בית הספר כמחווה של רצון טוב להבטחות שהובטחו לנו,  דבר לא זז. אי לכך, החל מיום חמישי הקרוב, 20.9, אנו חוזרים לשבות. למעט אסיפות הורים וטיולים שנקבעו מראש, שיתקיימו כרגיל".

בישיבת נציגות ועד הורי "אורט חולון" ציינו ההורים כי בתאריך 4.09.2018 התקיימה ישיבה בהשתתפות ראש העירייה, נציגי העירייה ונציגי הורי אורט חולון. "למרות בקשות חוזרות ונשנות מטעמנו והבטחות מטעם נציגי העירייה, טרם התקבל סיכום ישיבה כתוב, המפרט את ההסכמות שהושגו בישיבה והצעדים להעתקת האנטנה ולמיגון הכיתות לתקופת הביניים, עד להעתקת האנטנה", אמרו ההורים. "כמו כן, באותה ישיבה סוכם כי ייצא סיור מקצועי, במטרה למצוא מקום חלופי לאנטנה הסלולרית".

ההורים מציינים שלהפתעתם, הסיור נערך ביום חמישי, 6.09.2018, ללא נוכחות נציג מטעמם וכי בקשתם לקבלת סיכום הסיור נפלה על אזניים ערלות ועד למועד זה לא התקבל לידיהם דו"ח הסיור. לדבריהם, הובטח על ידי נציגי עירית חולון כי כל הכיתות בקומה השלישית של מבנה התיכון ימוגנו באמצעות מיסוך ומיגון, כצעד ביניים עד להעתקת האנטנה הסלולרית וכי "ראש עיריית חולון, מוטי ששון, הבטיח אישית, כי יפעל למיגון הקומה השלישית כצעד מונע במטרה להרגיע את הורי התלמידים המודאגים, עד למציאת מקום חליפי להעתקת האנטנה הסלולרית". לדבריהם, בפועל, עד עכשיו, הותקן אמצעי מיסוך ומיגון בכיתה אחת בלבד –  מיגון שהותקן עוד במהלך חופשת הקיץ, לפני הישיבה וההסכמות שהתקבלו בין הצדדים. לטענת ההורים, באותה ישיבה אף הוסכם כי יבוצע ניטור רציף בבית הספר, "אך לצערנו, גם הבטחה זו לא קוימה ולא נעשה דבר והילדים עדיין בסכנה".

עקב הפרות הסיכום בין נציגי העירייה להנהגת ההורים, הודיע ועד ההורים של "אורט חולון" כי הם חוזרים, החל מהבוקר, להשבית את הלימודים בבית הספר ללא הגבלת זמן.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "לצערנו, ועד ההורים בבית הספר אורט חולון החליט לחדש את השביתה, וזאת למרות שטיפול העירייה בנושא האנטנה מצוי בעיצומו. אנו ממליצים להמתין בסבלנות עד לסיום הטיפול בנושא ומזכירים כי בדיקות קרינה מקצועיות שבוצעו במקום הוכיחו מדדים תקינים".



קיראו עוד באותו נושא:

המאבק באנטנה: מאמצים אחרונים למנוע שביתה ב"אורט חולון"

צפו בהפגנת "אורט חולון": "אם לא יוסרו האנטנות, נשבית הלימודים"

הורים לא רושמים ילדיהם לאורט חולון מחשש לקרינה מסוכנת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמיר -ללא קרינה בשבילך

    התקן לא מגן, הקרינה מזיקה, הילדים מופקרים וחברות הסלולר עושות קופה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר