שביתה באורט חולון
מפגינים באורט חולון

בית הדין לעבודה: השביתה באורט תימשך – המורים ילמדו על נושאים הקשורים למאבק

צו המניעה שהוציאה עיריית חולון לסכסוך העבודה שהכריז ארגון המורים בעקבות משבר האנטנה ב"אורט חולון" בוטל

פורסם בתאריך: 21.11.18 18:32

צו המניעה שהוציאה עיריית חולון לסכסוך העבודה שהכריז ארגון המורים בעקבות משבר האנטנה ב"אורט חולון" בוטל על ידי בית המשפט לעבודה. מיום ראשון יוכלו המורים המשתייכים לארגון לשבות בכל בתי הספר העל יסודיים בעיר. יחד עם זאת, קבע בית הדין כי יש להודיע 48 שעות מראש על צעדים עתידיים.

המאבק סביב האנטנות הסלולריות בבית הספר "אורט חולון" מסרב להסתיים. ארגון המורים תומך בעמדת ההורים והכריז על סכסוך עבודה בשבוע שעבר בוועדת הפנים של הכנסת. ההורים דורשים את הורדת האנטנות והתורן באופן מיידי ורק לאחר שזה יקרה, הם ישיבו את ילדיהם לבית הספר. עיריית חולון ופורום החברות הסלולריות דורשים חזרה מיידית של התלמידים לשגרה, בתוספת הסרת האיום המשפטי כדי שהם יפעלו להורדת האנטנות שמשדרות לכיוון בית הספר.



בנוסף עיריית חולון הוציאה בתחילת השבוע צו מניעה לסכסוך העבודה של ארגון המורים. צו שכאמור בוטל הערב על ידי בית הדין לעבודה. את ארגון המורים באורט ייצגה עורכת הדין סיגל פעיל ממשרד סיגל פעיל ושות'. מחר ארגון המורים יודיע על עיצומים שיחלו ביום ראשון (מתוקף חובתם להודיע על כך 48 שעות מראש). לכן החליטו בארגון, שמחר בשעה הראשונה ללימודים המורים ילמדו את התלמידים על נושאים שקשורים לאנטנה. העיצומים יוכלו להתבצע בכל בית ספר על יסודי בעיר, עפ"י החלטת המורים.

אחת ממובילי מאבק ההורים מסרה ל"השקמה חולון": "נוכחנו לגלות שבית המשפט עומד לצידנו במאבק להסרת האנטנות. מאבק שאני מקווה שיסתיים במהרה למען הילדים".

עוד באותו נושא:

ההורים מאורט פנו לשר החינוך: "הילדים שלנו מיטגנים"

המאבק באנטנה: תחנה למדידת רמת קרינה הוקמה על גג "אורט חולון"

תלמידים מ"אורט חולון": "לנו יש כאבי ראש והמורים מאיימים לפגוע בציונים שלנו"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר