בית הספר ישורון

תלמיד נפצע בזמן ההמתנה להסעה: "הוא היה לבד, ללא השגחה"

הורים בבית הספר ישורון ממשיכים להיאבק בדרישה שילדיהם יקבלו ליווי לתחנת ההסעות המרוחקת. השבוע הם הוזעקו באמצע היום לאחר שילדיהם נותרו ללא השגחה בתום יום הלימודים

פורסם בתאריך: 25.9.19 13:26

"התרענו על אסון והנה כבר ילד נפצע וזו רק ההתחלה", כך הורי בית ספר ישורון שממשיכים במאבקם סביב הסעות התלמידים.

ההורים, שאף השביתו את הלימודים, ממשיכים לדרוש שתחנת ההסעות תהיה בסוך לבית הספר. זאת, לאחר שנמסר להם כי החל משנת הלימודים הנוכחית המורות לא יוכלו ללוות את ילדיהם לתחנת ההסעות המרוחקת ולילדים יוצמד מלווה אחד בלבד, למרות שהילדים נאלצים לעבור בדרך הכוללת כבישים סואנים.



בנוסף לבעייתיות הקיימת. ביום שני, סמוך לשעה 14:00 בצהריים, קיבלו ההורים הודעה כי המלווה לא הגיע וכי עליהם להגיע כדי ללוות את ילדיהם לתחנת ההסעות.

הורים רבים הביעו זעם. הם הופתעו ורבים מהם היו באמצע יום עבודה, רחוקים מבית הספר. "אנחנו עובדים ופתאום באמצע היום אנחנו צריכים לעזוב הכל, רק משום שעיריית חולון אינה מקצה מלווה לילדינו", טוענת אחת האימהות, "השארתי את בני בבית הספר עם עוד ילדים, ללא השגחת מבוגר ועשיתי את כל המאמצים כדי להגיע מהר. אבל לפני שהספקתי להגיע הייתה מהומה בין התלמידים והבן שלי נפל בחצר הוא נפצע ויש לו שברים ביד והוא זקוק לניתוח".

מהנהגת ההורים בבית ספר ישורון נמסר: "חבל מאוד שילד צריך להיפגע מהמלחמה וזריקת האחריות בין העירייה לבית הספר. זה היה יכול להימנע. הוא כנראה היה בחצר לבד, ללא השגחה, עד שההורים שלו באו לקחת אותו".

"זה נכון שדבר כזה יכול לקרות גם בזמן בית ספר, אבל סביר להניח שאם הייתה השגחה אז הסכנה תצטמצם. מעניין אם זה יזיז למישהו שניפגע ילד בגלל ההחלטה הכושלת הזאת. נראה שלאף אחד לא אכפת מהילד שיש לו שני שברים ביד".

מעיריית חולון נמסר: "הסעת ילדי החינוך הרגיל לבית הספר ישורון מתבצעת בשלושה אוטובוסים ובמסגרת זו הציבה מחלקת ההיסעים של העירייה מלווה לילדי בית הספר, וזאת למרות שהם אינם זכאים לליווי (בניגוד לחינוך המיוחד). עם סיום יום הלימודים מורים מבית הספר מלווים את התלמידים עד לשער בית הספר, בודקים נוכחות, דואגים לחלוקה למיקום הכינוס על פי ההסעות השונות ומשגיחים על התלמידים עד הגעת המלווה, שמלווה את התלמידים משער בית הספר ועד מקום חניית האוטובוסים, על פי סדר הגעתם".

"בשל העובדה ששלושת הסבבים נעזרים במלווה אחד, שממונה על כ-90 ילדים, הוא מלווה בכל פעם קבוצת ילדים אחרת, וכך נוצר מצב לפיו נאלצים הנהגים (שלהם קווים נוספים לאחר הסעות ילדי ישורון) להמתין מדי יום לתלמידים כ-20-15 דקות בסיום יום הלימודים. אתמול נוצר עיכוב דומה ומכיוון שלא היה מענה טלפוני מבית הספר, שוחררו האוטובוסים בלית ברירה. מנהלת מחלקת ההיסעים הסבירה לא אחת כי המלווה הוקצה על ידי העירייה לפנים משורת הדין וכי על ההורים ועל בית הספר למצוא פתרונות נוספים, על מנת לקצר את משך ההמתנה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

עוד באותו הנושא:

צפו: הורי "ישורון" מפגינים בדרישה לליווי ילדי ההסעות בדרך המסוכן

צפו: האם הייתם שולחים את ילדיכם לבד במסלול המסוכן אל רכב ההסעה?

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר